Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
markon Klubowy Weteran Grand Vitara 2 , Vit ... Pajęczno (EPJ) | 2007-05-28 20:52:14
|
lothaar Sympatyk Klubu Espero Peugeot 407 SW Wawa | 2007-05-28 21:07:41
No to przynajmniej Ty wiesz jak łatwo zatracić się w tym wyścigu zbrojeń w sprzęcie, którego się potem nie wykorzystuje nawet w 40%... a do tego grupy typu XT czy XTR dedykowane do zawodowców, którym sponsor za to płaci szybko się zużywają bo są precyzyjne i lekkie ale oblicozne na stałą kontrolę mechaników i taki przeciętny śmiertelnik wywala kasę a potem płacze. A swoją drogą nie wiem gdzie (w którym miejscu pękła Ci rama) ale znam przypadek (pisałem w tym wątku) pęknięcia widelca... koleś wywalił brodą w ziemię nawet nie zdążył rąk z kierownicy zdjąć... szczęka na druty a zęby do wymiany na implanty... |
lothaar Sympatyk Klubu Espero Peugeot 407 SW Wawa | 2007-05-28 21:12:23
Ondriej Sosenka - Mistrz Świata w jeździe godzinnej używa osprzętu Vuelty... Dlatego jeżeli to jest ta Vuelta o której myślę a nie jakaś pseudo Vuelta to do roweru o którym jest mowa powinna wystarczyć... Oczywiście zgadzam się z Wami że Altus to dobre rozwiązanie tylko tutaj miało nie być przeinwestowania... |
Michal-500 Clio Sosnowiec | 2007-05-28 21:21:39
Zgadzam się z Tobą, jako 3 groszę dodam, że nie miałem co prawda licencji ale amatorskie imprezy mtb zaliczałem. Sam się powożę na aluminiowej Meridzie Matts '99 do tego poskładałem po zużyciu montowanego fabrycznego alivio na deore i hample na avidy v-brake'i. Do tego Bomber mx-comp '04. I jestem masakrycznie sczęśliwy jeżdząc na tym - lekko, sprawnie, szybko -aluminiowa sztywna rama, w kwestii rowerowej nic więcej mi nie trzeba. Dobry zarówno na asfalt jak i mtb. Pomagam też znajomym w kwestii rowerów, serwisowania i naprawdę: 5 x lepiej mieć low-endowy markowy sprzęt niż marketowca... Kwestia regulacji, dobrania komponetów i przede wszystkim przyjemności z jadzy potem (działanie mechanizmów). Zresztą Cwikus napewno moze dużo opwiedzieć na ten temat. |
markon Klubowy Weteran Grand Vitara 2 , Vit ... Pajęczno (EPJ) | 2007-05-28 21:27:47
|
lothaar Sympatyk Klubu Espero Peugeot 407 SW Wawa | 2007-05-28 21:33:51
A do tego wiele serwisów rowerowych nie chce nawet brać tych marketowych taczek do naprawy bo tam czasami pedałki na oko takie same okazują się różne... Kolega podjął się kiedyś naprawy takiego roweru to wymienił małolatowi połowę części bo te, które małolat miał niby nowe w rowerze to były gorsze niż te, które kumpel pozdejmował z innych rowerów uważając je za zużyte Potem jeszcze godzinę tłumaczył ojcowi małolata czemu tak postąpił... potem oddal im wszystkei zdemontowane części bo mu nie były potrzebne... a potem mając już dosyć nie chciał kasy za serwis bo już tylko marzył o tym aby sobie już poszli w cholerę... Natępną rzecz jaką zrobił po wydaniu roweru z serwisu to było wywieszenie kartki, że "Nie naprawiamy rowerów zakupionych w hipermarketach" |
pyrekcb Klubowy Weteran gumoleon & już nie l ... Warszawa | 2007-05-29 09:15:06
Mógłbyś jasniej o tym kącie montażu? |
Cwikus DU Espero 1.5GLX 16V Piekary Śląskie | 2007-05-29 18:23:26 ok, od poczatku.
sprawdz czy na pewno szukamy hamulcow v-brake - jesli masz cantilevery, ich skok jest inny niz v-brake, ktore maja wieksze "wspomaganie" canti od v-brake rozni sie tym ze v-brake jest ciagniety z lewej strony , a canti maja linke w ksztalcie odwroconego "Y" i gorne ramiona Y to linka sciagajaca oba ramiona plus linka od dolu ktora ciagnie za poprzednią w srodku. |
markon Klubowy Weteran Grand Vitara 2 , Vit ... Pajęczno (EPJ) | 2007-05-29 19:01:45
|
pyrekcb Klubowy Weteran gumoleon & już nie l ... Warszawa | 2007-05-29 19:18:30 Obecnie wygląda to tak:
Radźcie dalej... |
markon Klubowy Weteran Grand Vitara 2 , Vit ... Pajęczno (EPJ) | 2007-05-29 19:25:03
|
pyrekcb Klubowy Weteran gumoleon & już nie l ... Warszawa | 2007-05-29 19:37:17 OK, pytanie do Ćwikusa - czy będą pasowały v-breaki? |
lothaar Sympatyk Klubu Espero Peugeot 407 SW Wawa | 2007-05-29 19:48:08
Co prawda nie do mnie to pytanie ale napiszę... będą pasowały. I dodam jeszcze że po zobaczeniu Twojego rowerku powtórzę... omawiana już Vuelta spox wystarczy. |
pyrekcb Klubowy Weteran gumoleon & już nie l ... Warszawa | 2007-05-29 19:51:53
Racja, ale jeździ... |
lothaar Sympatyk Klubu Espero Peugeot 407 SW Wawa | 2007-05-29 20:14:34
chodziło mi o to, że "szkoda kasy na duże inwestycje"... ale poczekaj jeszcze co powie Ćwikus... :: [ wiadomość edytowana przez: lothaar dnia 2007-05-29 20:16:21 ] |
pyrekcb Klubowy Weteran gumoleon & już nie l ... Warszawa | 2007-05-29 20:23:17
Właśnie o to chodzi i o tym pisałem od początku... |
pyrekcb Klubowy Weteran gumoleon & już nie l ... Warszawa | 2007-06-06 12:02:08 No i założyłem te z pierwszego linku - pierwszy raz "to robiłem" , ale nie miałem większych problemów z regulacją.
Pojechałem sobie na jazdę próbną i..... ...na początek pierd...łem orła przez kierownicę... Na szczęście udało mi się jakoś nie polecieć na tzw. gębę i wylądowałem na nogach, ale musiało to śmiesznie wyglądać (dobrze, że bylo pózno). Więc tak - montaż, możliwość regulacji, skuteczność, jak dla mnie w zupełności wystarczająca. Pytanie teraz o jakość i wytrzymałość - jak nie zapomnę, napiszę za parę miechów, czy wszystko nadal lata, czy się rozsypało... Dzięki wszystkim za rady! Pozdr. P. |
Cwikus DU Espero 1.5GLX 16V Piekary Śląskie | 2007-06-06 12:22:10 no i gut.
sorki ze u mnie duze lagi z odpowiedziami, ale praca zawala wolny czas. kazdy typ v-brake bedzie Ci pasowal, tylko nalezy zwrocic uwage na to aby hamulce nie byly pionowo tylko w ksztalcie litery V - tzn popuszczasz linki i wysuwasz bardziej klocki hamulcowe aby byly blizej obreczy - dzieki temu jest troche wieksza dzwignia hamulca. jak dziala to spoko - w sumie v-brejk to nic skomplikowanego w rowerze i trudno tam cos zepsuc dobrze dokrec sruby mocujace hamulce do pivotow i zadbaj o sprezynujaca podkladke pod lebkami srub bo inaczej moga Ci sie zerwac sruby mocujace ramiona do piwotow - a wykrecic zerwana srube jest prawie niemozliwoscia (zalezy jeszcze jakiej jakosci jest zerwana sruba) milej jazdy |