STRONA KLUBOWA - wątki połączone - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ja jeszcze w kwestii strony. Co sie stalo z ladnymi, gustownymi, szarymi rameczkami? Dlaczego teraz sa biale wyglada to okropnie.

Dalej pierdoly:

- Google na dole strony jesli byc musi to tak, zeby wspolgral z czarnym tlem. Jezeli sie "nie da" to niech go wcale nie bedzie, chyba nie jest jednak zbyt przydatny

- Postuluje o utrzymanie wygodnej czcionki w newsach, czyli precz z Times New Roman na rzecz jak bylo Arial/Veranda.

- Ciasno zaczyna sie tez robic na gorze - po otwarciu strony widac (prawie) tylko bannery... Mysle, ze juz bardziej wartosciowe sa newsy, ktore i tak mialy byc (z tego co pamietam) usuniete na rzecz czegos czego nie trzeba aktualizowac.



To tyle co mi jak na razie przyszlo do glowy...


Pozdrawiam
QLogic
  
 
jak bedziesz mial chwile wolnego to mozna uaktualnic klubowa galerie, jest sporo nowych osob, ale tez juz nieaktualne rzeczy...

moge do crash testow doslac swojego bolida jako przyklad kleski
  
 
Co do Galerii - zastanawiam się, czy warto to robić.. I tak kjażdy ma w proifilu zdjęcia samochodów. Chyba, że coś ciekawego jest to można... Poza tym nikt mi nie przysłał żadnych materiałów do Galerii.

Przestrzeń, którą nam łukasz użyczył jest ograniczona... Owszem, jeżeli ktoś postawi swojką stronkę, bardzo chętnie ją podlinkuję... (vide - galeria Teltom'a)

Jeżeli jednak otrzymam zdjęcia (najleoiej już zotymalizowane) na pewno je umieszczę.

Co do Crash testów - wyślij zdjątka to wrzucę.
  
 
Na allegro ktos teraz sprzedaje Esperaka - ma chyba najbardziej skasowany tyl ze wszystkich jakie widzialem:







  
 
o kurna ale szrot....
  
 
...ale kabina za to nie ruszona
  
 
No jak ogladam takie fotki to naprawde czuje sie bezpieczniej w samochodzie Jeszcze nie widzialem Esperaka ktory bylby jakos totalnie skasowany, zeby byly ofiary smiertelne...
  
 
W związku z pojawiającymi się wciąż pytaniami o to samo (nie będe pokazywał paluchami) co juz i mnie zaczyna męczyć, proponuję stworzyc FAQ Grupowe, jako osobny wątek (ważny) albo jako podstrone na stronie albo jedno i drugie razem.
Co wy na to?

Proponuje na dobry początek następujące tematy:

    Selektor oktanów (opisany w "poradach")
    Ramki zegarów
    Na co zwróciś uwagę przy kupowaniu espero?
    Czujnik poziomu płynyu spryskiwacza w Espero GLX 1,5
    Antena


Co jeszcze?
  
 
Piękny ten samochód właściciela Espero z Wielkiej Brytanii.

Nic tylko wysłać do Top Gear
  
 
Cytat:
W związku z pojawiającymi się wciąż pytaniami o to samo (nie będe pokazywał paluchami) co juz i mnie zaczyna męczyć, proponuję stworzyc FAQ Grupowe, jako osobny wątek (ważny) albo jako podstrone na stronie albo jedno i drugie razem.
Co wy na to?


a czy nie ma juz takiego postu?? masz problem tu jest rozwiazanie...tam jest opisane pare ciekawych rzeczy, trzeba popodpinac kolejne topicki...
czy faq ma miec jakas inna forme?
  
 
Navi coś się porobiło i nie można wejść do linku:
Wymiana tylnych sprężyn
Na naszej klubowej stronie w dziale: PORADY

Nie mogę Cię złapać na GG (nie znam drugiego nr )

A już wszystko wyjaśnione na telefon.
Wieczorem wszystko powinno być OK!

A puki co to tu jest ... > > LINK < < ...

[ wiadomość edytowana przez: kisztan dnia 2005-02-25 15:07:56 ]
  
 
Dzięki za zwrócenie uwagi. Już poprawiłem.

A jednak ktoś odwiedza stronę
  
 
Cytat:
2005-01-02 11:59:09, Navi pisze:
Otrzymaliśmy z Małopolskiego Tuning Klubu propozycję wymiany banerów. Niestety, nie mamy animoewanego banera. Czy ktoś z Klubowiczy mógłby coś takiego zrobić? Ja mam narzedzia, ale brak "zmysłu artystycznego" a w końcu taki banerek to nasza wizytówka. Proponowane założenia do projektu: Jako tło obrazek : (...) Wymiary: 400x50 px Napis "Internetowy Klub Espero" zrobiony z utrzymaniem stylistyki liter z naklejki, najlepiej w "chromie". Czy ktoś się zaoferuje?



Nie było chętnych, więc zrobiłem to:


Wiem, że taki sobie, ale lepszego nie umim.


[ wiadomość edytowana przez: Navi dnia 2005-02-26 23:05:35 ]
  
 
Pozwoliłem sobie napisać króciutki tekst, którego brakuje na naszej stronie "IDEA TUNINGU" pozwoliłem sobie wysłać ten tekst do Naviego, ale się nic nie odezwał czyli tekst do kitu Może zerknijcie na to i ewentualnie może jakieś dodatki, poprawki i błagam o litość "znawców tuningu"

Tuning - z języka angielskiego regulacja, usprawnianie. Najbardziej popularny obecnie nurt tuningu to oczywiście tuning samochodowy. Są to wszystkie usprawnienia i modyfikacje mające na celu zwiększenie osiągów danego samochodu, a także polepszenie jego właściwości jezdnych, elektronicznych. Poza ulepszeniami mechanicznymi i elektronicznymi, tuning to także dostosowanie samochodu do indywidualnego kierowcy jego przyzwyczajeń i gustów ma także za zadanie wyróżnić samochód spośród wielu mu podobnych, wzbudzić zazdrość i pożądanie innych kierowców seryjnych samochodów.
Tuningowanie można podzielić na trzy grupy:
-----------tuning optyczny
-----------tuning mechaniczny
-----------tuning elektroniczny

Tuning optyczny, to modyfikacje wyglądu zewnętrznego jak i wewnątrz auta, a także dzięki temu rodzajowi tuningu, możemy wprowadzić szereg ulepszeń poprawiających komfort jazdy. Do takich ulepszeń możemy zaliczyć:
----------wymiana foteli na kubełkowe, doskonale trzymające kierowcę w ciasnych zakrętach, oprócz funkcji bezpieczeństwa posiadają przeróżne kształty, więc każdy znajdzie taki model, który będzie idealnie pasował do całości,
----------pasy bezpieczeństwa czteropunktowe, sportowy wygląd, doskonale trzymające i dużo bezpieczniejsze od seryjnych pasów,
----------anty-poślizgowe dywaniki i nakładki na pedały,
----------kierownica sportowa, często dużo mniejsza od seryjnej co znacznie poprawia komfort sterowania i czas reakcji na sytuacje na drodze,
----------dodatkowe oświetlenie wnętrza, np. fioletami lub neonami co daję doskonały efekt wizualny i poniekąd poprawia widoczność niektórych elementów wnętrza,
----------zmiana tapicerki, idealne uzupełnienie estetyczne wnętrza, istnieją różne możliwe elementy od tańszych naklejanych elementów tapicerki np. drewnopodobne lub metalo-podobne po droższe dużo bardziej efektowne jak skóra.
Tuning optyczny to również tuning zewnętrzny. Ten rodzaj tuningu jest już nieco bardziej ograniczony niż wewnętrzny tuning. Istnieją przygotowane zestawy produkowane przez profesjonalne firmy tuningowe co jest nieco kosztownym rozwiązaniem, można również próbować samemu dorabiać poszczególne elementy nadwozia, co przy dużych zdolnościach w zakresie modelowania i przerabiania gotowych części może przynieść równie ciekawy efekt co profesjonalne komplety.
Podobnie jak tuning wewnętrzny, modelowanie i przeróbki karoserii mają także funkcje estetyczne jak i funkcjonalne. Elementy takie jak spojlery, zderzaki, progi, wszelakiego rodzaju owiewki i wloty powietrza, znacznie poprawiają aerodynamikę naszego pojazdu jak i nadają specyficzny i unikatowy wygląd . Charakterystycznym elementem zewnętrznego tuningu są alufelgi i opony, dzięki którym nasza fura nabiera całkiem innego charakteru. Efekt wizualny potęgowany jest lakierowaniem tarczy hamulcowych. Zmiana lamp, lusterek, końcówki wydechu a nawet wycieraczek potrafi nadać sportowy styl. Popularne jest także przyciemnianie szyb, jednak zwolenników tego typu przeróbki jest równie tylu co jej przeciwników, jakoby miało to ograniczać widoczność.
Tuning optyczny ograniczony jest jedynie naszą wyobraźnią i to co zmienimy zależy tylko od naszych upodobań i przyzwyczajeń. Każdy detal może być unikatowy, aluminiowe lub chromowane gałki zmiany biegów, klamki, nawiewy powietrza i wiele innych.
Tuning mechaniczny, zdecydowanie kosztowniejszy i wymagający raczej profesjonalnych serwisów tuningowych, z tego względu, iż ingeruje on w podstawowe zespoły napędowe auta i nie profesjonalna przeróbka może poczynić poważne uszkodzenia i związane z tym kosztowne naprawy. Generalnie silnik można przerobić cały, należy posiadać szczegółową wiedzę na temat, wytrzymałości konkretnych podzespołów, które mogą współdziałać ze sobą, bez jakichkolwiek zakłóceń nie wspominając o znajomości zasad działania silnika i jego komponentów. Tuning mechaniczny to także przeróbka podwozia pojazdu, amortyzatorów, układu kierującego, hamulcowego oraz wydechowego.
Bardzo dobrym uzupełnieniem mechanicznego tuningu jest tuning elektroniczny , polegający na zmianie mikroprocesora lub wmontowaniu układu sterującego wspomagającego pracę komputera co pozwala na znaczne zwiększenie osiągów auta oraz poprawia dynamikę i komfort jazdy.
Tuning samochodowy to obszerny temat, jest wiele opinii na temat celu tuningu, sposobu tuningowania, a już najwięcej opinii jest na temat końcowych efektów. Ideą tuningu jest poprawienie osiągów pojazdu, zindywidualizowanie jego wyglądu i odznaczenie się z tłumu jednakowych samochodów, które wyjeżdżają z taśm produkcyjnych, często z pewnymi niedociągnięciami oraz u właściciela poczucie posiadania autka jedynego i niepowtarzalnego w swoim rodzaju, nawet jeśli nie wszystkim się koncepcja autora podoba.

pozdro Dominik
  
 
Stanko,
Mówisz, masz. Tylko, że ja nie aktualizuję strony codziennie.

Zresztą, jak widzisz po tym wątku, mało kto ogląda stronę klubową... kompletny brak zainteresowania... Nawet Łukasz przestał już krytykować ;(



  
 
Dzięki Navi za wstawieni tekstu, moze chociaż jedna osoba go przeczyta.

pozdro
  
 
Taka mała uwaga na temat dz. PORADY

Zainspirowany tekstem ze stronki klubowej pt. "Naprawa i remont generalny reflektorów" postanowiłem wyczyścić je u siebie.
I tu małe "schody", nie mam nikogo do pomocy przy akrobacjach ze zderzakiem (zalecane 2 osoby), który wg opisu trzeba zdjąć aby dostać się do śrub mocujących atrapę. Po ok 1/2 puszki piwka wsunąłem się pod samochód i okazało się że (przynajmniej ja tak mam ) do owych śrub jest dobry dostęp od spodu bez zdejmowania zderzaka!(a może czegoś mi pod spodem brakuje ).
To chyba duża oszczędność czasu i wysiłku, jeśli zderzak nie jest uszkodzonyi nie wymaga naprawy.
  
 
Co? Ktos napisal, ze zeby wyjac reflektory trzeba zderzak zdjac?

Wystarczy wyjac kierunkowskazy i juz jest dostep do wszystkich srubek. Moze nie idealny, ale powinno dac sie wyjac reflektory (chyba, ze cos mi sie pomylilo z tymi srubkami, ale wiem, ze wyjalem u siebie reflektory bez zdejmowania noska, z wlozeniem bylo gorzej ). Jezeli jednak nosek za bardzo je przykrywa trzeba go zdjac - z gory nie ma problemu, od dolu - jak pisze kolega - wsuwamy sie pod samochod i juz. Nic strasznego
  
 
Nie żeby zdjąć reflektory a atrapę, która może (nie musi) blokować reflektory
Cytat:
Mnie się udało odkręcić je dopiero po zdjęciu zderzaka i noska., lecz można trochę pokombinować i powinno się je udać odkręcić bez większych ingerencji



Miałem to samo

"Demontaż atrapy"
Cytat:
Atrapa mocowana jest do nadwozia kilkoma śrubami w górnej cześci /fot./, 2 śrubami w dolnej /atrapa-element 14; 15/ ,do których jest dostęp dopiero po zdjęciu zderzaka i 2 widocznymi po wyjęciu kierunków



[ wiadomość edytowana przez: mifi dnia 2005-07-22 11:44:01 ]

[ wiadomość edytowana przez: mifi dnia 2005-07-22 11:45:32 ]
  
 
Trochę świątecznej wioski na stronie... Ale OK,bez kolędy w tle

Wesołych Świąt !