Poprawa osiagow po malych kosztach - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2007-06-09 13:27:00, Vex pisze:
U mnie osiagi znacznie sie poprawily po polerce lakieru.



Noo bo zyskałeś na aerodynamice
  
 
proszę mi tu herezji nie głosić i wrócić do tematu bo cięcia będą
  
 
Speed daj spokój
dobrze że w ogóle coś piszą

dział sprawy klubowe w śpiączce, off topic ledwo dyszy....
dobrze że hultaje się chociaż psują, bo już całkiem by forum umarło
  
 
Cytat:
2007-06-08 15:41:41, Vex pisze:
Sila sugestii to silna sila Wkladajac sportowy wklad powietrza w miejsca oryginalnego niby jak ma sie zmienic dzwiek, skoro uklad dolotowy jest w identyczny sposob wyciszony ? Chcesz miec glosniej zrob sobie dziure w puszcze



Wyjmij oryginalny wkład z oryginalnego dolotu, dźwięk w wielu przypadkach się zmieni (sprawdzane w seicento 1.1 )
Nie wiem czy przy wkładce "sportowej" też się zmieni, ale czysto teoretycznie jest to możliwe.
  
 
Cytat:
2007-06-10 10:52:12, MacTB pisze:
Wyjmij oryginalny wkład z oryginalnego dolotu, dźwięk w wielu przypadkach się zmieni (sprawdzane w seicento 1.1 ) Nie wiem czy przy wkładce "sportowej" też się zmieni, ale czysto teoretycznie jest to możliwe.



Ja lubie swoj silnik
Co ma sie zmienic, dzwiek "wychodzi" z kolektora ssacego, reszta to tylko i wylacznie tlumienie halasu, wiec wedlug mnie z jakiego materialu nie bedzie filtr w zamknietym ukladzie dolotowym dzwiek bedzie praktycznie identyczny. Co innego otworzyc puszke z filtrem
  
 
Cytat:
2007-06-08 15:41:41, Vex pisze:
Sila sugestii to silna sila Wkladajac sportowy wklad powietrza w miejsca oryginalnego niby jak ma sie zmienic dzwiek, skoro uklad dolotowy jest w identyczny sposob wyciszony ? Chcesz miec glosniej zrob sobie dziure w puszcze



;D Poczekaj az mi zrobia pozadnie rozrzad i mozesz przyjechac sobie posluchac ;] Mnie sie nie pytaj jak to wyszlo, ale kazda osoba siedzac slyszy to samo...
  
 
moze to troche smieszne ale minimalnie moze sie zmienic przy wkladzie k&n
a co do pustej puszki tez sie zmeni....nie mowiac o zdjeciu pokrywki

ale czy to ma jakis zwiazek z poprawa osiagow to ja nie wiem
haha
  
 
Podsumuwujac dolot + wydech + maksymalne obnizenie masy.
Takie mody pozwola w sposob zauwazalny odjechac seryjnemu autu
  
 
dzieki Vex.
O taka odpowiedz mi chodzilo
modyfikacje w planach
  
 
Mam w planach walsnie edelrzenie landryny, bede miec drugie auto, a te sobie zostawiam na ekperymenty hehe xD Nie ma co sprzedawac bo ile to sie wezmie...
Narazie mam taki pomysl zeby wywalic z bagarznika wszystko, tylna kanape, obica tylnik dzwi, poprsotu wszystko tylko podsufitke zostawie. Z przodu walne lekkie kubelki, a cale gole tylne wnetrze pomaluje na czarno i szybki przyciemnie...

Chyba ze ktos jest chetny na kupno to bedzie mial org. Lantre GT

[ wiadomość edytowana przez: mAkArOn dnia 2007-06-20 17:29:02 ]
  
 
nie widze sensu....
stwac z kims na ulicy i mierzyc sie z seryjnymi samochodami to to nie zabawa...

nie rob tego jak masz zamiar miec drugie autko
wstaw sobie turbo....
to moje zdnie...
mysle ze mogloby byc ciekawie wtedy
a jeszce jak go wyprujesz


  
 
Wracając do tematu postu zmiana opon na wąskie i male polepsza tanio osiągi, tylko że jak to wygląda No i zakręty gorzej bierze.

pozatym jak doleje sie zdaje sie(nie pamietam) rozpuszalnika do paliwa w skali 1:1 to ponoc daje nieźle, ale to w dwu suwach działa nie wiem czy w 4T zadziała.
  
 
a co myślicie o wycięciu środkowego tłumika w poniaku i wstawieniu w jego miejsce prostej rury?? da to cos?? i jak będzie przedstawiac się problem głosności??? Albo wstawić cos innego w jego miejsce - nie wiem, moze jakis sportowy tłumik lub strumienicę? co polecacie w tym temacie, moze ktoś cos zmieniał i ma jakies doswiadczenia???
  
 
ja wydłubałem katalizator bo ceramika sie w środku posypała, odczuwam przyrost mocy, jednak nie wiem czy to nie złudzenie - wtedy kat był troszke zapchany i spaliny gorzej wychodziły - mulił sie na wysokich obrotach - teraz jak ręka odjął
struminica to szajs tylko ryk słychac a moc jest złudzeniem - bo jak głosniej to człowiek mysli ze mocniej
  
 
Ja w swoim zalozylem wkladke k&n, dzwiek zostal wzbogacony o swist (ale inny niz przy turbo) tak czy tak dla niewprawionego ucha i przechodniow brzmi ciekawie. W planach do zrobienia wydech - tlumik srodkowy i koncowy. W kolektory sie nie bawie bo to zbyt kosztowne a ja mam tylko 19 lat i nie mam zbytnio dochodow... Moze kiedys... Dodatkowo w planach wywalam ten zakrzywiony wlot powietrza do puszki filtra, dziwnie wg mnie jest to pomyslane, bo cala ta komora biegnie wzdluz silnika i co za tym idzie grzeje sie od niego (mozecie sami zobaczyc jak podniesiecie maske, jest to ta zagieta, prostokotna rura bezposrednio przed wami, z samego brzegu) po jezdzie jest nagrzana jak cholera i juz po chlodnym powietrzu dla silnika w tym momencie. Mam zamiar poprowadzic aluminiową rure z makro do odprowadzania spalin z piecykow domowych bezposrednio od puszki filtra w dol i wyprowadzic ją w miejscu lewego halogena. Mysle ze jest to niezly pomysl bo rura jest z dala od silnika i wszystkich elementow ktore sie nagrzewaja, nad nią jest jedynie akumulator ale to jak wiemy element zupelnie nieszkodliwy dla chlodnej temperatury powietrza w dolocie. Dodatkowo zwiekszy to przeplyw powietrza poniewaz nie bedzie tylu zbednych zagięć jak seryjnie. Nie polecam jednak tej opcji jesli ktos ma na gaz. Co do katalizatora, fakt poprawia osiągi bo odmula auto, ale zwiekszy ci sie przez to spalanie i to o calkiem sporo wiec jesli ci nie szkoda kasy to mozesz go wywalic... Jesli chodzi ci o polepszenie osiągów np tylko na wyscigi, to tutaj jest akurat dobrą kminą zaryzykowac i wywalic na ten czas filtr powietrza bo wtedy nic juz go nie zatrzymuje. Znam kolesia ktory civiciem wlasnie sie tak sciga i jeszcze nic mu sie nie zadziało z motorem. Wymien sobie swiece i okablowanie, poniewaz ruszając accentem z nie bardzo duzych obrotow tak aby kola sie nie zakrecily spowodujesz ze go troche zamuli i potrzepie, z kolei ruszac z wysokich spowoduje ze zakrecisz kolami w miejscu co nie jest zbyt porzadane w ustawce 1v1. Swiece i kable zwieksza efektywnosc odpalania cylindrow i na troche nizszych obrotach przestanie go tak mulic, co niestety jest urodą azjatyckich aut.
Jak pomoglem to fajnie, a jak nie, to mi nie mow nawet bo sie wnerwie ze sie tyle opisalem xD. hehehe, jesli jakies sugestie,rady, zapytania ktokolwiek ma to na gg zapraszam.
pozdrawiam
  
 
Cytat:
2008-06-27 02:21:56, obar pisze:
Jak pomoglem to fajnie, a jak nie, to mi nie mow nawet bo sie wnerwie ze sie tyle opisalem



temat jest z przed roku więc może być z tym problem
  
 
Nie sądzę aby inne kable zapłonowe mogły pomóc cos ,nawet przy niskich obrotach. Kabel albo daje prad, albo nie. Za to dobry pomysł z dolotem i chłodnym powietrzem.