Problem z odpaleniem na ciepło (2.0 DTI)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam Panowie !
Mam taki problem otóż moja oma (1999r sedan) z silnikeim 2,0 DTI ma problem z odpalaniem na ciepło. Nie jest to częste, ale zdarza się. Wczoraj po przejechaniu 50 km na trasie zatrzymałem sie i po postoju (temp ok 90 stopni) prubuję odpalić a tu zdziwienie: cała się trząsła i zgasła. Dopiero za drugim razem chwile sie potzresła i zaczela normalnie pracować. Wszytkie 3 filtry zostały wymienione (oraz olej) a dwa dni temu naprawiono mi rozrusznik (wyminiono bendix, szczotki, tuleje i uszczelki zapłaciłem 200 zł), bo myślałem, że to od tego, ale nie pomogło. Co byście mi poradzili? Z góry dzięki i pozdrawiam
  
 
Nie chcę Cię martwić ale to może być pompa ktora w Twoim przypadku może kosztować od 7-12tys zł lub akumulator w którymś temacie LOBowicz napisał że wyżej opisane objawy były spowodowane słabym akumulatorem.
  
 
No tu to niekoniecznie akumulator, bo w 2.0 i 2.2 to juz chyba jak jest ponad 5 stopni ciepla to nie wlacza swiec, wiec juz wtedy rozruch jest utrdniony - wtedy by to bylo najbardziej zauwazalne... czyli nie byloby mowy ze na cieplym - przynajmniej od kilku miesiecy.


[ wiadomość edytowana przez: chemik333 dnia 2007-06-24 19:50:51 ]
  
 
Witam,
tak jak Pan z Warszawy powiedział to faktycznie świece w dodatniej temperaturze się nie włączają. Na zimno nie ma żadnego poblemu, ale przy ciepłym silniku badzo rzadko, ale ten problem występuje. Wiem, ze podobny kłopot miały te silniki 2,5 TDS, ale to jest inna bajka. Dzieki za informacje.
  
 
Moze poszukaj informacji na forum vectry bo w omegach te silniki byly malo popularne, a w vectrach to je setkami ladowali