kar-lub gmina | Posiadam seata ibize II z 93' na jednopukncie. Silnik 1,3, instalacja II gen.założona przed 3 miesiącami tj. reduktor tomasetto, komp bingo-m. Problem , to spadające gwałtownie obroty w momencie wysprzęglania-na biegu jałowym, zazwyczaj przy dojeździe do skrzyżowania gdy trzeba się zatrzymać. Autko na benzynie spisywało się i spisuje b.dobrze, w/w problem występuje tylko w czasie jazdy na gazie. Benzyny autko paliło/pali 7 litrów, gazu bierze 10. Spadające obroty na biegu jałowym jakby miało autko zaraz zgasnąć , także dławienie się nierozgrzanego autka w przypadku szybkiego przełączenia na lpg, przypuszczam ,że mieszanka jest zbyt bogata. Czasami występuje problem z uruchomieniem silnika gdy zostanie zgaszony na gazie, trzeba autko dłużej "kręcić" a jak już się uda , to b.wolniutko wchodzi na obroty biegu jałowego. Podczas jazdy a trasie autko chodzi ogólnie oki na lpg, problemy to te w/w.
Bardzo proszę o fachowe porady, gdyż gazownika nie odwiedzę bo mam dość tych popaprańców. Od początku założenia instalki mieli problemy z jej regulacją. Postanowiłem sam wziąść się za rozwiązanie problemu. Podłanczałem się pod kompa, mogę przesłać zainteresowanym udzieleniem mi pomocy skany z pomiarów na meila. Jeszcze nic nie grzebałem ani przy reduktorze ani przy ustawieniach kompa gdyż chciałbym poznać opinie osób mających większe na ten temat pojęcie.
|