Instalacja STAG 300 czy BRC Sequent ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nie mam przekonania do gazowania mojej Mercedes. Jednak kasa to kasa - gazownik, który będzie mi zakładał w tej samej cenie zaproponował dwie instalacje IV gen.:
- STAG 300 - wtryski Valtek (ale te słabsze)
- BRC Sequent

z dużym nastawieniem jednak na BRC - podobno o wiele lepszy ma reduktor i nie ma absolutnie żadnego problemu z gwarancją / serwisem (wszystko od jednego producenta).

Słyszałem sporo w zeszłym roku na temat padających czujników ciśnienia / temperatury w BRC ... czy dalej te problemy występują?

Wstępnie zaklepane mam BRC ... ale może jednak STAG 300 ? jak myślicie

Auto to mercedes W124 z silnikiem 2,2 benzyna 150 KM / klima / automat

[ wiadomość edytowana przez: d20032003 dnia 2007-07-19 18:38:14 ]
  
 
Witaj,
W BRC Sequent można mniej zepsuć w fazie programowania instalacji.
Nie występują już tam problemy z wadliwymi czujnikami ciśnienia.

Ja też wybierałem między tymi dwoma. Wybrałem Staga 300, gdyż zawsze można poprawić po gaziarzu konfigurację (soft + instrukcja na stronie producenta), był w moim mieście tańszy (o 500PLN) i sam w sobie jest bardzo dobrym sterownikiem, z dobrym wsparciem technicznym. Bez problemu znajdziesz zakład, który daje na niego 2 lata gwarancji.

W BRC Seq24 są mniejsze możliwości poprawienia błędu po gaziarzu (a wyznaję zasadę, że zawsze taki coś zepsuje podczas montażu... ) i droższe przeglądy gwarancyjne oraz wyższe ceny części zamiennych (filtry, reduktor, listwa wtrysków) jak Ci się już gwarancja skończy.
  
 
temat padających czujników ciśnienia na listwie brc usunęło poprzez likwidację tegoż czujnika. więc ten problem z głowy. STAG ma rzeczywiście więcej możliwości przy programowaniu ( więcej można i naprawić ale i popsuć ), ale BRC po dobrym zestrojeniu też dobrze pracuje. no i to co podkreślał ci gazownik: wszystko jest od jednego, więc nie ma problemu z ewentualnymi problemami na gwarancji.
  
 
Cytat:
2007-07-20 11:06:21, huwe pisze:
no i to co podkreślał ci gazownik: wszystko jest od jednego, więc nie ma problemu z ewentualnymi problemami na gwarancji.


Jakie problemy mogą się pojawić jeżeli mamy wtryski, reduktor, wielozawór i część elektroniczną od innych producentów?
  
 
Z tych dwóch to STAG, zdecydowanie. Wtryskiwacze MagicJet.
  
 
Hej, ja mam Kia z zmontowanym STAGiem 300. Mam problem z instalacją gazową - przy przyspieszaniu gdy silnik osiągnie 3100 obrotów jest takie krótkie szarpnięcie. Gazownik "wyłgał" się że nic nie widać na wykresie w czasie badania. Proszę powiedzcie co może powodować takie szarpnięcie tylko na gazie, majster powiedział że to taki urok silnika. Proszę o pomoc!