HYUNDAI SCOUPE GT by Sadi(demo car) - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jedno mi się w hyundaiach nie podoba ze chyba wszystkie maja węższy niż przód rozstaw osi z tyłu.

Ale projekt jest bardzo ciekawy. Zdjecia pod maską - łał, wszystko wygląda jak nowe
  
 
Cytat:
2007-08-21 13:05:47, accent1 pisze:
Jedno mi się w hyundaiach nie podoba ze chyba wszystkie maja węższy niż przód rozstaw osi z tyłu.



Chyba przejęzyczenie, masz zapewne na myśli rozstaw kół a nie osi
Nie tylko Hyundaie tak mają, a to że to się rzuca w oczy nie wynika z dużych różnic między rozstawami kół między przodem a tyłem tylko raczej z budowy nadwozia, to karoseria potęguje takie wrażenie, jest to bardziej optyka.
  
 
Nie wiem jak wy ale ja dążę do takiego rozstawu kół z tyłu.



A co do czyśtości pod maską to "BRUDPUR" i karcher i jedziemy, a tak wyglądał silnik jak go kupiłem...


[ wiadomość edytowana przez: Sadi dnia 2007-08-21 17:01:41 ]

[ wiadomość edytowana przez: Sadi dnia 2007-08-21 17:03:50 ]
  
 
Witam!! Klubowiczów. Po pierwsze żałuje że nie ma mnie na zlocie. , ale coupajka jeszcze nie gotowa. Jak narazie to sadzę że za 3 tygodnie silnik będzie prawie złożony i można będzie sie poruszać, chwilowo nie mam aparatu więc sorki ze nie ma zdjęć. Mam za to projekt malowania, z tym że góra będzie dark green jak w serii. Chodzi o wnękę silnika nie mam czasu (znaczy nie mogę się doczekać jazdy) żeby malować komorę silnika. Wiec bedzie jakoś tak......
  
 
Widzę, że ogólnie cisza na forum zapadła. Dzisiaj oddałem głowice, blok i wał do szlifierni. Głowice oddałem do zakładu Auto tele west 83-333 Żukowo ul. Gdańska 2 tel. 0-58 6818555. Za podstawowe naprawy(planowanie, uszczelniacze prowadnice...) głowicy, ponieważ moja była w bardzo dobrym stanie, powiedział mi że wyniesie mnie to gora 350zł. Wał z blokiem natomiast oddałem do Bosch service 80-298 Lezno ul. Leśna 9 tel. 0-58 6818696
www.hrecki.pl Cenowo to wygląda tak 150zł-wał 200-blok(szlif cylindrów i planowanie) Co do jakości powiem wam jak dostanę spowrotem.



[ wiadomość edytowana przez: Sadi dnia 2007-09-12 20:50:07 ]
  
 
Mam pytanie do klubowiczów?? Czy ktoś zakładał dystanse, na pewno znając problem wygądu tylnej osi. Więc mam pytanie o funkcjonalność takiego rozwiązania, czy nic nie trzeszczy, nie odkręca się, nie łamie, pęka. Ja muszę założyć ponieważ mam za szerokie felgi i opona trze o amortyzator. Więc czekam na pomoc i odpowiedzi. papapa
  
 
Ja mam z tyłu dystanse po 2,5cm na stronę,i nie mogę na nie narzekać. Nic nie stuka,nie ociera,nie przyciera itp. Jedyny mankament to,że przy wyższych predkościach czuć lekkie wibracje....no ale tego można było sie spodziewać i nie powinno to dziwić. Ogólnie polecam bo różnica w wygladzie jest tego warta
  
 
U mnie też siedzi po 2.5 cm na stronę i jest ok. Wibracji ne zauważyłem.
  
 
Ja mam przelotowe po 20 mm i wibracji brak
  
 
Dzięki za info. Chyba zdecyduję się na 25mm. Widziałem, że koło 230zł trzeba dać. Już niedługo ruszymy z Silnikiem !
  
 
Mam kolejne pytanko odnośnie tym razem ksenonów. Lord81 zainstalował sobie ksenony za 650zł Allegro ksenony. Mam pytanie słyszłem ze zeby było okej dla inych użytkowników drogi musi to byc lampa soczewkowa a nie zwykłe lustro. Znalazłem coś takiego na Tej stronce "psc motorsport" Możecie się wypowiedzieć na ten temat. Ja nawet kombinowałem żeby przeszczewpić lampy z innego samochodu, popularne kiedyś w polsce lampy od Fiata Punto II, albo coś w tym stylu?? Jestem ciekaw czy macie jakieś pomysły.


[ wiadomość edytowana przez: Sadi dnia 2007-09-20 10:43:03 ]
  
 
brat założył do Coupe I gen takie ksenony za coś 600 pln ale mial lampy soczewkowe a jak chcieliśmy do Lantry założyc to trzba wydac około 1200 pln i też się da ale wtedy jakos modyfikują chyba lampy aby były te soczewki
  
 
Witam!
Założyłem i nie żałuje.
Pytałem znajomych elektryków samochodowych którzy to montują takie zestawy(ok.200zł) i byłem na stacji kontroli pojazdów.
Odpowiedź brzmi: "BEZ PROBLEMU"
Soczewka tylko skupia światło bo niema tam odbłysnika (lustra),a w zwykłym kloszu jest bardziej rozproszone. Nie oślepia innych użytkowników ponieważ przed żarnikiem xenonowym jest specjalna przesłona. Podobnie jak przy stosowaniu żarówek H4 w reflektorze jest specjalna blaszka przed sama żarówka. Ja tą blaszkę zlikwidowałem.
Mam nadzieje że ktoś coś zrozumie z tego.

Pozdrawiam
  
 
Mam pytanie do moderatora tym razem. Wysypały mnie się zdjęcia i czy można jakoś albo ty możesz usunąć posty w których są zdjęcia.
  
 
Chodzi mi o to że wszystkie posty w których zamieściłem zdjęcia ze strony n.p. http://lh5.google.pl/SadiDEMOCAR/RvvsVkXzRqI/AAAAAAAACFU/Ezh54euLCdw/s144/hyundai%20069.jpg
a ta strona się na mnie wysra.... i wszystkie zdjęcia poszły i zszystkie posty w których zamieściłem zdjęcia zamiast nich jest mały kolorowy kwadracik!!

























Ale niewiele myśląc wstawię je od nowa i już. Pozdrawiam.
  
 
cze.... o jezusie chrystusie.....

$$$$$$$$$$koszta niezle
co prawda masz dobra sytuacje bo dostales jakies gifty z dawcy...

ciekawi mnie laczny koszt, szczerze nie mam czasu na liczenie...
a dojdzie jeszce pare pierdolek, czujniki, plyny i inne popierdolki...
jak i bardzo drogich ale nowych elementow....

widze ze nie oszczedzales tylko wszystko z hyundaia
tylko mam pytanie? jestes pewien ze dol ci wytrzyma??

jesli juz robisz na grubo a zima idzie a na brak $$ nie narzekasz widze to moze warto juz kuc??

skup sie tez na skrzyni biegow....pewnie bedziesz musial ja rozebrac i zlozyc...moim zdaniem moze miec ciezkie zycie

i wazna sprawa hamowanie.... seria stosunkowo slaba(mala) w porownaniu z tym co chcesz osiagnac-zobaczymy jak bedzie
mysle ze green przy niskiej masie powinny dawac sobie rade...

co do kompa ogarnij moze da sie kupic cos z innego auta a co...jest podatne na wyczyszczenie i wgranie nowych map na nowo..

ogolnie jestem pod wrazeniem ze znalazla sie osoba ktora che to zrobic przy normalnym (nie malym nakladzie pienieznym) ale i projek dosc powaznie wzmocniony

pisze to dosc chaotycznie wiec jesli ktos nie zrozumie sensu lub beda pytania to smialo walic

B R A W O

powodzenia....w projekcie bo panie na grubo sie pan bawisz




[ wiadomość edytowana przez: gt115pssss dnia 2007-10-06 14:25:23 ]
  
 
RESPECT
  
 
Ja jestem bardzo ciekaw efektu końcowego. Znam już trochę to auto i wiem z czym wiążą się tego typu mody. Ale cieszę się że ktoś poszedł o krok dalej i życzę powodzenia
  
 
Zapodam parę nowych fotek (Takie tam pierdółki) i wierzcie mi ja też nie mogę doczekać się efektu końcowego i samej jazdy co do hamulców to pewne ze nie zostaną seryjne ale tym zajmę się jak już będę docierał silnik. Skrzynia i sprzęgło tak samo(nowe łożyska w skrzyni i docisk od Radzikowskiego-Spiek)









  
 
ta skrzynia nie wytrzyna
nawet z nowymi lozyskami....

moje zdanie.....


ps. tarcze tanie ale po co je kupujesz....jak cos to sprzedaj w klubie....

nie pamietam ile tam wejdzie na to kolko ale mysle ze okolo 270 chyba ze bedziesz zezbil niestety w tych czsach do tej mocy to bedzie malo....pamietaj ze z tylu masz nedzny beben jeski ty becelujesz w wartosci 200 ponad... a nie dojdziesz... ich
no cuz wyzej od ch... nie poskoczysz... ewentualnie moze co z innej marki podpasujesz? ale czy ci uklad to wytrzyma ??
i tak czy siak gratki .... powazne zastanow sie nad silnikiem raz jeszcze... moim zdaniem nie wytrzyma.. na dluzsza mete tej g25,, bez kucia nawet jesli zrobisz 0.7
naprawde jeszce raz powazanie... lepiej jest sie uczyc na czyis bledach niz na swoich.... jesli wszystko bedzi ci hulallo ... to pamietaj w klubie wiedze trzeba rozprowadzic....

jesli tak dlubiesz... a niestety juz porobiles silinik... zawsze mozesz sprzedac... a celuj w 2.0 ...widzisz tu ci nikt prawdy nie powie... na seri mozez oscylowac na gt 15 w 170 kilka konikow ponoc jesli to beddzie dograne wszystko...wlacznie z dolotem wydechem stand alonem itd..
wiec nie wiem cz ci sie uda zrobic plan 220

pozatym pytaj sie domana... chlopak bawi sie w to i jego koledzy tez powinien ci pomoc


[ wiadomość edytowana przez: gt115pssss dnia 2007-10-10 20:52:39 ]