[POMPA] ESSI BY POMPA - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
fryszard- w mk4 cabrio na pałak nachodzi tylna szybkawiec szczelina pozostaje tylko okolo 30mm, napisz do mnie na GG to ci wytłumacze jak sobie z tym poradzilem. Po usunieciu pałaka ze 2 lata temu niezauwazylem zadnej roznicy w zachowaniu sie autka.

[...] Edycja by Wojo
  
 
Panowie......

Pompa, wg mnie świetnie przerobione autko. Ile razy patrzę to się w tym utwierdzam. Nieważne czy ja też bym tak zrobił czy inaczej... To autko się znakomicie prezentuje.
  
 
Przeleciałałem wątek od poczatku i wydaje mi sie ze zmierzacie w zła stronę zaraz zacznie sie obrazanie itp.WYLUZUJCIE bo nie taka jest idea kluby aby sobie dogryzac wytykac itp. a raczej pomagać itp.Co do tuningu samego w sobie ilu ludzi tyle pomysłów jak ktos juz wczesniej wspomniał ,tak musi byc i dlatego mamy róznorodnośc ,wypominacie sobie że jakis tam hokej itp,ale jeśli jest on własciwie spasowany itp to dlaczego nie??????No!!!!!!!
A wracając do samochodu kolegi Pompy to przyznam auto zrobione z rozmachem i polotem i fajnie ze takie jest ,heh wzbudzasz naprawdę kontrowersję ,wiadomo ze taki styl nie każdemu może się podobać itp.osobiscie jestem pod wrazeniem tego co zrobiłes a jesli robiłes to sam to tym bardziej doceniam ALE PREFERUJE CO INNEGO co nie zmienia faktu ze auto ciekawi i z ciekawościa poczytam co kiedy i jak ,oczywiscie musisz się liczyc z faktem iz pojawią sie głosy które bedą krytykować (zdrowa krytyka) i zachwalać bo tak to juz jest ilu ludzi tyle stylów,na koniec życze miłej obecnosci w klubie i wyrazaj swój styl poprzez swoje auto.
  
 
środek idealnie , na zewnątrz całkiem fajnie ogólnie gites
  
 
Ja w tym sporze stane po stronie Mario-skate i popre jego zdnaie to auto też mi sie nie podoba, jak dla mnie jest pełne kiczu. I nikt na tym forum mi nie zabroni wyrażać swoich odczuć. "Nie sztuką jest zrobić furrore tysiącem spojlerów, sztuka jest zrobić ją bez nich" Twoj gust twoje prawo. Tylko nie spodobalo mi sie to jak naskoczyliście na Maria z tekstami typu "podróbka subaru" etc.etc.
Mario zrobił to sam w miare swoich możliwości i na własne upodobania i nic wam do tego. Szczerze mówiąc podziwiam go bardzij od Ciebie. A i jeszcze jedno POMPA słownik nie gryzie, sam nie jestem orłem ale twoje błedy naprawde gryzą w oczy.
  
 
wg mnie auto robi piorunujace wrazenie, dla mnie boomba.
wszystko ladnie spasowane i tworzy zgrana calosc.
szacunek za zainwestowanie pracy i $$$ w auto.
  
 
Panowie ja nie jestem ekspertem jeżeli chodzi o tuning ale chyba za bardzo sobie do serca bierzecie pewne rzeczy...
w/g mnie (to jest tylko moje zdanie) faktycznie w kilku miejscach essi Pompy jest przekombinowany ale ja jestem tylko oglądaczem.
Prezentując swoje auto trzeba się liczyć z negatywną krytyką ,ale to nie znaczy że niegrzeczną....
Panowie jeżeli będą się powtarzały jakies przejawy agresji zamknę wątek i tyle.

Ogólnie projekt ciekawy i po kilku zmianach będzie bardzo fajny.
Od tuningu do kiczu panowie jest cienka linia ,sztuką jest wykonać projekt który tej linii nie przekroczy.

  
 
Dość. Prosiłem. Teraz porządkujemy. Zostaje tylko ocena auta i komentarze dotyczące samochodu. Wszystkie innego typu wypowiedzi będę usunięte.
  
 
Cytat:
2007-09-02 21:13:11, dyras pisze:
wg mnie auto robi piorunujace wrazenie, dla mnie boomba. wszystko ladnie spasowane i tworzy zgrana calosc. szacunek za zainwestowanie pracy i $$$ w auto.



popieram kolege

pragne nadmienic iz pare osob chcialo aby takowy watek powstal w celu informacyjnym...a tu sie robie niezle piekielko

prosze o powstrzymanie emocji i nie robienie balaganu
kolega zainwestwal czas zainwestowal rowniez $$$

o gustach sie nie dyskutuje - gusta sa i kazdy ma inne
wiec prosze o kulture wypowiedzi jak rowniez skonczenie z przekomazaniem sie i pyskowkami

watek zmierza w zlym kierunku - Wojo zrob porzadek albo ja zrobie
  
 
Przepraszam jesli kogos obrazilem
Piszta co chceta
tylko niekłocmy sie!

[ wiadomość edytowana przez: POMPA dnia 2007-09-02 21:34:07 ]
  
 
chyba wywale nitro i na nastepny sezon chcialbym wlozyc turbo,
to prawda ze rs2000 jest tak ciezko uturbic?
  
 
Tak, RS2000 bardzo cieżko się uturbia, z racji tego że jest to wyrzyłowany silnik.
Jednak w anglii widziałęm już wiele RSów z turbo i jakoś jeżdża tylko cały czas zastanawiam się jak
  
 
na ford-escort.de jest mk4 z silnikiem RS2000 turbo
ma 260KM
ale to juz troche przesada
  
 
czemu, ja chętnie bym sobie włożył taki silniczek, byłoby czym napedzić te moje 4 buty
  
 
Cytat:
2007-09-02 22:10:36, POMPA pisze:
na ford-escort.de jest mk4 z silnikiem RS2000 turbo ma 260KM ale to juz troche przesada



ja tam nie widze w tym przesady
  
 
jezdza rs2000 turbo bo sam blok znosi do ok 400 koni wiec jak sie go ladnie zakuje to zniesie wiele Jednego nie rozumie....czemu bedac w
anglii wsadziles rs2000.Przeciez tam mozna sobie z rst zrobic wszystko za grosze...kupowac nowe silnik,zetec turbo....inne takie...mi wystarczyly 3 miechy zeby przywiezc pol silnika po taniosci
  
 
ale ja nigdy w angli niebylem
Szczerze to nieraz myslalem nad RST ale zdecydowalem sie na RS2000
  
 
a sorry....to te zdezaki mnie zmylily i w sumie tlo bo taki podmiejski angielksi klimacik
  
 
Cytat:
2007-09-05 23:22:26, rex pisze:
jezdza rs2000 turbo bo sam blok znosi do ok 400 koni wiec jak sie go ladnie zakuje to zniesie wiele Jednego nie rozumie....czemu bedac w anglii wsadziles rs2000.Przeciez tam mozna sobie z rst zrobic wszystko za grosze...kupowac nowe silnik,zetec turbo....inne takie...mi wystarczyly 3 miechy zeby przywiezc pol silnika po taniosci



hmm.. 400 koni?! dobrze wiedziec hehehe
  
 
tak przy okazji znalazlem takie oto fotki na kompie jak szukalem czegos...




juz nawet nie wiem skad to mam....ktos na gg mi chyba przeslal chyba....ale to bylo w styczniu....