[POMPA] ESSI BY POMPA - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Widze tu ciekawy samochód. W końcu ktoś zrobił autko po swojemu i za to wielkie . Powiedz mi co to za fotele bo wyglądają jak jakieś porszawki
  
 
Cytat:
2007-09-27 20:06:30, on-driver pisze:
Widze tu ciekawy samochód. W końcu ktoś zrobił autko po swojemu i za to wielkie . Powiedz mi co to za fotele bo wyglądają jak jakieś porszawki





WNETRZE:
- przednie fotele podgrzewane z porsche 911
- cale wnetrze obszyte czarno czerwona "eko-skórą"
- kierownica MOMO milenium
- galka biegów MOMO
- sportowe nakladki na pedaly
- elektryczne szyby przód
- nowy elekryczny dach (sonenland)
  
 
dzieki boru za foty...a masz je napewno od IrkaCIty
Na tych fotach mam jeszcze lexusy a teraz diodowki, stary silnik i bez lambo

on-driver- zgadłes to fotele z starej wersji porshe 911 (kupilem za grosze bo byly podarte)
Wejdz do konkursu do mk4 tam masz fotki i opis!
ps:ciesze sie ze sie podoba!
  
 
Pompy raaap jeajea ooooo
  
 
A ciekawe czy do mk6 dało by sie założyć lambo bo wiem że nie do wszystkich aut sie dało.
  
 
Pewnie ze sie da tylko minusem jest to ze fordy maja zgrzewane blotniki
Nieda sie tylko w autach ktore maja zawiasy montowane w slupek od strony dzrzwi np. VW Garbus,Maluch i bodajze BMW e38
A u mnie bylo jeszcze trudniej bo mam spjlery progowe zlaminowane z błotnikami i trzeba bylo odcinac

[ wiadomość edytowana przez: POMPA dnia 2007-09-28 10:10:11 ]
  
 
hmm a Ty kupowałeś cały zestaw do lambo czy robiłeś??
  
 
a ja mam pytanko czy silnik to seria czy cos zostalo dlubniete?
  
 
lambo kupilem w usa bo tanio
Silniczek mam od RS2000
mam sportowe swiece, dolot ze stozkiem K&N, przerobiony kolektor wydechowy no i nitro z ktorego rezygnuje bo mi szkoda troche silnika. (mam tez nowe NITRO na sprzedaz)
plany oczywiscie sa...moze turbo
  
 
tak wyglada zamontowany zawias lambo w moim escorcie
Image Hosted by ImageShack.us
  
 
Cytat:
2007-09-28 14:39:19, POMPA pisze:
lambo kupilem w usa bo tanio Silniczek mam od RS2000 mam sportowe swiece, dolot ze stozkiem K&N, przerobiony kolektor wydechowy no i nitro z ktorego rezygnuje bo mi szkoda troche silnika. (mam tez nowe NITRO na sprzedaz) plany oczywiscie sa...moze turbo



moze.. albo napewno turbo a jak przerabiales kolektor? poprawiles serie czy rzezbiles od podstaw?

btw. ostatnio myslalem, zeby kompresor wrzucic, ale poki co dlubie na n/a
  
 
kolektor tylko poprawilem, usunąłem ten recyrkulator spalin z zewnatrz i wewnatrz kolektora.
Mysle nad turbo ale po swapie mam narazie dosyc przeróbek
powiem ci szczerze ze nad kompresorem tez myslalem
  
 
Czemu wlozenie silnika zajelo Ci az 4 miesiace? I kto Ci tak zrobil, ze masz cala skrzynke bezpiecznikow od RSa pod maska
  
 
trwało to tyle bo był w sumie u 5 mechanikow czaicie
Stalowa Wola - Ożarow (DV-T firma tuningowa) - Ostrowiec Swietokrzyski - znowu Stalowa Wola - i wkoncu Sokołów
Tak ciezko bylo znalesc kogos kto to zrobi, na poczatku kazdy sie zgadzal a puzniej...tak go wozilem tam i spowrotem na lawecie
Powiem wam szczerze ze znalesc teraz kogos w moich stronach kto zrobi swapa jest okropnie ciezko
a skrzynka bezpiecznikow lezy tak bo tak profesjonalni elektronicy zarzucaja wiazke
  
 
Cytat:
2007-09-29 19:49:02, POMPA pisze:
trwało to tyle bo był w sumie u 5 mechanikow czaicie Stalowa Wola - Ożarow (DV-T firma tuningowa) - Ostrowiec Swietokrzyski - znowu Stalowa Wola - i wkoncu Sokołów Tak ciezko bylo znalesc kogos kto to zrobi, na poczatku kazdy sie zgadzal a puzniej...tak go wozilem tam i spowrotem na lawecie Powiem wam szczerze ze znalesc teraz kogos w moich stronach kto zrobi swapa jest okropnie ciezko a skrzynka bezpiecznikow lezy tak bo tak profesjonalni elektronicy zarzucaja wiazke



Ostatnio mialem razem z ALLka przyjemnosc klasc wiazke w dokladnie takim samym SWAPie jak Twoj. Polozenie calej wiazki zajelo nam okolo 8 godzin, skrzynka zostala oryginalna, w zasadzie wszystko co potrzebne to tylko przewod do aku, po stacyjce oraz do pompy. Samo przelozenie silnika i dospawanie lapy zajelo kumplowi okolo dwa dni. Ojjj zle trafiales z mechanikami :/

  
 
Cytat:
2007-09-29 23:57:50, toradek pisze:
Ostatnio mialem razem z ALLka przyjemnosc klasc wiazke w dokladnie takim samym SWAPie jak Twoj. Polozenie calej wiazki zajelo nam okolo 8 godzin, skrzynka zostala oryginalna, w zasadzie wszystko co potrzebne to tylko przewod do aku, po stacyjce oraz do pompy. Samo przelozenie silnika i dospawanie lapy zajelo kumplowi okolo dwa dni. Ojjj zle trafiales z mechanikami :/



Ojjj nie przechwalaj się
  
 
jak najbardziej jest to mozliwe
wazne ze juz jezdzi
ps:ale sie napiłem , WYGRAŁEM mk 4

[ wiadomość edytowana przez: POMPA dnia 2007-10-01 22:07:15 ]

[ wiadomość edytowana przez: POMPA dnia 2007-10-02 21:50:53 ]
  
 
Cytat:
2007-09-28 15:21:14, POMPA pisze:
tak wyglada zamontowany zawias lambo w moim escorcie Image Hosted by ImageShack.us





jak tak patrzę na to lambo to sam sie zastanawiam co tu kosztuje 1000 zł. Masz może jeszcze jakieś fotki tego lambo?? bo zastanawiam sie czy sobie takiego nie zrobić domowymi sposobami
pozdrawiam
  
 
najdrozsze z tego to sa pewnie silowniki
  
 
Cytat:
2007-10-02 16:08:19, Marcin pisze:
najdrozsze z tego to sa pewnie silowniki



na allegro widziałem za 190 zł
a reszta to koszt blachy i tarcz do cięcia