[POMPA] ESSI BY POMPA - Strona 14

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2009-11-28 16:33:20, Diviz pisze:
a tak to Gazet nie kłamie i nie jest to też 1 kwietnia ktoś ci chyba chciał zrobić niespodziankę


pisalem do GT jakies 6 miesiecy temu i wysylalem fotki z opisem na akcje "zglos sie" ale nie bylo zadnego odzewu... a tu masz
to jest nr grudniowy?
  
 
udalo mi sie wreszcie zgrac ta operacje

http://www.youtube.com/watch?v=pHdebAh5Is4
  
 
A gdzie palak?? Tez wyjmowany??
  
 
Cytat:
2009-11-30 10:43:07, Seba pisze:
A gdzie palak?? Tez wyjmowany??



z tego co pamietam wycial go na stale i nie ma przez to zadnych powiklan
  
 
Cytat:
2009-11-28 16:51:36, POMPA pisze:
pisalem do GT jakies 6 miesiecy temu i wysylalem fotki z opisem na akcje "zglos sie" ale nie bylo zadnego odzewu... a tu masz to jest nr grudniowy?



Tak numer grudniowy . wczoraj było zakończenie Opt na TVN Turbo i o twoim Aucie ( wyciąganych szybkach )też wspominali jako perełka
  
 
Cytat:
2009-11-30 10:49:40, _Maly_ pisze:
z tego co pamietam wycial go na stale i nie ma przez to zadnych powiklan



A szyby ?? Przeciez przednia boczna dochodzi do przodu palaku a tylna do tylu palaku - wywalajac go brakuje z 10cm .
  
 
Cytat:
2009-11-30 12:35:01, Seba pisze:
A szyby ?? Przeciez przednia boczna dochodzi do przodu palaku a tylna do tylu palaku - wywalajac go brakuje z 10cm .



a tego nie wiem, fakt... to niech Pompa sie wypowie...
ale z tego co widac na filmiku pod koniec to wydaje sie ze szyby sie lacza w calosc i nie ma tam zadnej przerwy.
  
 
Cytat:
2009-11-30 12:35:01, Seba pisze:
A szyby ?? Przeciez przednia boczna dochodzi do przodu palaku a tylna do tylu palaku - wywalajac go brakuje z 10cm .

tak jest w mk5.6i 7 ale nie w mk4. Wywalił i nic mu nie jest. kiedyś o tym mówił, poczytaj od początku.
  
 
Cytat:
2007-09-02 14:17:07, POMPA pisze:
w mk4 cabrio na pałak nachodzi tylna szybkawiec szczelina pozostaje tylko okolo 30mm, napisz do mnie na GG to ci wytłumacze jak sobie z tym poradzilem. Po usunieciu pałaka ze 2 lata temu niezauwazylem zadnej roznicy w zachowaniu sie autka.



faktycznie
  
 
potwierdzam ;]

min. tez dlatego bagaznik dachowy do cabrio mk4 ma inne mocowania (nie z boku tylko do gory palaka z ktorych wystaja wyprofilowane 'blaszki')


patent z szybkami spoko tylko troszke malo praktyczny....moze lepiej byloby pomyslec nad zaadaptowaniem szybek z blaszanki mk4? [kiedys chyba rex kombinowal cos z tym]

choc to nie moj styl i wizja mk4 to juz nie raz wspominalem ze szacunek za wlozony wklad i ciesze sie ze autko cieszy sie uznaniem w mediach

  
 
Cytat:
2009-11-30 09:53:38, _Maly_ pisze:
udalo mi sie wreszcie zgrac ta operacje http://www.youtube.com/watch?v=pHdebAh5Is4



Dopiero obejrzałem, "żółty jesienny liść" mnie od razu rozłożył . A serio to bardzo zacnie się autko prezentuje, Tede jak zwykle coś tam "ziomuje" ale ogólnie spoko
  
 
powiedz mi pompa co tam masz za tłumik bo na filmiku fajnie brzmi?
  
 
powiedz jak poszerzałeś tylne nadkola??
  
 
troche mnie tu nie bylo i nawet nie wiedzialem ze ktos o cos pytal
Mati52 - tlumik jakis uniwersalny "przelotowy" "basowy"
Loud-speakers2 - sorki ze tak pozno, masz tu fotki z poszerzania


  
 
a ty dalej w USA ? czy jesteś w Polsce i modzisz escorta ? P
  
 
w usa jestem juz prawie poltora roku i nie wiem czy bede wracal, moze tylko na wakcje.
szkoda mi tylko essa
  
 
Cytat:
2011-02-20 16:43:40, POMPA pisze:
w usa jestem juz prawie poltora roku i nie wiem czy bede wracal, moze tylko na wakcje. szkoda mi tylko essa



nie da rady go sprowadzic do usa?
  
 
oczywiscie ze sie da ale to nie zbyt dobry pomysl... w tym aucie juz jest tak nakombinowane ze sie praktycznie nie nadaje do normalnego uzytku