Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
JeniFer klubowiczka TGR Opel Vectra B; Audi ... Tychy | 2009-02-13 14:38:07 Landryna to landryna... różowa |
rallyfilip (M) współzałożyciel TGR Fiat CCS x 2 Tychy | 2009-02-13 17:28:05 Wśród fanów rajdów o słuszności koloru białego chyba nie ma co dyskutować |
SoGa_Rally Fiat 126p Tychy | 2009-02-15 12:00:35 Pieknie sie prezentuje pozdro |
ziober (S) klubowicz TGR kombi :) Tychy | 2009-02-18 07:05:14 |
rallyfilip (M) współzałożyciel TGR Fiat CCS x 2 Tychy | 2009-09-30 21:27:30 A cienki teraz do sprzedania za 12999
Można podsumować jego budowę: Buda: • usunięte wszelkiego rodzaju bitexy, uszczelnienia, konserwacje • wyspawana komora silnika • usunięte wszystko co niepotrzebne • klatka sparco zgodna z zał.J ( jest papier na klatke) • buda cala wymalowana na biało • drzwi, klapa, maska odchudzone • zaślepki przednich i tylnich świateł • zapinki sparco • poszerzone tylne nadkola i błotniki • wszystkie szyby z poliwęglanu • odchudzona instalacja elektryczna • akumulator przeniesiony do kabiny Wyposażenie bezpieczeństwa: • fotel Sparco Rev + szyny sparco • pasy Sabelt 4 punktowe • gaśnica 2 kg • mały bak 12 litrowy • siatka na szybę sparco Silnik: Góra silnika robiona przez Pana Godule. Obrobiona głowica, większe zawory ssące i wydechowe, ostry wałek rozrządu, regulowane kolko rozrządu, duża przepustnica, kolektor wydechowy z kwasowki 4-2-1 owinięty taśmą termoizolacyjną, reszta wydechu z nierdzewki, wszystko odpowiednio wyregulowane i zestrojone na hamowni. Wynik 89,5 KM i 96 Nm. Dodaje wykres. Cała „góra” była składana przed tym sezonem. Dol silnika 1108ccm po remoncie przed sezonem, . Wymienione także wszystkie istniejące czujniki na nowe. Skrzynia: 5-cio biegowa, przełożenie głowne 64x13. Także miała remont przed sezonem. Zawieszenie: Wszystkie wahacze nowe. Z przodu amortyzatory bilstein gwintowane + wąskie sprężyny h&r, Tył amorki bilstein + sprężyny robione na zamówienie. Auto naprawdę prowadzi się bosko. Wszystkie amortyzatory regenerowane przed sezonem. Hamulce, koła: Przód tarcze + zaciski z uno turbo. Klocki Ferodo DS2500, tył bębny Brembo i szczęki ferodo. Przewody w metalowym oplocie. Całość zalana płynem Ferodo 5.1. Komplet slików Michelina FR 2.0 + komplet deszczy. |
5Turbo Promot Mondial 84 & ... Zabrze | 2009-11-19 21:32:44 Wkoncu drugi zolty w zespole |
5Turbo Promot Mondial 84 & ... Zabrze | 2009-11-20 12:31:19 Dzis widzialem. Powiem jedno. Zolte jest piekne |
ziober (S) klubowicz TGR kombi :) Tychy | 2009-11-20 21:59:15 No wlasnie nie Szturcu najpierw deska, pozniej klatka |
rallyfilip (M) współzałożyciel TGR Fiat CCS x 2 Tychy | 2009-11-22 15:31:00 Ja też w końcu zobaczyłem Ładnie to wszystko wygląda i Ziober nadaje dobre tempo prac wiec nie obawiam się i czekam na 12.12 co by go w końcu ujrzeć w rajdówce |
5Turbo Promot Mondial 84 & ... Zabrze | 2009-11-27 20:54:19 Tyle stresu przez to ze inzynierowie fiata postanowili ze +12V w obrotku to kabel niebieski a czerwony jest kablem impulsowym. Ech. |
rallyfilip (M) współzałożyciel TGR Fiat CCS x 2 Tychy | 2009-12-13 21:50:38 Ziober, wrzuć coś nowego do wątku |
ziober (S) klubowicz TGR kombi :) Tychy | 2010-02-25 12:35:35 Nic nowego nie dodam bo fura sprzedana... |
5Turbo Promot Mondial 84 & ... Zabrze | 2010-02-26 14:10:03 Napewno??
|
ziober (S) klubowicz TGR kombi :) Tychy | 2010-02-26 15:01:20 Tobie sie podoba ta szuflada |
5Turbo Promot Mondial 84 & ... Zabrze | 2010-02-26 19:39:35 Kto mi ja przyslal. NIe sciemniej mi tu |