Ziober Sport Garage - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Landryna to landryna... różowa
  
 
Wśród fanów rajdów o słuszności koloru białego chyba nie ma co dyskutować
  
 
Pieknie sie prezentuje pozdro
  
 
Ciag dalszy prac

Zamontowana przednia czesc klatki, pociagniete przewody hamulcowe, korektorek sily hamowania, zamontowany bak + przewody, silnik + skrzynia + osprzet, lewarek, tylnie zawieszenie, tylna klapa i zderzak

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Sory za jakosc zdjec, ale byly robione telefonem :/.

CDN
  
 
Auto prawie skonczone, czekam jeszcze na dorabiane tylnie sprezyny, trzeba dokladniej odpowietrzyc hamulce, zalozyc pasy, dociac opony. Aaa no i czekam az przyjdzie 6-tka ze szpera





[ wiadomość edytowana przez: ziober dnia 2009-04-01 06:38:01 ]
  
 
Hamulce odpowietrzone, siatka na szybe zalozona, zawias zrobiony. Zostala tylko do zrobienia oslona akumulatora to zrobienia i we wtorek na zbieznosc i geometrie. Niestety zostaje zeszloroczny silnik i skrzynia :-/

Fot brak
  
 
A cienki teraz do sprzedania za 12999

Można podsumować jego budowę:

Buda:
• usunięte wszelkiego rodzaju bitexy, uszczelnienia, konserwacje
• wyspawana komora silnika
• usunięte wszystko co niepotrzebne 
• klatka sparco zgodna z zał.J ( jest papier na klatke)
• buda cala wymalowana na biało
• drzwi, klapa, maska odchudzone
• zaślepki przednich i tylnich świateł
• zapinki sparco
• poszerzone tylne nadkola i błotniki
• wszystkie szyby z poliwęglanu
• odchudzona instalacja elektryczna
• akumulator przeniesiony do kabiny

Wyposażenie bezpieczeństwa:
• fotel Sparco Rev + szyny sparco
• pasy Sabelt 4 punktowe
• gaśnica 2 kg
• mały bak 12 litrowy
• siatka na szybę sparco

Silnik:

Góra silnika robiona przez Pana Godule. Obrobiona głowica, większe zawory ssące i wydechowe, ostry wałek rozrządu, regulowane kolko rozrządu, duża przepustnica, kolektor wydechowy z kwasowki 4-2-1 owinięty taśmą termoizolacyjną, reszta wydechu z nierdzewki, wszystko odpowiednio wyregulowane i zestrojone na hamowni. Wynik 89,5 KM i 96 Nm. Dodaje wykres. Cała „góra” była składana przed tym sezonem. Dol silnika 1108ccm po remoncie przed sezonem, . Wymienione także wszystkie istniejące czujniki na nowe.

Skrzynia:

5-cio biegowa, przełożenie głowne 64x13. Także miała remont przed sezonem.

Zawieszenie:

Wszystkie wahacze nowe. Z przodu amortyzatory bilstein gwintowane + wąskie sprężyny h&r, Tył amorki bilstein + sprężyny robione na zamówienie. Auto naprawdę prowadzi się bosko. Wszystkie amortyzatory regenerowane przed sezonem.

Hamulce, koła:

Przód tarcze + zaciski z uno turbo. Klocki Ferodo DS2500, tył bębny Brembo i szczęki ferodo. Przewody w metalowym oplocie. Całość zalana płynem Ferodo 5.1. Komplet slików Michelina FR 2.0 + komplet deszczy.
  
 
Zbliża się zima i wiec trzeba zbudować cos nowego. Zakupiliśmy z Ania budę z seja sportinga i powoli zaczynam przygotowywać auto do motosportu, także do startów za południowa granica tylko tym razem do cyklu Rally’e Cup lub Volny Pohar.
Po małych pracach blacharskich wszystko zostało na nowo pomalowane i zacząłem składanie. Położona została instalacja elektryczna, podłączona deska rozdzielcza, nagrzewnica i inne pierdoły. Dziś udało się wsadzić silnik ze skrzynia, tylko wyszedł mały problem z łapą od skrzyni. Nie wiem z czego jest ta obudowa, ale żaden wspornik/łapa/poduszka nie pasuje. Na szczęście z tata wymyśliliśmy patent i jutro będzie wszystko trzymać się kupy. W miarę postępu prac będę oczywiście dodawał fotki. Plan jest taki, żeby wyrobić się na 12 grudnia i pojechac Barbórke Rydlutowska

W poniedziałek buda zostala pomalowana (dzieki Tato ) i zaczeło sie składanie:

Zdjęcia z prac wtorek/środa:











pozdro
  
 
Wkoncu drugi zolty w zespole
  
 
czemu to auto ma kierownice jak w motorze
nie lepiej było najpierw klatke włożyć a potem deske ;> tak pytam jakbyś zapomniał o klatce hehe

[ wiadomość edytowana przez: szturcu dnia 2009-11-20 08:27:35 ]
  
 
Dzis widzialem. Powiem jedno. Zolte jest piekne
  
 
No wlasnie nie Szturcu najpierw deska, pozniej klatka
  
 
Ja też w końcu zobaczyłem Ładnie to wszystko wygląda i Ziober nadaje dobre tempo prac wiec nie obawiam się i czekam na 12.12 co by go w końcu ujrzeć w rajdówce
  
 
czwartek/piatek/sobota

Zamontowany został silnik+skrzynia, tylna belka z wahaczami, przednie wahacze, stabilizator, lewarek, podpieta i sprawdzona cala instalacja elektryczna, zrobiony wylacznik prądu ( dzieki 5Turbo ), zamontowana klatka odmalowana proszkowo na biało (dzieki Damian ), uporzadkowana deska rozdzielcza

Foty:











pozdro


  
 
Tyle stresu przez to ze inzynierowie fiata postanowili ze +12V w obrotku to kabel niebieski a czerwony jest kablem impulsowym. Ech.
  
 
Ziober, wrzuć coś nowego do wątku
  
 
Nic nowego nie dodam bo fura sprzedana...
  
 
Napewno??

  
 
Tobie sie podoba ta szuflada
  
 
Kto mi ja przyslal. NIe sciemniej mi tu