Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2007-12-10 14:05:17 W normalną stronę się to odkręca czyli w przeciwną niż chodzą wskazówki w zegarze. Się to bardzo ciężko odkręca - dość popularną metodą jest założenie klucza na śrubę i zakręcenie rozrusznikiem, chociaż to u mnie ostatnio nie podziałało i dopiero klucz przedłużony dłuuuuugą (sporo ponad metr) rurką toto ruszył. |
kalasznikow polonez plonsk | 2007-12-10 17:37:19 Metoda jest prosta,jesli masz nasadke 36 starszy polonez lub 38 nowszy np.plus i odpowiednio dlugie ramie (klucz) to odkrecasz oslonke kola zamachowego,ten kawalek blachy na dole zaslaniajacy kolo zamachowe zeby nie dostawaly sie tam jakies zanieczyszczenia (np.piach) i jesli widzisz zeby kola to miedzy te zaby a obudowe sprzegla (gdzies na dole obudowa ma takie rowki) wkladasz srube chyba M8 albo inna w kazdym badz razie taka zeby zablokowac kolo zamachowe (jego obracanie) i gdy juz masz zablokowane kolo i automatycznie wal,odkrecasz srube w kierunku alternatora.Sruba ma normalny prawy gwint.Zaleznie od tego kto i w jaki sposob ja tam wczesniej przykrecil (na sile lub klucz dynamometryczny) musisz uzyc odpowiedniej sily do odkrecenia czasem bardzo duzej.I to wszystko. |
kalasznikow polonez plonsk | 2007-12-11 08:18:34 ja zaplacilem chyba 38 zlotych za nasadke i takie duze ramie do tej nasadki ,poszukaj jakichs tanszych w koncu to na jeden raz wiec sie nie oplaca inwestowac.Jesli juz francuz to polecam zwykly duzy plaski klucz i jakas przedluzke,w warsztacie facet mi raz to takim sposobem odkrecil a francuz to sie rozchodzi i rzeczywiscie obrabia srube,francuz nie jest przydatny w samochodzie. |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2007-12-11 15:00:04 Zapraszam do wątku o narzędziach, w którym umieściłem fotę moich kluczy. |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2007-12-12 13:50:11 Któryś z Twoich poprzedników gwint zerwał. Oj widzę problemy... |
faownik81 Miłośnik FSO FIAT CC / 900 Pionki | 2007-12-12 19:16:02 Pewnie nikt tego nie pochwali ale przykręciłem polskim sposobem młotek klucz i jazda mam nadzieje ze nie odpadnie
Jest jakiś sposób na przykręcenie poduszek pod silnikiem? Musze tam wspornik wsadzić i nicholery nie moge poduszką wcelować w otwory na sróby... |
faownik81 Miłośnik FSO FIAT CC / 900 Pionki | 2007-12-13 02:57:40 Jeszcze jedna sprawa którani daje mi spać to jest ten pasek rozrządu
zdjąłem stary i nasunołem nowy tylko dziwne troche jest to ze koła nawet nie drgneły a wydaje mi sie ze te punkty sie nie zgywają, jak sie nie ruszyły koła to chyba nic sie nie stanie? |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2007-12-13 03:12:35 Mogły Ci się nieco ruszyć niechcący. Przy prawidłowo ustawionych znaki powinny leżeć na prostej przechodzącej przez środek osi obu kół. Jeśli jest inaczej, to możesz mieć rzemieślnicze koła - na nich często albo znaki są krzywo, albo w większym otwór na kołek jest przesunięty. |
faownik81 Miłośnik FSO FIAT CC / 900 Pionki | 2007-12-13 10:58:34 Patrzyłem uwaznie i nawet nie drgneły. Ale lipa z tą poduszką, Jak ją naciągnąć? lewarkiem jakoś czy co czy silnik podnieść tylko jak? |
faownik81 Miłośnik FSO FIAT CC / 900 Pionki | 2007-12-13 16:58:05 Kombinowałem i weszło wkońcu Pompa założona paski ponaciągane.
Koło 3 w nocy moze włoże przekładnie i chłodniczke. Po spięciu układu mozna go czymś przepłukać? słyszałem ze denaturatem sie płuka układ, czy mozna odrazu wlać płyn i odpalać silnik ? |
faownik81 Miłośnik FSO FIAT CC / 900 Pionki | 2007-12-16 15:20:13 Gdzie wcisnąć chłodnice od wspomki ?? |
Nomad Miłośnik FSO Wspomnienie po Gdańsk | 2007-12-16 16:46:36 np. przed chłodnicę, albo na dole ale jeśli czasem zawadzasz sankami to lepiej przed chłodnicę. |
faownik81 Miłośnik FSO FIAT CC / 900 Pionki | 2007-12-18 00:36:50 Kurcze nie moge znalejśc miejsca przed chłodnicą jak by ktoś udostępnił foto nawet komory silnika jak ona tam wychodzi była by gitara Ale póki co założyłem bez chłodniczki w zime sie chyba za bałdzo nie przyda. I powiem wam że różnica jest kolosalna, dla mnie bomba!
Jak narazie odpaliłem i nie wyjeżdżałem z warsztatu bo nie mam wałka kierowniczego i tu pytanko do posiadaczy wspomki: Czy musze kupić wałek kierowniczy od poldka ze wspomką ( nie łącznik z przekładnią bo to mam) wałek zahacza tylko o pierwszy rząd zębów i nawet śruba nie chce przejść. Bardziej mnie martwi sprężyna co nachodzi na wałek i opiera sie o łącznik, służy chyba do odbijania kiery, wałek za krótki i sprężyna lata luźno. Podpiłować sróbe i dać tuleje między sprężynę a łącznik czy kupić wałek i co najważniejsze czy będzie on pasił do mojej kierownicy? |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2007-12-18 00:49:50 Przed chłodnicą w Fiacie to ja to cienko widzę - ona się w Polonezie mieści, ale on ma zupełnie inaczej przód rozwiazany i jest więcej miejsca. Tak kombinuję, że można by ją spróbować dać na pas przedni jakoś tak za zderzakiem i tablicą rejestracyjną, ale nie wiem jak to by w praktyce wyglądało... |