Lada 2103 - Pawel_66/Konrii - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Co tu pisać jest Super
  
 
Powiem tak... Kolor nie w moim guście (ale o gustach się przecież nie rozmawia). Za to reszta jedynie pozazdrościć.
A co najważniejsze wiesz na czym dokładnie jeździsz i czego możesz oczekiwać od atua.

Od jakiegoś już czasu bardzo spodobały mi się te troche starsze autka

Tak mi się przypomniało, że pod akademikami stoi chyba stara Wołga czy inna Ruska maszina.

Ale wracając do rzeczy, pozostaje mi jedynie pogratulować autka (nie ma już wiele takich, w takim stanie) więc naprawdę jest się czym chwalić.


Pozdrawiam, Rafał.
  
 
Mam nadzieję że masz powody żeby ufać swojemu blacharzowi bo każde dotknięcie fabrycznej blachy to spore ryzyko. Bardzo szczerze życze żeby nie działo się za 6mies z Twoją to co z exBobową ładą.
  
 
Cytat:
2007-12-05 18:36:48, Konriii pisze:
teraz mamy przygody z 17V na akumulatorze i czeka nas wymiana wiązki


Jakiej wiazki ? REGLER padl- jesli bylo wczesniej dobrze.
A jak nie bylo to:
poza tym - jesli jest alter fiat 2.0, albo polonez /f125, to ilosc diod na nim moze sie nie zgadzac, co za tym idzie - nie wspolgra z reglerem ladowskim.
No chyba ze sa kable upalone, albo bez izolacji- w co watpie - a ogladalem je wczesniej.
  
 
Cytat:
2007-12-05 22:37:55, janisz pisze:
Mam nadzieję że masz powody żeby ufać swojemu blacharzowi bo każde dotknięcie fabrycznej blachy to spore ryzyko. Bardzo szczerze życze żeby nie działo się za 6mies z Twoją to co z exBobową ładą.


Wiesz Janisz, w przypadku tej akurat "trójki" blacharz, jakikolwiek by nie był to na pewno jej nie zaszkodził. Widzałem blacharski stan tego auta przed remontem i powiem szczerze że ja na pewno bym sie nie brał za remont tego konktertnego egzemplarza tylko szukał cos lepszego.
  
 
Chodzi o to że wymieniony element będzie leciał baaaardzo szybko jeśli nie będzie to zrobione bardzo ale to bardzo dokładnie.
  
 
chwalę się dalej:



co do reglera - tak to jego sprawka ale lepiej od razu zrobić cały prund na porządnie. Nie zaszkodzi to na świecenie lamp i na całe zachowanie auta.

co do blacharza - wiadomo jak jest, i dlatego auto stoi w garażu a w zime nie jeździ. Choc blacharz przyłożył sie jak mógł i uczciwie powiedział że 4-5 lat daje do kolejnych poprawek.
  
 
Witam
Cytat:
2007-12-10 18:58:29, Konriii pisze:
chwalę się dalej:


Aj, nie kop leżącego...
ale amorki super, akurat do ślicznej trójeczki
  
 
Panowie Te Bile to B36 czy B46 ?? Piękna sprawa nie ma co
  
 
zaszaleliśmy i B46 som
  
 
ile taka przyjemność?
  
 
Kosztowały 1545zł, co i tak jest niewiele w porównaniu do ceny importera oficjalnego.

Czy ktoś z Was się orientuje czy taki silnik siadłby na skrzynię od 132????

http://allegro.pl/item280968996_silnik_fiat_coupe_2_0_16v_turbo_1996r_gwarancja.html

tak hipotetycznie
  
 
no to faktycznie szalejecie!będzie super trójeczka
  
 
Popytajcie na turbo124.com
  
 
Pięknie pięknie.... jeslibyści taki silniczek wŁADowAli to byłby wypas totalny. Ile to ma wtedy 180 KM ?? Tak na marginesie też sie przymierzam pod te amorki na koniec wiosny. Jakie spreżyny dajecie do nich ??
  
 
już mam info że pasuje na skrzynie pozostaje to jakos zmieścić, narazie jeździmy na tym ale jak padnie to nie będe sie bawił w remonty tylko wsadzi sie to na turbinie i będzie ciekawie

Co do sprężyn - mam zamiar potestować, na początek przód standart (jakis najtwardszy) + tył polonez

ewentualnie twarsza wersja - przód Niva, tył polonez truck ale nie wiem czy to nie przegięcie, poza tm nie wiem jak nisko będzie wtedy przód. Obawiam sie że bez zakupu większej ilosci sprężyn i testów sie nie obędzie...
  
 
No mnie za B6 wyszło "tylko" 1000zł. A oficjalny dystrybutor chciał 450zł za sztukę. A co do sprężyn, to też mam dylemat, chciałem zamówić w Pospringu, ale nikt z Poznania nie chciał sie do nich przejść i pogadać.
  
 
ale B46?

bo B36 rzeczywiście kosztuje 1000-1100 ale za B46 oficjalny dystrybutor chce 900zł za sztukę przód i 1250zł za sztukę tył.. czyli razem 4300zł
  
 
A czy one sie różnią?
  
 
Mają większe tłoczysko czy coś takiego - w praktyce chodzi chyba o to że są jeszcze bardziej twarde.
Fleszer wie dokładnie