Bębny tył

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie jakie my mamy wymiary bębnów ???

Czy podejdą może od któregoś opla ???

I przedewszystkim czy podejdą taki jak od OPLA ASTRY 1.4 I 1.6 . W TYCH MODELACH SĄ 2 RODZAJE . TE KTÓRE MOGE MIEĆ MAJĄ SZEROKOSĆ 22 MM ???

DŁUGO LEŻAKOWAŁY I MAJĄ DELIKATNY NALOT Z RDZY --- Czy to nie przeszkadza ????

PROSZE O ODP......

[ wiadomość edytowana przez: Armani01 dnia 2004-06-23 00:34:35 ]
  
 
Podajesz w sklepie rocznik auta i dostajesz. Ja kupiłem takie, na których pisało: Opel Kadet, DU, Vauxhall.
A co do rdzy. Przy pierwszym hamowaniu zostanie wytarta.
  
 
No tak ale ja mam do kupienia od kolegi ojca ....
(parę) za 90 zł tyle że nie wiem czy będą pasowały....
  
 
myśle że takie zbiegi tylko organoleptycznie, pamiętaj o rozstawie śrób (szpilek).
  
 
Wie ktoś jak poznać jakie bębny kupić z piastą czy bez piasty?
  
 
Cytat:
2010-02-14 11:31:07, Blister pisze:
Wie ktoś jak poznać jakie bębny kupić z piastą czy bez piasty?



momentum

nie wiesz jakie bebny kupic a to oznacza ze ich nie sciagaes
wiec na jakiej podstawie sadzisz ze sa do wymiany?
  
 
numer katalogowy: BD-5002 / 259905

WYMIARY BĘBNA HAMULCOWEGO:
ŚREDNICA BĘBNA : 200mm


WYSOKOŚĆ WEWNĘTRZNA: 53mm


CAŁKOWITA WYSOKOŚĆ: 67mm


ŚREDNICA OTWORÓW: 4,5mm


FELGA : 4- otwory

Zapożyczone z tej aukcji. Może się nie znam, ale bębny o szerokości 22mm będą raczej wąskie. Z drugiej strony kolega napisał 22 MM. (mega mile?)


[ wiadomość edytowana przez: robert_or3 dnia 2010-02-14 13:20:13 ]
  
 
Cytat:
2010-02-14 12:32:45, pawel12356 pisze:
momentum nie wiesz jakie bebny kupic a to oznacza ze ich nie sciagaes wiec na jakiej podstawie sadzisz ze sa do wymiany?



Tarcze będę wymieniał i klocki to tył też chcę zrobić cały a są dwa rodzaje bębnów do Espero z piastą i bez , myślałem że ktoś wie to zaoszczędził bym sobie roboty.
  
 
Cytat:
2010-02-14 13:52:30, Blister pisze:
Tarcze będę wymieniał i klocki to tył też chcę zrobić cały a są dwa rodzaje bębnów do Espero z piastą i bez , myślałem że ktoś wie to zaoszczędził bym sobie roboty.


W espero nic nie jest takie oczywiste Ale na szczęście nie musisz zdejmować całego bębna żeby sprawdzić, starczy zdjęcie koła i zobaczenie czy bęben ma dodatkowe śruby (jedna lub dwie - już nie pamiętam) trzymające z łbem na śrubokręt krzyżak. Jeśli nie, to na 100% piasto-bębny.

-----------------
czasem tu zaglądam
  
 
Dzięki
  
 
Cytat:
2010-02-14 13:58:40, Adam4302 pisze:
W espero nic nie jest takie oczywiste Ale na szczęście nie musisz zdejmować całego bębna żeby sprawdzić, starczy zdjęcie koła i zobaczenie czy bęben ma dodatkowe śruby (jedna lub dwie - już nie pamiętam) trzymające z łbem na śrubokręt krzyżak. Jeśli nie, to na 100% piasto-bębny.

Potwierdzam. Pogrzebałem trochę w necie i w instrukcji napraw espero i co? I nic. We wszystkich modelach wymiary bębnów są takie same. W instrukcji nie było nic o bębnach z piastą. Są za to w sprzedaży. Z instrukcji wynika też że ABS nie ma wpływu na to jakie są bębny. Chyba jedyny sposób na sprawdzenie jakie się ma bębny opisał już kolega Adam4302.
  
 
bebny i tak trzeba moim zdaniem raz w roku zciagnac do przeczyszczenia-syf z tamtad sam nie wyleci-i z czasem blokuje mechanizmy

poza tym jak zawsze polecam załozenie tarcz na tył-bezproblemowo i bezobsługowo
  
 
Cytat:
2010-02-14 16:42:35, pawel12356 pisze:
bebny i tak trzeba moim zdaniem raz w roku zciagnac do przeczyszczenia-syf z tamtad sam nie wyleci-i z czasem blokuje mechanizmy


Normalnie jak we fiacie 125p z 1987 r. gdzie trzeba było co roku rozbierać i czyścić zaciski, bo inaczej się zapiekały. Jak to dobrze, że mój 14 letni złomiak nic nie wie o tym, że trzeba tam zaglądać bo jeszcze by mu się tak zachciało

-----------------
czasem tu zaglądam
  
 
powiem tyle
w moich bebnach w espero co roku mniej wiecej znajdowało sie garsc syfu/brudu

z zaciskami przy tarczach nie ma problemu poniewaz sa dwutłoczkowe i nic nie ma prawa tam sie zapiekac
reczny tez jest osobno na bebny a nie wkrecany tłoczek jak w kanciaku czy w vagach
  
 
Cytat:
2010-02-15 00:34:53, pawel12356 pisze:
powiem tyle w moich bebnach w espero co roku mniej wiecej znajdowało sie garsc syfu/brudu



Do czyszczenia to jest karoseria, albo fotele, a nie bębny.
  
 
Cytat:
2010-02-15 09:00:18, piotr_ek pisze:
Do czyszczenia to jest karoseria, albo fotele, a nie bębny.



powiedz to do bebna
  
 
Cytat:
2010-02-15 09:00:18, piotr_ek pisze:
Do czyszczenia to jest karoseria, albo fotele, a nie bębny.



Piotrek, są różne zboczenia
Pamiętasz? Był taki jeden jegomość co przy okazji mycia woza, mył też układ wydechowy
  
 
Cytat:
2010-02-15 10:06:13, krzychu_ch pisze:
Piotrek, są różne zboczenia Pamiętasz? Był taki jeden jegomość co przy okazji mycia woza, mył też układ wydechowy


Znamy też takiego, co po przyjeździe do Iłek 2 dni woskował felgi
  
 
Cytat:
2010-02-15 17:01:21, JaRabbit pisze:
Znamy też takiego, co po przyjeździe do Iłek 2 dni woskował felgi



a któregoś dnia wczołgał się pod swoją skodę i wyszczotkował dokładnie podwozie
a potem stwierdził że klub jest jego dziełem, zabrał swoje foremki i więcej go tu nie widziano
  
 
Cytat:
2010-02-15 18:19:40, Robert_S pisze:
a któregoś dnia wczołgał się pod swoją skodę.....


ja celowo nie podawałem marki..................... Vipera