rafal5811 Wrocław | Mam od 2 lat w pasku 1,8 20v 125KM instalkę brc sequent. Całość chodzi fajnie pod warunkiem że wtryski są sprawne. Około roku od założenia rozszczelniły się na połączeniu metal-plastik 2 wtryski i śmierdziało gazem na kilometr, oczywiście wymiana na gwarancji i wszystko spoko. Po około roku od naprawy gwarancyjnej zaczyna się kolejny problem, auto zaczyna na jałowym falować, przy nagłym przyśpieszeniu szarpie, na postoju jak dodałem gazu to obroty w dół a po czasie dopiero wzrastały, jak zgasł to problem z uruchomieniem oczywiście na benzinum bo inaczej się nie da. trzeba odczekać i dopiero zapalał. Ciekawe to było jak zgasł w centrum Wrocka w godzinie szczytu-korek murowany. Kolejna naprawa i diagnoza puszczają wtryski nie domykają i gaz leci jak chce a ciśnienie na raduktorze leci w dół, wymiana wtryskiwaczy i kłopot z głowy. Ale ile razy można te wtryski wymieniać? to nie jest tanie jeden to około 300zł. Dlaczego się nie domykały? Czy je się jakoś czyści? a może im jest za gorąco i padają, ja mam je zamontowane na plastiku osłony silnika przy wlewie oleju. Może ktoś mi to wyjaśni bo gwarancja się skończyła, a ileż można je wymieniać. |