[Z1100] Zastava 1100p Mediteran "81 - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2008-01-31 00:19:47, flapjck1 pisze:
jaqo nie pozwolili ci kupic korolki ze sie rozgladasz za kolejnym pasciem a zastavka sympatiko


dziadek ktory sprzedawal nie powiem z czym sie na glowy pozamienial wiec odpuscilem
  
 
Cytat:
2008-01-31 00:12:36, jaqo pisze:
Ładny sprzecior Ładny.... gratuluje! Pytanko offtopicowe - daje rade wytrzasnac zastavke za rozsadne pieniadze w dobrym stanie czy to niewykonalne?



Wykonalne to jest, ale w tym temacie z tygodnia na tydzień jest coraz ciężężej. Żeby trafic ekstra perełkę, to trzeba mieć minimum 1500zł i niezłego farta. Oczywiście trafiają się przypadki, że za grosze można kupić ekstra wózek... Te auto nie było tak popularne jak 125p, dlatego ich nie ma zbyt wiele. Napewno wiele, wiele łatwiej trafic Zastavę 5-drzwiową, bo była u nas robiona przez 8 lat, a 3-drzwiowe robili nieco ponad 2 lata i to w śladowych ilościach... Ale mogę Ciebie pocieszyć, że na allegro trafiają się ładne Zastavki...
  
 
Jaqo, ja zrobiłem dokładnie to samo...
  
 
Cytat:
2008-01-31 10:10:59, Tybek pisze:
Jaqo, ja zrobiłem dokładnie to samo...


ja juz sie nie wkurzam. Chociaz jak go zobacze..

Wiecie jak bylem maly moj ojciec mial biala 3dr... eh te czasy
  
 
Kilka nowych gratów do auta:

- aż dziw, że dostałem nową dwururkę (33.05) do Fiata 128 1,3 / Zastavy 1,3... W sklepach jest to nieosiągalne

- boczki od Mediteranów z '80. Tylko ten rocznik miał oparcia montowane z tyłu Swoją drogą, szukam jeszcze takich beżowych na przód do Medi Całkiem z tyłu boczek od Fiata 128 2d, takich również poszukuję, najlepiej czarnych
  
 
Ja mam 4 boczki do 128 2d, niebieskie. Niestety z dziurami na glosniki i w niektorych miejscach derma odchodzi od dykty. Ale chetnie oddam za free byleby komus sie przydaly, u mnie nie ma juz sensu powrot do oryginalnego wnetrza...
  
 
A dałbyś radę podesłać mi fotki tych boczków na PRIV?
  
 
Na razie nie mam cyfraka, bede robil fotki 128 w weekend to sie postaram cos zrobic. Przypomnij sie za tydzien.
  
 
Właśnie wczoraj okazyjnie nabyłem alusy od Polaza Caro... Oto najbardziej prawdopodobna wersja wizualna Mediteranki na najbliższy czas:


Felgi już są, pozostało jeszcze tylko zrobić lewy błotnik, drzwi i doły pod kolor nadwozia i na końcu lusterka Mantowskie No a poza wyglądem to hamulce i łożyska
  
 
OOOO nie wiedziałem że te modele miały 2 osie skrętne
  
 
Słaby grafik ze mnie
  
 
Mała aktualizacja...

Wkońcu zwolniło się miejsce u mnie w garażu i Mediteranka została zabrana z osiedlowego parkingu na Gdańskim Chełmie (tutaj wielkie podziekowania dla Marcelka lub jak kto woli Piórka, za pomoc w przetransporotwaniu tego bezhamulcowego wozu)

W międzyczasie ilość gadżetów powiększyła się

Kilka nowych rzeczy:

- znaczek FIAT... Tyle radości za 1,25zł

- wskaźniki 128 rally, które 2 miechy wędrowały z Belgii do Polski :mrgreen:

- nowa Pani kierowniczka... Muszę do niej skombinowac nabę, albo tą dać specowi do powiększenia...

Aktualne foty:


Zamontowałem wskaźniki... Trzeba jeszcze porozcinać troszkę deskę i będzie "baja"




Zainstalowałem próbnie tylny jasny boczek od '80 ('80 miały tylko rączki z tyłu) i przedni od Fiata 128 2d mk.1 :
  
 
powiedz mi prosze teraz od czego czujniki do tych zegarow podchodza?
  
 
czujnik temperatury cieczy - POLONEZ
czujnik ciśnienia oleju - też POLONEZ Tylko że do Ciśnienia oleju warto zrobic sobie trójnik żeby byl tez czujnik na lampkę
  
 
w polonezie byl tez trojnik patrzyles czy ten trojnik tem cieczy dziala? znaczy dobrze pokazuje?
  
 
Trójnik, czy czujnik Jeżeli chodzi o czujnik, to działa jak najbardziej prawidłowo, i na wskaźniku nie ma żadnych jaj. Przy 95 stopniach włącza sie wentylator...

A trójnik od oleju też nie ma raczej przekłamań
  
 
tfuuuuuuuuuuuuuuuu czujnik ofkors
  
 
Dawno mnie tutaj nie było

Mała aktualizacja...

Na początek to co tygrysy lubią najbardziej... :mrgreen:
Jak wiecie nawet oryginalne i nieosiągalne "larytasy" muszę mieć przerobione... Tym razem zabawiłem się z wskaźnikami i deską rozdzielczą Zmieniłem te "okienka" na okienka z chromowanymi ramkami, takimi samymi jakie występowały w pierwszych Fiatach 128 Rally Dodatkowo założyłem lepszy panel z napisem 1100.

A wszystko wygląda tak:


A tak pozmieniało się w wakacje:


A tak ten wóz wygląda po próbnym tryśnięciu.


Kolorek miodzio, ale dopiero po położeniu wstępnej warstwy lakieru (poszło zaledwie 0,5l mieszanki) wyszły wszystkie nierówności Ale nie ukrywam, że się dopiero uczę (wszystko robię sam). Prace strasznie powoli posuwają się do przodu, dlatego że zaczęła się szkola Ale ważne chyba że fura nie jest sprzedawana w kiosku pod nazwą POLSILVER

A tak ma to wygladać po ukończeniu prac:
  
 
Widze że jedna z fajniejszych Medi w polsce się szykuje. Najważniejsze że przeróbki nie niszcza auta! Wszystko idzie w parze z oryginalnym stanem blacharskim auta. Niema tutaj szpachli w postaci dokładki do zderzaka czy progów a'la Golf 2

Bardzo mi sie podoba taka robota! BRAWO !
  
 
Bez przesady... Żółty drutex z 27 letnim stażem, nic więcej