Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
jeffrey 126 Bieruń | 2012-06-18 10:39:40 Tyś synek powinien iść kaś wyżej, bo sie marnujesz na takich Tychach itp.. |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2012-06-18 13:50:36 Dokładnie Filip marnujesz się! Szukaj sponsora i do RSMP Aż miło się to ogląda |
pwr79 F&F MEMBER 125p Warszawa | 2012-06-18 14:19:18 Bardzo ładna jazda. Gratualcję i tak jak moi poprzednicy... UP |
rallyfilip (M) Furious Moderator Fiat CCS x 2 Tychy | 2012-07-09 13:31:04 4 runda SMT za mną. Pogoda spłatała nam figla.
Do zawodów zgłosiło się jak zwykle ostatnio ponad 70 aut. Poranek w Tychach burzowy, ale wiadomo było, (niestety) że tor mokry nie będzie. O 11.17 ruszyliśmy do pierwszej próby. Na liście startowej zauważyłem, że jedziemy jako jedno z ostatnich aut w klasie pierwszej, dzięki czemu na mecie mogliśmy porównać czas z konkurencją Meta i nasze pozytywne zaskoczenie oraz radość, wszyscy czas z dwójką z przodu, a my 1:59,40! No to nieźle, ale szedłem naprawdę szybko. Drugi przejazd postanowiłem jechać tym samym tempem. Niestety po szybkiej partii z ostrym hamowaniem do nawrotu na końcu, odruchowo złapałem za ręczny co zaowocowało pojawieniem się znanej mi usterki - zostało ciśnienie w tylnej sekcji. Takim przyduszonym autem przejechałem kawałek (kopnięcie a roboczy likwiduje usterkę). W najbliższym czasie biorę się za to, do wymiany na 90% pompa ręcznego. Zaraz po rozpoczęciu 3 pętli nagle rozpętało się 10 minutowe oberwanie chmury. Zaowocowało to krótką przerwą w zawodach. Niestety byliśmy już jak większość załóg po PKC i nie mogłem zmienić gum (miałem 2 lepsze Yoko na przód na taką ewentualność ) Plan był prosty, jechać spokojnie, co by nie nawywijać na oponach z 2mm bieżnika. Z tego też przejazdu zachował się jedyny on-board (sprzęt zaszwankował :/ ) ON-BOARD SS 3 - youtube Wynik? Po dwóch próbach prowadziliśmy z przewagą ok 3 sekund, na mokrym pojechałem wolniej o jakieś pięć sekund. Kolega z naszej klasy miał farta, był na początku, przejechał po suchym i przegraliśmy pierwsze miejsce o 1,3 sekundy! To je rally Tym razem Swifty zostały w tyle! 1. Tomek Letner - Fiat Seicento 1,2 16v na 4 gwizdkach 2. Filip - Fiat Cinquecento 1,2 8v 3. Jacek Siemiec - Fiat Cinquecento 1,2 16v |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2012-07-09 14:15:36 Fajnie.
Te hamowania w punkt itd. Widać , że dobrze wyczuwasz auto. Bedzie szybciej. ale załóż ten interkom. |
rallyfilip (M) Furious Moderator Fiat CCS x 2 Tychy | 2012-07-09 14:46:01 Narazie nie jest niezbędny, pilotka jeździ w nie swoim kasku, są pilniejsze wydatki jak np ta pompa. Trasa prosta, zawsze ją rano przechodzimy całą pieszo i opisujemy, potem przejazd zapoznawczy więc nie problem ją zapamiętać.
Zapomniałem napisać że zajęliśmy 15 generalce. Dostałem właśnie fotki, czekam na film z zewnątrz. [ wiadomość edytowana przez: rallyfilip dnia 2012-07-09 15:03:20 ] |
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2012-07-09 21:33:52 widzę oszczędność na oponach w powietrzu się nie zużywają. |
rallyfilip (M) Furious Moderator Fiat CCS x 2 Tychy | 2012-07-11 12:55:56 |
fuso (M) Furious Moderator 125Rally / ImprezaWR ... Gdynia | 2012-07-11 13:46:51 no miejscami grubo
ja nie potrafilem tak ogarniac mojego cc 1,2 16v |
rallyfilip (M) Furious Moderator Fiat CCS x 2 Tychy | 2012-08-22 11:35:25 Podczas urlopu udało mi się ogarnąć mały ale konieczny serwis rajdówki.
Podstawowym problemem był niesprawny układ hamulca ręcznego. Postawiłem na uszkodzenie pompy i miałem rację. Zakupiłem kolejną nową i po założeniu problem został rozwiązany, nie zostaje już ciśnienie w tylnej sekcji. W pewnym momencie zrobiło mi się ciepło, że znowu coś nie pasuje. Gwint w pompie był inny niż w ręcznym - na szczęście element dało się przełożyć ze starej do nowej. Kolejnym punktem była wymiana wahaczy z powodu luzu na sworzniach. Tu trzeba było się pomęczyć z przełożeniem poliuretanów, które okazują się być cały czas w bardzo dobrym stanie. O wymianie oleju nie ma co się rozpisywać, do układu smarowania został wlany Valvoline VR1 Racing. Dzięki koledze, młodemu maniakowi rally & foto udało się zrobić kilka fotek rajdówki i CC kolegi - niezłego moto świra |
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2012-08-22 12:44:32 do czego ta pompa ręcznego?? jakieś modyfikacje trzeba wprawadzać by ja zamontować?? |
rallyfilip (M) Furious Moderator Fiat CCS x 2 Tychy | 2012-08-22 12:59:04 Do hydrołapy, takiej
U mnie weszło plug&play w seryjne mocowania, przewody środkiem miałem już puszczone, do tego muszę mieć korektor siły hamowania i resztę układu A-grupowego, w przypadku CC jest to zestaw wzięty z Uno Turbo - przód tarcza wentylowana, tył tarcze lite po 240mm. Taki zestaw jest w homologacji i dzięki temu nie czepiają się na BK. Jak wspomniałem wcześniej pompy różniły się gwintem i dobrze, że dało się przełożyć trzpień z uszkodzonej do nowej. [ wiadomość edytowana przez: rallyfilip dnia 2012-08-22 13:04:51 ] |
rallyfilip (M) Furious Moderator Fiat CCS x 2 Tychy | 2012-10-01 13:04:25 5 runda SMT - 2 x 1 miejsce !
Dzień zawodów przebiegł według standardowego schematu. Pobudka o 7:00, o 8:30 wyjazd z Tychów i po piętnastu minutach parkujemy pod biurem rajdu. Dzięki obowiązkowemu formularzowi, mamy go wydrukowany, więc formalności zajmują nam dosłownie chwilę. BK z racji niezmiennej postaci auta, również nie nastręcza problemów. Rozpakowujemy się razem z trzonem ekipy CentoRally i 9:30 wychodzimy na opis trasy. Trasa jak ostatnio w Tychach, baaardzo szybka i przynajmniej długa no i przez hopę bez żadnej szykany ! 11:14 przejeżdżamy pierwszy PKC i po trzech minutach maszyna zaczyna odliczać nasz czas do startu. Przejazd przez hopę już miałem obliczony na dokręcone trzy z lekkim dohamowaniem więc ten element mieliśmy opanowany. Następnie tzw wanna, lubiana przez zawodników i kibiców, którą trzeba iść dnem w obie strony jak się walczy o czołowe lokaty. Po technicznej partii, trzy długie proste, na zapięcie piątego biegu, z dwoma szykanami i nawrotem na końcu małego owalu. Czas 2:04.98 po z naszego punktu widzenia bezbłędnej jeździe, okazał się wystarczająco dobry na objęcie prowadzenia w klasie, więc na drugi przejazd planem było utrzymanie tego samego tempa. Pomysłu na urwanie czegoś raczej nie było. Po udanym przejeździe - 2:04.96. Na hopie dziś odbywały się loty w najlepsze, latały Hondy, poleciało również Clio, które po długim skoku wylądowało na "dziobie". Lot dokonał sporych spustoszeń, a z rozwalonej miski wylał się olej na zjeździe z niej. W związku z tym drugi przejazd został anulowany, i trasa została skrócona o nią. Na powtórzonym, przejeździe było czysto, czas 1:32.65. Zawody nabrały lekkiego opóźnienia, ponieważ strażacy już wcześniej robili neutralizację oleju po tym jak silnik jednej z załóg z pucharu skończył swój żywot. O 15.24 mieliśmy ostatni PKC. Ten przejazd poszedł najsłabiej, zrobiliśmy mały błąd i czas 1:33.29. Walka z Damianem była dziś bardzo zacięta, cięliśmy się na sekundy. Michał w żóltym Seju deptał nam po pietach. Po ogłoszeniu oficjalnych wyników potwierdziło się, że wyjęliśmy obie klasy. Pierwszą (do 1400ccm) i nowo utworzoną - CentoRally ! Jest to klasa dla Fiatów Cinquecento i Seicento z motorami do 1242 ccm. Bardzo fajna inicjatywa, można sobie wspomnieć czasu pucharu Cinquecento w latach 90-tych Dziękujemy Maćkowi i Michałowi za przechowanie gratów i wszystkim pozostałym za mile spędzony czas i dobrą rywalizację! Kolejna szósta runda, odbędzie się poza torem. Prowadzone są starania, by została rozegrana na drogowym odcinku w Bieruniu. Mimo niepunktowania w dwóch rundach na początku sezonu, mamy zamiar kontynuować walkę o jak najlepsze w klasyfikacji sezonu. On board SS2 On board SS3 |
5Turbo F&F Wolny Słuchacz :) Promot Mondial 84 & ... Zabrze | 2012-10-01 13:17:28 Brawo Filip! |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2012-10-01 14:28:30 Bravo. jeżeli potrafisz już przejechać dany odcinek - nawet 1.5 km w takim samym czasie to jest bardzo dobrze. Proponuję, uczyć się jazdy z interkomem - tak na przyszłość - będzie łatwiej i bezpieczniej na nieznanych trasach. I oby tak dalej - super. I szukaj sponsorów, nawet na 3 ligę. |
rallyfilip (M) Furious Moderator Fiat CCS x 2 Tychy | 2012-10-08 18:19:53 mały OT
Pojawiła się klasyfikacja po pięciu z siedmiu zaplanowanych rund Samochodowych Mistrzostw Tychów. Ku mojemu zaskoczeniu, mamy tylko punkt straty do lidera, mimo punktowania tylko w trzech rundach. Zapowiada się emocjonująca końcówka sezonu bo Damian Swiftem GTI 4x4 raczej pojedzie pozostałe dwie eliminacje. Do tego następna ma być rozegrana 21 października, na odcinku drogowym ! w Bieruniu Nowym. Rywalizacja poza torem będzie ciekawa. 1. Kostka Damian 10 - 6 5 8 > 29 2. Janota Filip/Maraszek Marta 0 - 10 8 10 > 28 3. Blacha Mariusz/Świtoń Łukasz - 10 8 4 - > 22 4. Sołtysiak Michał/Mielcarz Adam - 8 3 - 6 > 17 5. Baranowski Tomasz 6 5 - - - > 11 6. Siemiec Jacek/Pruchnicki Grzegorz - - 4 6 - > 10 7. Letner Tomasz/Kołoczek Adam - - - 10 - > 10 8. Gałuszka Klaudiusz 8 - - - - > 8 9. Wadas Krzysztof/Sapek Adam 4 - - 3 - > 7 10.Sitko Franciszek/Sitko Agnieszka 6 - - - - > 6 |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2012-10-08 21:57:42 gratki panie!! |
rallyfilip (M) Furious Moderator Fiat CCS x 2 Tychy | 2012-10-14 20:58:58 Dziękuje
Zła informacja dotycząca kolejnych zawodów. Wszystkich zainteresowanych udziałem w BIERUŃSKIM SPRINCIE 21.10.2012 z przykrością informujemy, że impreza nie dojdzie do skutku w pierwotnym terminie. Wbrew wcześniejszym ustaleniom właściciel drogi na której miała być rozegrana próba odmówił nam wydania zgody na imprezę, ponieważ nawierzchnia asfaltowa jest... "zbyt nowa". AZT czyni starania, żeby w tym roku przeprowadzić jeszcze jedną rundę SMT poza torem FAP, ale w dniu dzisiejszym nie jesteśmy w stanie podać Państwu terminu tej imprezy. Kolejnymi zawodami będzie zaplanowana na 10 listopada VII runda SMT na torze FIATA. Marcin Kobryń, Automobilklub Ziemi Tyskiej A tu efekt nocnej sesji [ wiadomość edytowana przez: rallyfilip dnia 2012-10-14 21:03:57 ] |
rallyfilip (M) Furious Moderator Fiat CCS x 2 Tychy | 2012-11-11 03:26:24 6 runda SMT na torze i największe emocje w sezonie. Pierwszy przejazd poszedłem trochę za szybko, jak a przyczepność, która była do dyspozycji.
Dwa razy nas nieźle sponiewierało, do tego wyskoczył bagnet z oleju (nigdy sie nie zdarzyło!) stąd mały dymek na filmie, a w aucie siwo na mecie Drugi przejazd - odrabiamy - 6s lepiej, Przed trzecim dalej traciliśmy 1,5 do lidera więc plan to atak. No i udało się, poprawa o kolejne ok 1,5s i zajęliśmy 1 miejsce w klasie i 9 w generalce. Z zewnątrz by OesRecords i onboardzik [ wiadomość edytowana przez: rallyfilip dnia 2012-11-11 03:31:10 ] |
---Michal--- Fiat Seicento, Fso 1 ... Katowice | 2012-11-11 19:00:44 Ha bagnet wyskoczył, bo nie wytrzymał emocji
Gratki |