Andrew01 - Łada 1600 hillclimb edyszyn ;) VFTS-look - Strona 9

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No filmu nie ma
  
 
https://www.youtube.com/watch?v=r1XMoWSEJAY

Dziwne, nie da się wrzucić filmu tak żeby był widoczny na forum.



[ wiadomość edytowana przez: Andrew01 dnia 2014-04-04 18:44:11 ]
  
 
Kurde!! Maszyna robi robotę Chętnie bym widział Ciebie i Morphio gdzieś na starcie
  
 
Aktywny link:

www.youtube.com/watch?v=r1XMoWSEJAY

Jest moc !!!
  
 
pięknie idzie Andrew

Cytat:
2014-04-04 19:54:45, djmarkus pisze:
Kurde!! Maszyna robi robotę Chętnie bym widział Ciebie i Morphio gdzieś na starcie



ja też
  
 
Dokładnie - jest moc.
  
 
Ciesze się że na filmie robi dobre wrażenie . Zobaczymy jak będzie w porównaniu z innymi autami. Pod koniec kwietnia jadę potestować na torze i jak wszystko będzie ok to trzeba będzie naparzać tu i ówdzie, więc może i kiedyś z Morphio się spotkamy, kto wie .
  
 
Przed najbliższym treningiem kilka zmian - krótsze przełożenie główne, kilka poprawek w hamulcach, trochę porobiłem też z elektryką - np. nowe wskaźniki brzęczące jak coś złego się dzieje i kilka innych pierdół. Poniżej foto obrazujące nowe felgi . Auto jak zwykle brudne i poobijane


  
 




[ wiadomość edytowana przez: Andrew01 dnia 2014-05-03 16:51:22 ]
  
 








  
 
no w końcu
bardzo mi się podoba
  
 
Jestem armatorem w gonkach, ale mam wrażenie, że opony były za sliskie. To ogólnie przejazd po torze, czy to wyścigi?
  
 
Opony oponami ale auto nieprzewidywalne w zakręcie.
Wychodzi brak dobrego szperunku.
  
 
Opony byly mocno kiepskie. To byl tylko trening, glownym celem bylo wystrojenie auta do konca.
Na tym torze na mokrym jest slisko jak na lodowisku. Ale dobre deszczowki poprawilyby osiagi, to pewne.
Jak uznam ze kwestia szpery stanowi problem, to wrzuce jakas plytkowa.
Szkoda ze nie robia juz przelozen 5,37. To 4,78 jest ok, ale dobre by bylo jeszcze krotsze [po co mi teoretycznie v-max ok 200 km/h].
Ogolnie jednak chcialbym zakonczyc wywalanie pieniedzy na to auto i poprostu nim jezdzic .
  
 
Hmm. Jak ja sobie pasowałem przełożenia, to przy moim 4.44 Vmax mi wyszła około 160. Jak to jest możliwe, że przy twoim przełożenie może być 200?
  
 
Np przy wysokoobrotowym Rover-ze 1600

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
A co to, motor? Obroty robocze 12000- 14000? Nie myślę, że takie coś jest możliwe.
  
 
Wolałbym żeby tak nie było .
Możeci sobie policzyć:
d koła: 576 mm
FD: 4,78
5 bieg: 0,806
obroty seryjne: 7000
obroty max docelowe ~7800
  
 
Kalkulator skrzyń biegów:

http://www.banymotorsport.pl/skrzynie/skrzynia.php

Przy 7800 wychodzi pod 218.

Opona powinna byc max 530mm
piąty bieg 1/1 najlepiej
4/77 to już słąbe przełożenie a krótsze to już bym sie bał zakłądać.
ROver 1600 wysokoobrotowy....Wydaje mi sie że jeśli chodzi o obroty to lada bije go na głowe
  
 
Cytat:
2014-05-05 00:25:46, pioban pisze:
Opona powinna byc max 530mm



Chyba w maluchu . Mam jedne sliki 550 i są faktycznie ok, ale i tak wygląda na nich auto jak na wrotkach w porównaniu do normalnej / seryjnej opony