Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
jacek2107 SYMPATYCZNY GOŚĆ LADA 2103 2.0DOHC Łódź | 2008-04-01 01:54:14
hej,w zeszłym roku przyuważyłem tą 2103,na dołach blisko akademików-bardzo ładna-taka jak moja!!!jakbyś mógł napisać gdzie ją malowałeś,ile cię to kosztowało-w tym miesiącu będę swoją psikał,chce się rozeznać!!!gdzie robisz tapicerkę?? |
Krzysztof-Fleszer SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2107 Krakow | 2008-04-01 10:38:25 Nie widze problemu z wydechem- 4-2-1 pieknie sie zgrywa, nic nie wadzi, wszystko demontowalne jak w oryginale. Nic nie trzeba ciac, kombinowac- przykrecasz i pasuje.
Problem tylko ze kupic go mozna w "sklepie" na wegrzech. |
kuba_gorzad SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2103 Piotrków Trybunalski | 2008-04-01 13:16:05
|
kuba_gorzad SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2103 Piotrków Trybunalski | 2008-04-01 13:33:47 heh, wlasnie sie dowiedzialem, ze nowy silnik od Nivy owszem jest dostepny ale kosztuje 5000zl.Za tyle kasy to sobie predzej zrobie low ridera z niej:| za drogo jak na tak prosta technologie.Szukam w takim razie fiatowskiego do remontu.Jak macie cos na oku lub na zbyciu... |
jacek2107 SYMPATYCZNY GOŚĆ LADA 2103 2.0DOHC Łódź | 2008-04-01 22:51:30
TapCar jest drogi ale podobno robią świetnie tapicerkę!będziesz robił u nich wszystko tzn. fotele kanapę i boczki drzwiowe??jeśli obijasz na nowo skajem i alcantarą to pewnie masz na zbyciu boczki drzwi?? daj znać |
kuba_gorzad SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2103 Piotrków Trybunalski | 2008-04-01 22:56:30 ale oni mi robia na tych starych boczkach, nie wycinaja mi nowej dykty wiec chyba boczki zgina zreszta tracisz niewiele bo nie sa w idealnym stanie, dlatego je robie... przykro mi ale sluchaj, mam jeszcze jedna trojke (kupiona na czesci) i pogadam z ojcem czy bedzie sie im jeszcze przygladal kiedys czy moge je zdjac to bys mial |
jacek2107 SYMPATYCZNY GOŚĆ LADA 2103 2.0DOHC Łódź | 2008-04-01 23:07:52
słuchaj poszukuję boczków oryginalnych brązowych!!!!pilnie!!!!jeśłi masz do dawaj znać!!ewentualnie jeszcze atrapę przednią jeśli jest w zadowalającym stanie!!!byłbym wdzięczny za pomoc!! |
kuba_gorzad SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2103 Piotrków Trybunalski | 2008-04-01 23:18:21 Mam ale tamte sa kremowe, niestety sa w duzo gorszym stanie niz te moje do obszycia.Zastanowie sie jak rozwiazac problem.W przyszlym tygodniu oddaje Lade do tapicera i jak mi beda mogli zrobic nowe od podstaw to zostawie stare i pogadamy, spoko? |
kuba_gorzad SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2103 Piotrków Trybunalski | 2008-04-01 23:26:32 http://www.allegro.pl/item338514903_lada_lada_2103_atrapa.html atrape masz tutaj, ja swojej zapasowej nie opchne za zadna kase jako ewentualny element wymienny w razie dzwona |
jacek2107 SYMPATYCZNY GOŚĆ LADA 2103 2.0DOHC Łódź | 2008-04-01 23:37:17 to daj znać co z Twoimi boczkami bo szkoda żeby wylądowały w koszu!!i wrzuć fotki tapicerki jak ci zrobią!!!pozdro |
sheriffnt Loża Szyderców Łada 21072/Fiat Temp ... Gdynia | 2008-04-02 21:39:55 Witam
Zawsze jeszcze możesz popracować nad ładowskim motorem by coś więcej z niego wyciągnąć, wałek rozrządu, wydech 4-2-1 i gaźniczek Webera ładnie podciągną moc do góry. Poza tym możesz pomyśleć o gaźniku np. z Poldka, ma większe przeloty, na stronce F&F masz sporo literatury jak go lepiej wykorzystać. |
kuba_gorzad SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2103 Piotrków Trybunalski | 2008-04-03 23:22:43 Brakuje mi w niej 10-15 KM, zeby sie ladniej zbierala powyzej 90km/h.Bo wyprzedzanie bywa czasem stresujace...szczegolnie jak sie przesiade z samochodu matki i jestem nie przyzwyczajony do ladowskiego przyspieszenia.Kiedys slyszalem taka opinie, ze nie sposob zarznac silnik w Ladzie bo to ona sama narzuca sobie tempo a nie kierowca)) i chyba rzeczywiscie tak jest-160 000km i zadnego powaznego remontu (jedyne co robilem to rozrzad bo puscila NOWA uszczelka pod glowica a plyn chlodniczy dokonczyl dziela). a wlasnie, mam pytanie, bedzie jakis zlot w tym roku??na forum zlotowym nic konkretnego chyba nikt nie ustalil a moze bym wpadl zobaczyc co i jak |
Krzysztof-Fleszer SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2107 Krakow | 2008-04-04 01:51:04 jesli tylko brakuje 10-15 koni,to popracuj nad glowica i gaznikiem.
Ewentualnie zrob szlif na 1600-chyba ze juz masz 1600-nie pamietam. wten czas, zamkniesz spokojnie liczniek-szybko i sprawnie. To opinia ktora uslyszalem laaata temu od goscia co mial 1600 w ladzie. Popytaj ludzi na forum, ktos chyba mial 1.6 fabryke-sherit - albo ktos ? |
sheriffnt Loża Szyderców Łada 21072/Fiat Temp ... Gdynia | 2008-04-04 02:15:10 Witam
Ja miałem silniki 1300, 1500 i 1600 Toscanie, przy czym ten ostatni był nieco wzmocniony jeszcze w Rosji (ponoć miał coś koło 90 km), polerowane kanały w głowicy, gażnik od Mirafiorki 1600 lub 1800, nie jestem pewiem ale wałek chyba nie zmieniony.. Auto jeździło ze skrzynią IV biegową i mostem 3,9:1 i spokojnie zamykałem nim licznik, w przypływie dobrego humoru potrafił przy ostrym starcie zapiszczeć na 1, 2 i 3 cim biegu. Pomiędzy tymi 3 silnikami różnice mocy to kolejno ok 10-12 KM, co ciekawe nie było szalonych różnic w spalaniu, chociaż 1600 pozawalał na sporo dynamiczniejszą jazde i wtedy palił wyraźnie więcej. Silnik 1300 wyrażnie się lepiej wkręca na obroty (ma mniejszy skok tłoka i dobry moment obrotowy wynikający z większej średnicy tłoka niż w 1500), jest dobry do jazdy w mieście, niestety poza miastem już zaczyna mu trochę brakować powyżej 90 km/h, 1500 wyraźnie lepiej się sprawuje przy szybszej jeździe, ale gorzej się wkręca na obroty mimo iż przy starcie lubi zapiszczeć oponami, 1600 ma zalety obu silników, ale warto zainwestować w jakiś lepszy gaźnik (np. od Poldka czy od jakiegoś włoskiego Fiata, bo standartowo wstawiane były takie od 1500), wtedy dopiero pokazuje prawdziwy ząb . Warunkiem jednak w miarę komfortowej szybszej jazdy jest albo skrzynia V biegowa lub najszybsze przełożenie mostu (3,9:1 występował chyba tylko z 1600), inaczej przyjemnosc z szybszej jazdy zabijają decybele i rachunki na stacjach benzynowych . PS zresztą skrzynia V biegowa u mnie sprawdzała się dobrze także przy zajeżdzonym 1300 z LPG |
Krzysztof-Fleszer SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2107 Krakow | 2008-04-04 17:57:16 To ze silnik jest po remoncie- to jeszcze nic nie znaczy. A juz szczegolnie jak ma zrobione dopiero 10 000. I dla czego nie jezdzi dalej ? Dla czego pasek rozrzadu jest zalozony nowy- niedawno ? a nie po remoncie odrazu ?
Ale- ja nie do tego Adam- jesli Twoja lada pali olej - zastanow sie co jest tego przyczyna ? Przerabialem cos takiego w 2106 kumpla - twierdzil ze silnik jest do remontu. A po wymianie uszczelniaczy zaworowych, smieringow walu - a zwlaszcza z tylu - nagle cudownym sposobem olej przestal sie "palic" Zmierz cisnienie w cylindrach- to najpierw - zawsze mozna oszukac i wymienic pierscienie. JA bym zaczol od zmierzenia cisnienia w cylindrach, sprawdzeniu simeringow- czy nie cieknie-uszczelek dekla zaworow, rozrzadu. I czy nei ma wycieku przy skrzynce- tylny simering- choc tam moze nie byc widac(siedzi w dzwonie skrzyni) |