CO to jest?? pomocy?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Więc tak.... moj tata wymieniał uszczelke pod głowica... i zrobił to zawodowo pomijajac jeden fakt ze przy montarzu uwalił jeden weżyk i po tym jak go zamocował prowizorycznie auto nietrzyma obrotów... jednym zdaniem mowiac jak nie gazujesz silnik gaśnie... wrzucam fotke z zaznaczonym tym elementem jakby ktos powiedział co to ile kosztuje naprawa i wogole bo ojciec gada w kółko zebym sprawdził to i tamto a tak naprawde sam nie wie czego szukac... on chce robic samemu ja chce auto zawiesc do mechanika co wy radzicie?
  
 
nie widac tego zdjęcia chyba...

[ wiadomość edytowana przez: Jeden_Osiem_D dnia 2008-04-19 13:30:48 ]

może tak:
link

[ wiadomość edytowana przez: Jeden_Osiem_D dnia 2008-04-19 13:31:26 ]
  
 
Witaj wiesz co niewiem może sie myle i podam dziwny przykład ale ten wężyk niejest przypadkiem połączony z tym elementem od wolnych obrotów, jeśli tak to zdejmij z niego cybanty i załóż tylko tak bez żadnych zacisków, mieliśmy kiedyś tak w polonezie caro i jak ojciec założył na ten weżyk cybanty to niechciał chodzić na wolnych obrotach , a jak już zaczoł to niechciał zejść z obrotów zdjęcie cybantów pomogło.Radek
  
 
Cytat:
2008-04-19 13:50:43, radek_i_monika pisze:
Witaj wiesz co niewiem może sie myle i podam dziwny przykład ale ten wężyk niejest przypadkiem połączony z tym elementem od wolnych obrotów, jeśli tak to zdejmij z niego cybanty i załóż tylko tak bez żadnych zacisków, mieliśmy kiedyś tak w polonezie caro i jak ojciec założył na ten weżyk cybanty to niechciał chodzić na wolnych obrotach , a jak już zaczoł to niechciał zejść z obrotów zdjęcie cybantów pomogło.Radek



niestety niemoge sciagnac zacisku ponieważ wtedy to wypadnie...
jutro bede sie bawił bardziej w testy bo nie miałem czasu... a poprostu chce sie dowiedziec co to jest bo jak oddam auto do serwisu zeby mi niechcieli wkrecic napraw za kilkaset złoty a czesto sie tak zdarza niestety:/
  
 
To na fotce to jest podciśnienie regulujące ciśnienie paliwa na listwie zasilającej wtryskiwacze. Generalnie ma to wpływ na obroty w pełnym zakresie a nie tylko na niskie. Działa to w uproszczeniu tak, że im większe podciśnienie w tym wężyku tym mniej paliwa wraca do zbiornika i zapewnia to większą gotowość do podania dużej dawki paliwa.
  
 
Cytat:
2008-04-20 22:54:06, R_O_Y pisze:
To na fotce to jest podciśnienie regulujące ciśnienie paliwa na listwie zasilającej wtryskiwacze. Generalnie ma to wpływ na obroty w pełnym zakresie a nie tylko na niskie. Działa to w uproszczeniu tak, że im większe podciśnienie w tym wężyku tym mniej paliwa wraca do zbiornika i zapewnia to większą gotowość do podania dużej dawki paliwa.




da sie to jakos dokupic osobno?? bo nie umiem znalesc czegos takiego jak weżyk podciśnienia wtrysku czy cos...w tym stylu...

[ wiadomość edytowana przez: Man_of_destiny dnia 2008-04-21 09:21:35 ]


Wiec tak... uszkodzony wężyk jest to powrót paliwa... a tata nie wsadził przewodu wysokocisnieniowego który jest z tyłu na dole silnika.... i teraz wszystko gra a ten wężyk powrotu paliwa poprostu skleje rurka i dobrym klejem...

[ wiadomość edytowana przez: Man_of_destiny dnia 2008-04-27 15:18:43 ]