XVII - koncert życzeń / burza mózgów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
tym razem eksperymentalnie zarzucam taki temat do wszystkich, nie tylko do weteranów

1. zgłaszać swoje propozycje dotyczące jesiennego zlotu - nasze wymagania: lotnisko, ośrodek lub kwatery blisko siebie na na 30-50 aut, czyli 40-60 osób, spokojna okolica do przeprowadzenia rajdu

z propozycją wiąże się oczywiście obowiązek ogarnięcia organizacji ( kasa, rezerwacje, wyjazdy na pobadywanie terenu, dobranie sobie ludzi do ogarnięcia przygotowań do zlotu - musicie przygotować sie na wyjęcie 1-2 dni z życiorysu)

2. zgłaszać propozycję czego byście oczekiwali od zlotu - nowych konkurencji, nowych atrakcji, modyfikacji istniejących gier i zabaw - wszystko z głową czyli zgłaszająć pomysł , nawet jeśli nie będziecie w pełni nad nim panować, musicie spodziewać się że ktoś będzie chciał waszej pomocy nad opanowaniem tego ( a może nie, wystarczy sam pomysł byle możliwy do realizacji) np. chciałbym koncert czegoś tam, chciałbym pokaz filmów moto, chciałbym paintball/asg, chciałbym nakręcić film fabularny z omegą w tle, chciałbym przejechania konwojem po mieście ( organizacja konwoju, policja itp) ........... i tysiąc innych

pamiętajcie że to burza mózgów - nie ma głupich pomysłów każdy jest dobry

pamiętajcie też że jeśli nigdy nie byliście na żadnym LOB PARTY absolutnie Was to nie przekreśla, ale liczcie się z tym że ostro pomysł zweryfikujemy i nie będziecie sami tego organizować, nie jesteśmy klubem internetowych duchów - jesteśmy żywi i prawdziwi a na zaufanie trzeba zapracować.

mamy kilka pomysłów, ale chcielibyśmy wysłuchac wszystkich

NIE STÓJMY W MIEJSCU - ROZWIJAJMY SIE
  
 
Pomysł kapitalny, już mam ewentualne propozycje
1. Rajd nocny - dodałbym do niego wykonanie testu-zadania na punkcie ; ograniczamy fruwanie poprzez zmierzenie odcinków i ich czasów (30km=20min - jestes szybciej ->karne punkty)
2. pl.wikipedia.org/wiki/Polskie_lotniska <- nie wiem czy zaglądaliście, ale skoro Borsk tam jest - to sie ktos postaral
3. Byłbym za tym aby Zlot wypadł w centralnej Polsce
  
 
Proponuję Turawę/Szczedrzyk koło Opola, lotnisko w Kamieniu Śląskim.
Nad jeziorem są ośrodki wypoczynkowe i to od groma. Postaram się wybadać czy są jakieś z domkami i o jakiej pojemności. Lotniska niestety w ogóle nie znam i nie wiem czy są możliwości wynajęcia, ale wszystko jest do ogarnięcia, jeśli towarzystwu LOB'owemu nie przeszkadzałoby dla odmiany południe.
EDIT: Możliwość wynajmu płyty jest, niestety koszt trochę wysoki - 500zł netto za godzinę.
EDIT2: Jest jeszcze lotnisko w Brzegu - odległość 50 km.


[ wiadomość edytowana przez: Szcurek dnia 2008-05-15 11:05:50 ]

[ wiadomość edytowana przez: Szcurek dnia 2008-05-15 11:36:51 ]
  
 
Druga propozycja - Miedźno. Odpowiedni dla nas ośrodek jest tam na pewno. Lotnisko w Rudnikach.

[ wiadomość edytowana przez: Szcurek dnia 2008-05-15 11:07:48 ]
  
 
- Konkurencji, ktorej mi zabraklo jest pchanie Omegi na 30m na czas
- Lotnisko i konkurencje na nim (1/8 (a moze tym razem 1/4?)mili oraz KJS) obowiazkowo musza byc. Moze jeszcze holowanie na czas na 1/4mili?
- Fajna sprawa byloby takze szkolenie pod czujnym okiem kogos kto sie zna (jest ktos taki w klubie?) Wiadomo ze jeden dzien nauki to nic, ale zawsze jakies podstawy scisle uwzgledniajace nasze samochody udaloby sie zdobyc. Plus do teorii troche praktyki Nie wiem jak inni, ale ja z mila checia wzialbym w czyms takim udzial, nawet jesli zakonczyloby sie tylko na teorii, choc jak wiadomo praktyka przede wszystkim Sam KJS wiele mi uzmyslowil na ile tym samochodem mozna poszalec, a na ile nie
  
 
1. Centralna część Polski by każdemu było tak samo łatwo dojechać.
2. Ośrodek posiadający tyle miejsc by po dwóch dniach o informacji dotyczacej zlotu nie żebrac po kolegach o miejsce w domku

zupper
  
 
Co do rajdu... jestem za "rajdem nawigacyjnym".

Ustala się jedną trasę z kilkoma punktami kontrolnymi.
Startujący otrzymują kartę nawigacyjną w stylu:

1. start
2. 3,4 km (skrzyżowanie) kieruj się na azymut 45 st.
3. 2 km rozjazd dróg, azymut 275 st.
4. 1,4 km Punkt kontrolny w promieniu 100 m (koło wysokiego drzewa)
5. kierunek 180 st od punktu kontrolnego drogą nr 21 - 5 km
6. punkt kontrolny koło remizy strażackiej (uwaga dizura na 2 km podczas dojazdu)
.
.
.

6. Meta...


Nie podawać miejscowości. Można używać nawigacji (i tak za wiele nie da).

Wszyscy jechali by tą samą trasą. Nie można lecieć za szybko
ponieważ trzeba liczyć km i patrzć na skrzyżowania (ustawiać kompas)...

Zamiast Wetsów siedzących na punktach kontrolnych
zostawić wygenerowane losowo kody 5 literowo-cyfrowe, należy je
wpisać w kartę nawigacyjną przy danym punkcie kontrolnym...

Oczywiście kody może podać telefonicznie ktoś, kto tam był,
innej osobie... ale nawigowanie zacznie się od punktu
kontrolnego i znajomość kodu nic nie da, ponieważ nie wiadomo
jak dalej jechać (do kolejnego punktu).

Co o tym sądzicie?
  
 
1. Więcej konkurencji lotniskowych,

2. Vetsi biorą udział w Rajdzie jakikolwiek by on nie był.

Pomysł jest taki robię makiety 7-8 Vetsów, makiety pełnowymiarowe więc będą dobrze widoczne, nawet powieszone na drzewie.
Każda ma w łapie piecżątkę ze swoim nickiem, czy jakimś kodem.
Wystarczy podjechać podbić pieczątkę i pojechać dalej.
Do rozwiezienia makiet wystarczy jedna osoba, mogę to być ja.
Chyba, że ktoś z okolic znający dobrze teren, do wyboru.

Poza tym Rajd nocny bez zabezpieczenia terenu jak na moje oko i polskie warunki skończy się źle i tyle.

3. Miejsce w zasadzie dowolne, ale żeby wszyscy byli w jednym miejscu a nie dochodzeni.
  
 
Cytat:
2008-05-15 11:50:38, marekcaramba pisze:
Startujący otrzymują kartę nawigacyjną w stylu:
1. start
2. 3,4 km (skrzyżowanie) kieruj się na azymut 45 st.
3. 2 km rozjazd dróg, azymut 275 st.
4. 1,4 km Punkt kontrolny w promieniu 100 m (koło wysokiego drzewa)
5. kierunek 180 st od punktu kontrolnego drogą nr 21 - 5 km
6. punkt kontrolny koło remizy strażackiej (uwaga dizura na 2 km podczas dojazdu)
.
.
.
. Meta... Nie podawać miejscowości. Można używać nawigacji (i tak za wiele nie da)..



Tak myślałem, że można by jeszcze dodać jakieś zabawne zadania typu "odnaleźć dom Wójta/Sołtysa/Bacy i zrobić sobie z nim zdjęcie / zdobyć autograf"

-----------------
"Każdy dzień może być tym ostatnim, a który - nie rozwikłam tej zagadki.."
  
 
Cytat:
2008-05-15 11:58:17, Wiktorzi pisze:
1. Więcej konkurencji lotniskowych...



Fajna sprawa ale problem z czasem.
Jeżeli będzie duża frekwencja to każda dodatkowa
konkurencja spowoduje wydłużenie pobytu
o 1,5 do 2 godzin... trzeba to też wziąć pod uwagę.
  
 
Cytat:
2008-05-15 12:02:34, ericsson pisze:
Tak myślałem, że można by jeszcze dodać jakieś zabawne zadania typu "odnaleźć dom Wójta/Sołtysa/Bacy i zrobić sobie z nim zdjęcie / zdobyć autograf"



po trzecim zawodniku Wójt/Sołtys/Baca do końca życia zniechęca się do Omegi... a o to nam nie chodzi
  
 
Marek, mogą być równolegle,
Poza tym wiemy ile które konkurencje trwają, można spokojnie brać udział w dwóch na zasadzie odwrócenia kolejności.

Są już jakieś doświadczenia z czasochłonnści poszczególnych konkurencji.
Teraz najpierw wszyscy stali do KJS, a þóźniej wszyscy stali do 1/8 mili.

Więcej pomocy Vetsom i dyscypliny wśród zawodników i spokojnie można to zrównoleglić.

Coraz więcej kobiet jest na zlocie, może coś dla nich

PS. 500 zł/h za lotnisko to jest absurdalna cena jak dla nas.

  
 
Cytat:
2008-05-15 11:21:33, zupper pisze:
1. Centralna część Polski by każdemu było tak samo łatwo dojechać. 2. Ośrodek posiadający tyle miejsc by po dwóch dniach o informacji dotyczacej zlotu nie żebrac po kolegach o miejsce w domku zupper



ale to nie miały być puste propozycje Dawaj konkrety, bo to co napisałeś to wszystkich pobożne życzenie od dawna .

Jeszcze jedno...nie przesadzajcie z ilością zabaw i konkurencji. Chodzi o to aby było ciekawie. Kiedyś w Bełchatowie mieliśmy 2 dni zapchane na maxa i nie było czasu na nic (nie było to do końca dobre) - od piątku do soboty bywało: KJS, pchanie omegi, jazda z piłeczką na masce, strzelanie z wiatrówki i innych instrumentów, przeciąganie liny...dalej nie pamiętam.
Był też paintball - kiepsko to wypaliło, ale może teraz - niedrogo wychodzi a moim zdaniem zabawa przednia. Kiedyś myślałem jeszcze o wyścigu równoległym w workach

Tak więc konkrety, sprawdzone i przemyślane poprosimy.

Dla kobiet proponuję powrót do "STRONGWOMAN"

howq


[ wiadomość edytowana przez: Res dnia 2008-05-15 12:30:34 ]
  
 
Cytat:
2008-05-15 12:24:37, Wiktorzi pisze:
PS. 500 zł/h za lotnisko to jest absurdalna cena jak dla nas.


Wiem, dlatego zacząłem szukać czegoś w pobliżu Rudnik. Lotnisko większość LOB'owiczów już zna.
Ewentualnie może ktoś ma blisko i może obejżeć stan tego lotniska w Brzegu lub go zna, na zdjęciach za dużo nie widać oprócz tego, że zbudowane jest z płyt.

[ wiadomość edytowana przez: Szcurek dnia 2008-05-15 12:43:04 ]
  
 
No tak, w Miedźnej jest nadal ośrodek, ale sprzedany na domki
Proponuję więc ten ośrodek
Miejsc dość dużo. Dodatkowe atrakcje. 55 km od lotniska w Rudnikach.
  
 
Wydaje mi sie, ze rudniki to nie jest chyba dobry pomysl, glownie chodzi o nawierzchnie. Ja np. nie chcialbym jechac tam kjs'a.
  
 
Cytat:
2008-05-15 12:59:49, admeen pisze:
Wydaje mi sie, ze rudniki to nie jest chyba dobry pomysl, glownie chodzi o nawierzchnie. Ja np. nie chcialbym jechac tam kjs'a.



Dobrze prawisz. Swojego czasu trafione dwie szyby. Do tego to lotnisko jest pod górkę, albo z górki jak kto woli
  
 
To skoro nie odpowiada Kamień Śląski (za drogo), Rudniki (za kamienisto), to ja ze swojej strony mogę zaproponować jeszcze jedynie lotnisko w Skarbimierzu i pobyt tutaj lub tutaj w odległości 60 km od lotniska.
Jeśli i to nie, to ja się poddaję, więcej lotnisk w okolicy nie ma.
  
 
Z naszej strony to wiadomo, niech się reszta Polski wypowie.

Zachodniopomorskie jest całe w Lotniskach i terenach przelotowych. Mamy dość niskie zaludnienie/km2

A propos konkurencji, ja tylko mówiłem o drobnym usprawnieniu. Nie ma sensu zapychać kalendarza po dach.

Ale ścigi i KJS można rozegrać równolegle praktycznie bez straty czasowej.
I od razu zostaje 1,5h czasu.
  
 
Dopytałem jeszcze w Kamieniu Śląskim opłata za wynajęcie najtańszego kawałka lotniska - 2000zł netto/doba.