Brembo w omedze - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No zakładałem 5 mm, luzu jest jakies 3-4 mm.

Twin Spoke pod tym wgledem jest oki bo ma cienkie ramiona mocno oddalone od piasty.
  
 
Klub "BREMBO" się powiększa
Następni klubowicze też działają
  
 
Lepiej napiszcze czy faktycznie gra jest warta przysłowiowej świeczki bo żaden z Was na chwilę obecną nie podzielił się wrażeniami i jakieś dane odnośnie drogi hamowania bo to chyba najważniejsze w tym wszystkim a nie tam czerwony kolor.
  
 
Cytat:
2008-06-29 18:29:01, gieroy pisze:
a nie tam czerwony kolor.



A to nie o to chodzilo ? Znowu dałem sie podpuścić

Moje nie hamują jak powinny , robota nie skończona , jutro tarcze do tokarza i nawiercania, potem nowy klocek i jak sie ułozy to bede testował.


[ wiadomość edytowana przez: Mr_Brayan dnia 2008-06-29 19:31:58 ]
  
 
No właśnie jeszcze dokładnych testów nie było, ale jeśli chodzi o drogę hamowania to i tak granicą jest przyczepność opony do drogi, a nie wielkość zacisku.
Czyli chodzi o to aby przy gwałtownym wciśnięciu hamulca zaczął działać ABS, bo wtedy wiadomo, że siła hamująca jest wystarczająca.
U mnie teraz tak jest.
W najbliższym czasie wymieniam tarcze hamulcowe na 323x30mm i wtedy napisze jak będzie.
  
 
Ale ten sprzęcior trzeba chyba wypróbować z 240/h do zera, czy się nie zabulgocze i po paru sekundach nie przysłabnie, bo ze 140/h do zero to seryjne hamule dają radę. Dobrze gadam?
  
 
Zacisk to jedno, tarcza drugie.
  
 
Te zaciski są zaprojektowane do dużych obciążeń, również cieplnych.
Są aluminiowe i mają większą powierzchnie od seryjnych. Bardzo dobrze odprowadzają ciepło.
Ekstremalnych prób nie robiłem, ogólnie z 240 to raczej silnikiem hamuje
Tak jak Admeen wspomniał, seryjne tarcze starczają na jedno hamowanie 240 -> 0 . Potem są już krzywe.
Seryjne mają 296x28mm
Te które teraz zaadoptuje 323x30 więc mam nadzieję, że lepiej będą znosić katowanie.
  
 
Dokładie hamulce to nie tylko zaciski ale klocki,tarcze no i ogumienie. I właśnie mnie interesuje czy przy zachowaniu optymalnych parametrów każdego z tych elementów uzyskujemy korzyść chociaż zastosowanie tylko samych zacisków raczej powinna być pozytywna reakcja. W każdym razie czekam na wyniki testów.
  
 
Cytat:
2008-06-29 19:51:42, ilku pisze:
Czyli chodzi o to aby przy gwałtownym wciśnięciu hamulca zaczął działać ABS, bo wtedy wiadomo, że siła hamująca jest wystarczająca. U mnie teraz tak jest.



Dokladnie.
Ja na swoim zestawie tak mam.
Robilem np proby 160 - 0: nie wiecej niz 80m
Mialem tez hamowania 200 - 100 i tez bez zarzutu, ABS zalacza sie bez problemu.

A seria, no coz... jak dla mnie 140 - 0 bylo strasznie cienko... na pograniczu paniki, "dlaczego to auto sie nie zatrzymuje !"

Wszystko na gumach 225.
  
 
Hej
Fotki nowych jarzm pod tarcze 323mm.
Wykonane z kosmicznych materiałów z dokładnością do ułamków mm.
Duraluminium PA9 o wytrzymałości zbliżonej do stali, i wadze 3x mniejszej niż stal... (w tym przypadku dokładnie 192gr)
Kształt łączący w sobie dużą wytrzymałość i niską masę...
Wyszły spod ręki mistrza, co widać na fotkach:




Wielkie dzięki dla DAN-CNC za te cacuszka.
  
 
No wyglada to super !!
  
 
zaraz mistrza, poprostu rzemiosł
drobne prace ręczne
przy pomocy nazwijmy to kosmicznych urządzeń


  
 
dan z tej strony Cie nie znalem, super robota. Co jeszcze fajnego robisz?
  
 
napisał: fatboy82

Cytat:
dan z tej strony Cie nie znalem, super robota. Co jeszcze fajnego robisz?



mogą być ultra lekkie koła zamachowe - nawet z tytanu

wszystko można wykonać, tylko kwestia pomysłu i rysuku
  
 
Swietny pomysl ze zmiania zaciskow i tarcz. Dan-cnc, jak zrobiliscie pierwowzor?

Ilku, a jak bedzie z dostepem np. klockow i ewentualnie tarcz?
  
 
dostałem rysunek 2D od ilka,
użyłem programu CAD SolidEdge, przy pomocy którego powstało kilka wzorów jarzm, co widać po obróbce na fotkach
  
 
Najnowszy update.
Nowe tarcze:

Porównanie:
od lewej: nowe 323mm / standardowe MV6 296mm / dwulitrówki i różne inne 286:


No i na koniec porównanie zacisków:
standardowe MV6, w kolorze "czerwień meksykańska +50"
waga z klockami 7kg
no i brembo, tym razem w kolorze "brutalna czerń"
waga z klockami 4,2kg

no to tyle, wkrótce montaż

EDIT:
dodam jeszcze ciężary tarcz:
standard omegi ( 296x28 ) 7,95kg
323x30 - 10,5kg


[ wiadomość edytowana przez: ilku dnia 2008-07-02 21:58:21 ]
  
 
ja tylko dodam ze na zywo to o wiele potezniej wyglada
jak to sie ostatnio mowi: ogien z dupy
  
 
slicznie to wyglada, Brutal dobrze mowi bedzie ogien z dupy
Tylko co te stare w samochodzie takie uwalone? :|

a waga tarcz? cos mi sie zdaje ze to co uzyskales na zaciskach stracisz na tarczach.



[ wiadomość edytowana przez: fatboy82 dnia 2008-07-02 21:58:28 ]