Mechanizm zmiany biegów na linki w 126p - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wchodzi, ale trzeba robic nowe wzomocnienie lewej strony z prawa bo trzeba wyciac fragment belki pomiedzy wspornikami wahaczy. Jak to sie rozkmini dobrze, to pozostaje jeszcze cala kwestia polosi, ktora tania nie jest oraz wlasnie sterowanie skrzynia biegow ktore jest tuz przy samej belce. Oryginalnie biegi sterowane sa sztywno pretami, a trzeba rozkminic na linki. Ale to juz kosmetyka - linki i tak trzeba dorabiac.

Pytanie tylko po co pchac sie w awaryjnego trupa boxera z alfy?
  
 
Co do mechanizmu zmiany biegow na linki. Udalo mi sie znalezc zaklad ktory dorabia linki w rozsadnej cenie - za linki zmiany biegow bierze 130zl netto/m, wiec jesli ktos chce dluzsza odpowiednio mnozy sobie cene razy dlugosc. Zaklad sam daje nowe koncowki, ale prosi o dostarczenie starej linki na wzor.
I to jest chyba znacznie lepsza oferta od Auto Linki...


[ wiadomość edytowana przez: Zuraw dnia 2008-07-15 17:26:01 ]
  
 
przemyslalem to ustrojstwo jeszcze raz i powiem tak mocowania linek te 2 przy skrzyni chodiz mi o te blokady linek nie moga byc na sztywnoi do budy tylko musza sie ruszac razem ze skrzynia w malcu mozna zrobic tak ze wygiac plaskownik w ksztalcei litery U i porzyczepic do skrzynbi wtdedy buiedi wchodza lzej bo skrzynia przeciez sie tez rusza
  
 
No jest to logiczne - koniec linki na sztywno z lewarkiem, drugi koniec na sztywno ze skrzynia.
  
 
Panowie tak jak w rowerze: pancerz klamka chamulcowa-przelotka w ramie logiczne
  
 
Moze kogos zainteresuje - znalazlem zaklad, ktory dorobi linke zmiany biegow dlugosci 2 metrow za 80zl z wlasnymi koncowkami w porownaniu do 305zl z AutoLinki za 305.
Dzisiaj do nich jade (Lomianki) dorobic linki, wiec pozniej napisze co i jak.