[iglaxr3i] Xr + Vr6 jedyny taki. - Strona 23

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Sorry ale robić wnękę usa w pogniecionej klapie to trochę bezsens... i później tona szpachlu a ciekawe jak reszta wygląda.
  
 
Sory ,ale wystarczyło sie zapytac czemu sa te wgnioty a nie pisac ze cos jest bezsensu ,dla mnie bezsensem jest brak myslenia podczas wyciagania wniosków , a blacha jest pofalowana bo za duzego cinienia uzyłem podczas piaskowania ,jednak te 4,5 bara było nadal zbyt wiele ,nastepny element bedzie czyszczony przy 3,5 ,moze wtedy nie bedzie tyle klepania , ..
I tak jak piszesz Luki na te chwile słabo to wyglada bo nawet nie zostało wyklepane ,a gdzie szpachlowanie ,ale spoko mam dostep do praktycznie wszystkiego wiec ogarne ja na git ,tak samo jak błotniki.
  
 
Sprawdz sobie projekty benzynowe na digitun.pl znajomi uwielbiaja modzic ten silnik co masz w escorie. W a4 vr6 na gt42rs i kilku inncyh gratach wyplul 914ps i prawie 900 niutkow. Mowia ze najlepszy silnik z grupy vw do modzenia, inne projekty tez maja ciekawe jak chcesz jakies konkrety to zapraszam na poludnie, zrobia ci najszybszego escorta fwd
  
 
Dzieki nie omieszkam popytac i zajechac ,moze cos sie uskrobie.
  
 
znajomy u mnie ma vr6 turbo 500km+ ciezko mu go schamowac bo syncro dosc to fruwa

-----------------
Był:
Orion 1.4 92r, Escort Sedan 1.6 16v x2, Orion 1.8 16v rs line, Fiat 126p 93r, Escort Sedan Rs 2000
Jest:
*Escort Sedan 1.3 8v
*Escort sedan 1.8 16v zender
*Escort rs2000 mk6
*Escort Cabrio 92r 1.8 16v
*Volvo v40 1.9T t4
  
 
a4 vrt 914ps

Jak cos to to autko jest na sprzedaz, warto
Ps fajnie wyglada ta suszarka pod ta maska tylko w escorcie by sie to juz ja bank nie pomiescilo he
  
 
Wszystko fajnie i pieknie Panowie ,ale narazie musze skonczyc konserwacje i malowanie , a vr-a wstawiłem ze wzgledu na dzwiek nie na osiagi ,a czy to sie zmieni to nie wiem ,jak narazie to cieszył mnie gdy wyrywał do przodu z fajnym basem z tyłu.
  
 
vr6 ma piekna odcinke melodia dla uszu

-----------------
Był:
Orion 1.4 92r, Escort Sedan 1.6 16v x2, Orion 1.8 16v rs line, Fiat 126p 93r, Escort Sedan Rs 2000
Jest:
*Escort Sedan 1.3 8v
*Escort sedan 1.8 16v zender
*Escort rs2000 mk6
*Escort Cabrio 92r 1.8 16v
*Volvo v40 1.9T t4
  
 
Troche sie te moje prace ciagna ,ale cały czas cos sie tam po mału robi.Na dzien dzis auto zostało ponownie wysypane ale juz tak na tip top ,nawet mat nie zostawiłem ,auto zostało 2 razy zagruntowane ,w ty momencie jestem juz po silikonowaniu otwartych spawów i jakis tam dziurek.
Na dniach zostanie podwozie zamalowane na czarno a wnetrze na ciemny czerwony ,potem juz tylko lakier zewnetrzny zostaje .
Czesci które nie naleza do karoserii typu ,bak, sanki itp.zostana ponownie wysypane zagruntowane i zamalowane multistrengem.
Dzis ogarnełem bak ,bo w robocie natłok czesci do malowania i nie było miejsca na moje auto .
  
 
no igla, powiem tak - to jedyny projekt na fefku który ma ręce i nogi czas tylko rozejrzeć się za swapem na r32... No albo turbo do tej vrki.
  
 
Daj zyc ,musze skonczyc najpierw to co zacząłem i troche pobawic sie moim autem jak juz bedzie jezdziło.
  
 
Prześledziłem twój dział od początku i jestem pełen podziwu i szacunku oraz pracy jaką włożyłeś, nie mówiąc już o kosztach. Oby więcej taki escortmaniaków.
  
 
Kolejny postep a mianowicie ,podwozie pokryte epoksydem "agro" ,swinstwo jest tak dobre ,ze az strach tego dotykac goła reka ,mysle ze zrozumiecie co mam na mysli .
Ponizsze zdjecia pokaza ile zostało zrobione , nadkola juz na gruncie maja grubosc od 270 do 400 mq ,okolice brzucha czyli podłużnice i miejsca fotelowe od 600 do 1050 mq ,przód 300 -480 mq.
Wnetrze grubo ponad 600mq ,mówie o podłodze cały czas.


Wnetrze po podkładzie i silikonowaniu ( cos w gatunek kałczuku) spawów i zgrzewów.


Podwozie.




A to juz po nałozeniu czarnego Agro.




A to juz wnetrze ,pokryte szarym lakierem poliuretanowym ,tylko po to by dołozyc troszke grubosci ,własciwy nałoze w tygodniu nastepnym ,zmienie tylko kolor i pomaluje całe wnetzre bo tu jest zalana tylko podłoga i to tak konkretnie.



To narazie na tyle ,....
  
 
To sie nazywa zabezpieczenie przed czymkolwiek, wiadomo ze 10lat potrzymie jak ladnie wszystko bylo wyczyszczone. Zostala ci jakas srubka czy do golej blachy rozebrales? mozesz napisac jakie dokladnie srodki uzyles pokolei? Bylbym wdzieczny bo naprawde ladnie to wyglada! Ja u siebie dalem przed ta zima valvoline konserwe na podloge 40 za puche ale tak wydajna ze caly dol zrobiony na tip top i czuc ze boll itp sie kryje ale to co ty zrobiles to patrze przez okno a tam przechodzi ludzkie pojecie;D
Ps myslalem ze mam fajnie zabezpieczonego rsa ale teraz to mnie zdolowales:p
Oczywiscie pod konserwa mam podklad konkretny i na to masa uszczelniajaca na pedzel 3puszki i dopiero valvoline tectyl czarny schnie juz drugi tydzien.. he szacun za wklad!
  
 
Nie ma problemu ,a wiec :
-piachowanie wstepne poto by odkryc ile jest blach do usuniecia,zagruntowałem to epoksydem Zendlavena to Holenderski produkt.
-blachara
-znowu piaskowanie ,ale teraz juz zerwałem wszystko co dało rade nawet maty bitumiczne ,org.gume ze spodu i uszczelnienia spawów ,o dziwo pod uszczelnieniem była rdza ,wiec mam spokój z tym.
-gruntowanie ponownie Zendlavenem,na ok 150-300 mq
-drugie gruntowanie Hemplem ,chyba było to 1556 altgrunt by uzyskac wieksza warstwe
-silikonowanie ale nie pamietam nazwy produktu
-czarna to Agro Avender? w Poniedziałek sprawdze bo puszki nie wyzuciłem
-srodek ,ostatnia warstwa teraz to Haering 2Kdecklak 7035 kolor,ale bedzie Hempel 55610 3004 kolor z domieszka czarnego. Wnetrze ostatnie warstwy to lakiery poliuretanowe odoprne na sól ,tak samo jak ta czarna .
  
 
  
 
Dzieki za info
  
 
Dozuce to co znalazłem w necie dla objasnienia.Farby jakich uzyłem:

Monopox Metalcoat ZL70

Hempadur 15553

Avertol Epotar.

Avertol Eoptar

[ wiadomość edytowana przez: iglaxr3i dnia 2015-09-27 12:44:07 ]
  
 
Mega. Kto Ci doradzał przy wyborze produktów?
  
 
Ja .Zajmuje sie tym juz ponad 12 lat ,wiec wiem jakich srodków uzyc ,gdybym miał dostep do Intera ,uzył bym jeszcze lepszego srodka.