Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2009-06-17 14:33:06 115C = the type of body sold to Poland by Fiat - it was compilation of Fiat 1300/1500 and Fiat 125 bodies.
6 = means 1500 ccm engine. The spare parts number is on the right-bottom of the plate (long number). |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2009-06-17 14:42:13
Great! Thank you |
Prashskiy Kyiv, Ukraine | 2009-06-17 14:49:24 Another plate Polski FIAT. Typ 115C4. It was the number of rooms more ... : http://serialnumberplate.com/index.php?type=show_id&id=1071 |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2009-06-17 15:07:57
4 = 1300 engine |
Prashskiy Kyiv, Ukraine | 2009-06-17 15:23:21 You can decrypt Żuk? |
Rys1977 Miłośnik FSO Warszawa | 2009-06-17 15:40:25 I have one book about ZUK, if you provide me with details I can try to decode the VIN over the weekend |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2009-06-17 15:42:21
Sorry, I can't - but maybe you should try to register here . There is "Lublin, Tarpan, Nysa, Żuk i inne" main-topic, so they could help you Adamus |
Prashskiy Kyiv, Ukraine | 2009-06-17 16:06:19
thanks, will try to
thanks. ZUK truck: VIN: SUL01111BK0505534 wersja: B33 rok: 1989 ladownosc: 1025kg masa: 2500kg, 3225kg, 1-1100kg, 2-1400kg. |
Prashskiy Kyiv, Ukraine | 2009-06-17 16:19:26 Thank you all for the help!
Sincerely, Sergey. Kiev, Ukraine |
Zdzichu93 Miłośnik FSO Chrzanów | 2009-11-02 21:15:06 Witam. Mam trzy pytania:
1. W jakich modelach Polonezów ta czarna listwa boczna, z tyłu, przy zderzaku, zachodzi na przetłoczenie nad nią, tak jak z przodu? Z tego co wiem, to w akwariach i przejściówkach nie zachodziła, ale widziałem Borewicze w obu wersjach. 2. Czy te "rogi" w przednich zderzakach, co idą przed przednimi kierunkowskazami/pozycyjnymi były od początku produkcji do szpica, czy były produkowane wersje ścięte kanciasto, kwadratowo (tak jak w prototypach)? 3. W którym roku zmieniono reflektory tylne i czym się różniły, bo wiem, że nieznacznie. Oczywiście nie chodzi mi o zmianę reflektorów z 1989 roku. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam, Zdzichu. |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2009-11-02 22:13:11
1. W tych co nie maja okna w slupku. 2. Tylko w C/CE/niektore Truck 3. 1987 - weszly "odstajace" odblaski Pozdrawiam Adamus |
Zdzichu93 Miłośnik FSO Chrzanów | 2009-11-03 18:14:50 Bardzo dziękuję za pomoc. Miałbym jeszcze trzy pytania
1. Które przejściówki miały kierunkowskazy boczne umieszczone "tradycyjnie". Te z początków produkcji? 2. Które Polonezy miały "ujemny" nosek maski? 3. Widziałem przejściówkę z tylnymi reflektorami bez kolorów. Jest to jakaś samoróbka czy były takie lampy produkowane? Pozdrawiam. [ wiadomość edytowana przez: Zdzichu93 dnia 2009-11-03 18:18:07 ] |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2009-11-03 20:50:00 1. Polonez przejściówka zawsze miał kierunkowskazy w tym miejscu co Caro. Auta mające inaczej po prostu mają nieoryginalne błotniki.
3. Rzemiosło. |
Zdzichu93 Miłośnik FSO Chrzanów | 2010-01-31 23:06:35 Witam. Chciałbym widzieć, czy tylko polonezy w wersji "C" miały prostokątne reflektory, jeśli nie to jakie. Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam, Zdzichu |
Rys1977 Miłośnik FSO Warszawa | 2010-01-31 23:30:36 w teorii C klasa miala prostokatne reflektory, ale w FSO wszystko bylo mozliwe |
Rys1977 Miłośnik FSO Warszawa | 2010-01-31 23:32:14
ujemny kat noska mialy polonezy coupe, trafialy sie takze w borewiczach |
stalkerx PN Warszawa | 2010-01-31 23:40:34
prostokątne/pojedyncze - C, CE(rzadko) 83-86 - Lux, 81-82 - LE od 83 zastępuje Lux (LSy rzadko) - LE od 83 a potem Classic do 87 (podstawowe wersje GB ) - Truck od 86 |
stalkerx PN Warszawa | 2010-01-31 23:46:46
kupetki 81 i 83 oraz MR 85 (widziałem tez takiego trucka 85/6 ale na XWA) |