[Polonez] - różne pytania. - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
115C = the type of body sold to Poland by Fiat - it was compilation of Fiat 1300/1500 and Fiat 125 bodies.
6 = means 1500 ccm engine.
The spare parts number is on the right-bottom of the plate (long number).
  
 
115C6 means it's a fiat 125p (type 115) sedan (letter C) with a standard 75HP 1,5 liter engine (digit 6).
Since 1981 body numbers of 125p were longer, 17-symbol VIN standard. The topic is rather complicated, I've managed to write down probably all the possible combinations of numbers and digits defining the body and engine type in the 125p VIN number. The list is surprizingly long.
  
 
Cytat:
2009-06-17 14:33:06, adamus pisze:
The spare parts number is on the right-bottom of the plate (long number).


# 559465 - Polski FIAT
# 00040024 - Polonez
  
 
Cytat:
2009-06-17 14:38:56, Prashskiy pisze:
# 559465 - Polski FIAT # 00040024 - Polonez


Great! Thank you
  
 
Another plate Polski FIAT. Typ 115C4. It was the number of rooms more ... : http://serialnumberplate.com/index.php?type=show_id&id=1071
  
 
Cytat:
2009-06-17 14:49:24, Prashskiy pisze:
Another plate Polski FIAT. Typ 115C4. It was the number of rooms more ... : http://serialnumberplate.com/index.php?type=show_id&id=1071


4 = 1300 engine
  
 
You can decrypt Żuk?
  
 
I have one book about ZUK, if you provide me with details I can try to decode the VIN over the weekend
  
 
Cytat:
2009-06-17 15:23:21, Prashskiy pisze:
You can decrypt Żuk?


Sorry, I can't - but maybe you should try to register here . There is "Lublin, Tarpan, Nysa, Żuk i inne" main-topic, so they could help you

Adamus
  
 
Cytat:
2009-06-17 15:42:21, adamus pisze:
maybe you should try to register here .


thanks, will try to

Cytat:
2009-06-17 15:40:25, Rys1977 pisze:
I have one book about ZUK, if you provide me with details I can try to decode the VIN over the weekend


thanks.
ZUK truck:
VIN: SUL01111BK0505534
wersja: B33
rok: 1989
ladownosc: 1025kg
masa: 2500kg, 3225kg, 1-1100kg, 2-1400kg.
  
 
Thank you all for the help!
Sincerely, Sergey. Kiev, Ukraine
  
 
Witam. Mam trzy pytania:
1. W jakich modelach Polonezów ta czarna listwa boczna, z tyłu, przy zderzaku, zachodzi na przetłoczenie nad nią, tak jak z przodu? Z tego co wiem, to w akwariach i przejściówkach nie zachodziła, ale widziałem Borewicze w obu wersjach.
2. Czy te "rogi" w przednich zderzakach, co idą przed przednimi kierunkowskazami/pozycyjnymi były od początku produkcji do szpica, czy były produkowane wersje ścięte kanciasto, kwadratowo (tak jak w prototypach)?
3. W którym roku zmieniono reflektory tylne i czym się różniły, bo wiem, że nieznacznie. Oczywiście nie chodzi mi o zmianę reflektorów z 1989 roku.
Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam, Zdzichu.
  
 
Cytat:
2009-11-02 21:15:06, Zdzichu93 pisze:
Witam. Mam trzy pytania: 1. W jakich modelach Polonezów ta czarna listwa boczna, z tyłu, przy zderzaku, zachodzi na przetłoczenie nad nią, tak jak z przodu? Z tego co wiem, to w akwariach i przejściówkach nie zachodziła, ale widziałem Borewicze w obu wersjach. 2. Czy te "rogi" w przednich zderzakach, co idą przed przednimi kierunkowskazami/pozycyjnymi były od początku produkcji do szpica, czy były produkowane wersje ścięte kanciasto, kwadratowo (tak jak w prototypach)? 3. W którym roku zmieniono reflektory tylne i czym się różniły, bo wiem, że nieznacznie. Oczywiście nie chodzi mi o zmianę reflektorów z 1989 roku. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam, Zdzichu.


1.
W tych co nie maja okna w slupku.
2.
Tylko w C/CE/niektore Truck
3.
1987 - weszly "odstajace" odblaski

Pozdrawiam
Adamus
  
 
Bardzo dziękuję za pomoc. Miałbym jeszcze trzy pytania
1. Które przejściówki miały kierunkowskazy boczne umieszczone "tradycyjnie". Te z początków produkcji?
2. Które Polonezy miały "ujemny" nosek maski?
3. Widziałem przejściówkę z tylnymi reflektorami bez kolorów. Jest to jakaś samoróbka czy były takie lampy produkowane?
Pozdrawiam.


[ wiadomość edytowana przez: Zdzichu93 dnia 2009-11-03 18:18:07 ]
  
 
1. Polonez przejściówka zawsze miał kierunkowskazy w tym miejscu co Caro. Auta mające inaczej po prostu mają nieoryginalne błotniki.

3. Rzemiosło.
  
 
Witam. Chciałbym widzieć, czy tylko polonezy w wersji "C" miały prostokątne reflektory, jeśli nie to jakie. Z góry dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam, Zdzichu
  
 
w teorii C klasa miala prostokatne reflektory, ale w FSO wszystko bylo mozliwe
  
 
Cytat:
2009-11-03 18:14:50, Zdzichu93 pisze:
2. Które Polonezy miały "ujemny" nosek maski?



ujemny kat noska mialy polonezy coupe, trafialy sie takze w borewiczach
  
 
Cytat:
2010-01-31 23:06:35, Zdzichu93 pisze:
Witam. Chciałbym widzieć, czy tylko polonezy w wersji "C" miały prostokątne reflektory, jeśli nie to jakie. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam, Zdzichu



prostokątne/pojedyncze
- C, CE(rzadko) 83-86
- Lux, 81-82
- LE od 83 zastępuje Lux (LSy rzadko)
- LE od 83 a potem Classic do 87 (podstawowe wersje GB )
- Truck od 86
  
 
Cytat:
2. Które Polonezy miały "ujemny" nosek maski?



kupetki 81 i 83
oraz MR 85 (widziałem tez takiego trucka 85/6 ale na XWA)