Doswiadczenia z palnikarzami allegrowymi. Xenony na drodze - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
A ten dalej swoje

Na co Ci tytuły i wiedza, jak prostej rzeczy nie możesz zrozumieć, a ten sarkazm wsadź sobie w dupę.

EOT
  
 
Swiatła orginalne sa moim zdaniem wystarczające w espero.
Cesto jezdze w nocy i w naszych warunkach przeciez non stop za kims sie jedzie. Potem chwila wyprzedzania ale wtedy droge oswietlaja conajmniej 4 reflektory . A potem za kilometr znowu jakis golf, astra albo van lub ciezarówka i sytuacja sie powtarza
Moze na autostradzie te zenony sie przydaja
  
 
Odkryłem prawdziwe oblicze Pawła

Jest wynajętym człowiekiem przez skośnych do propagowania dobrej opinii o produktach DU
  
 
Cytat:
2008-07-16 20:08:56, Zoltar pisze:
Odkryłem prawdziwe oblicze Pawła Jest wynajętym człowiekiem przez skośnych do propagowania dobrej opinii o produktach DU


Nie było by ich stac
zreszta tylko espero jest przyzwoite-no moze jeszcze leganza
  
 
Cytat:
2008-07-16 19:49:34, pawel12356 pisze:
Swiatła orginalne sa moim zdaniem wystarczające w espero.



Chyba do jazdy po oświetlonym mieście...

Seryjne światła w espero to jest Porażka (przez duże Pe)!
  
 
Cytat:
2008-07-16 19:49:34, pawel12356 pisze:
Swiatła orginalne sa moim zdaniem wystarczające w espero.



Nie okłamuj się, światła w espero są do dupy, świecą beznadziejnie, a po kilku latach przy koreańskich przewodach i spadku napięcia na żarówkach do 10v zaczynają się wręcz tlić.

Jednak nie jest to ani powód ani wymówka do wciskania do zle zaprojektowanej od początku lampy palników zenonowych!!!

  
 
Cytat:
2008-07-16 21:53:24, Tomek-Mydlowski pisze:
Nie okłamuj się, światła w espero są do dupy, świecą beznadziejnie, a po kilku latach przy koreańskich przewodach i spadku napięcia na żarówkach do 10v zaczynają się wręcz tlić. Jednak nie jest to ani powód ani wymówka do wciskania do zle zaprojektowanej od początku lampy palników zenonowych!!!


Moga zle swiecic jak sie nie ustawi albo stare zarówki
uruchamiam silnik, włanczam swiatła i jade i jakos sie nie zastanawiam czy dobre sa czy nie--swieca i widac droge a nawet czesc pobocza, a i raczej da sie jechac szybciej bo luzniej na drodze--i zadko mi ktos mruga z przeciwka
Hmm to mi wystarcza-jakos nie widze powodów aby po nocy podziwiac widoki--droga wystarcza
Poza tym jest i tak jak pisałem nizej--taka specyfika polskich dróg
Po miescie w nocy od swieta jezdze dlatego zapewne jezdzi mi sie mało komfortowo--nie mam delikatnie mówiac sokolego wzroku i jestem bardzo czuły na jakiekolwiek oslepianie
  
 
przejedź się w nocy jakimkolwiek innym samochodem a potem wróć do espero - nie ma co się oszukiwać, z niewiadomych przyczyn światła espero dziwnie słabo oświetlają drogę.
Być może jest to wynikiem zastosowania reflektorów z gładką szybą - espero było jednym z pierwszych aut w którym taki bajer zastosowano. Widać nowa technologia nie została jeszcze wystarczająco opanowana.
Wkurzają mnie badziewne oszczędności, np te porażkowe światła, pierdółki typu brak połączenia tylnych lampek w kabinie z przednią, za słabe silniczki szyb, dziwnie głębokie osadzenie szyb bocznych, brak termometru, pilota c.z., mosiężnych tulei w mechanizmie wycieraczek, i psru innych pierdółek, które wszystkie razem kosztowały by w fabryze z 200-2000 a znacznie podniosłyby komfort użytkowania.
  
 
jadąc dzisiaj rano do pracy, patrze co tak daje po gałach ???? czytaj, oślepia.. to BMW serii 5 (ok. 92rok) z osławionymi xenonami niebieskimi....było widno więc strach pomysleć co by było w nocy....
  
 
Cytat:
2008-07-17 01:11:40, Robert_S pisze:
przejedź się w nocy jakimkolwiek innym samochodem a potem wróć do espero - nie ma co się oszukiwać, z niewiadomych przyczyn światła espero dziwnie słabo oświetlają drogę. Być może jest to wynikiem zastosowania reflektorów z gładką szybą - espero było jednym z pierwszych aut w którym taki bajer zastosowano. Widać nowa technologia nie została jeszcze wystarczająco opanowana. Wkurzają mnie badziewne oszczędności, np te porażkowe światła, pierdółki typu brak połączenia tylnych lampek w kabinie z przednią, za słabe silniczki szyb, dziwnie głębokie osadzenie szyb bocznych, brak termometru, pilota c.z., mosiężnych tulei w mechanizmie wycieraczek, i psru innych pierdółek, które wszystkie razem kosztowały by w fabryze z 200-2000 a znacznie podniosłyby komfort użytkowania.


Cordoba---silnik 1.6(75 km-fabrycznie osłabiony?), deska rozdzielcza jak syberyjskie pokłady wegla a twarda niczym wieczna zmarzlina, rocznik 96---zgadnij jak swieci?

chociaz taka Astra 2 swieci troche lepiej niz espero tak pozatym
golf 4 tez

mi najbardziej brakuje w Espero 6 biegu
na marginesie bardziej bym sie wkurzył gdybym miał szyby na korbki(całe stado modeli) niewentylowane tarcze z przodu(BMW! ALFA!!) tylna belke bez tego kawałka preta zwanego stabilizatorem(wspomniana astra 2) czy nawet bez przedniego stabilizatora(seicento-wszystkie oprucz sportinga)
  
 
I wszystkie prowadzą się lepiej od Espero, i wszystkie świecą lepiej

Chyba, że miały 5 dzwonów i 3 komplet gównianych świateł w zamienniku
  
 
Cytat:
2008-07-17 11:31:32, Zoltar pisze:
I wszystkie prowadzą się lepiej od Espero, i wszystkie świecą lepiej Chyba, że miały 5 dzwonów i 3 komplet gównianych świateł w zamienniku


wszystkie tez jada 200km/h chociazby licznikowo?
  
 
Cytat:
2008-07-17 11:36:56, pawel12356 pisze:
wszystkie tez jada 200km/h chociazby licznikowo?



A CO MA KUR** DO WIATRAKA ?

Octavia 1.6 10 letnia łapie 215, i co ? 270 kkm ?


Kolega ma to ogłosić całemu światowi ?
  
 
Cytat:
2008-07-17 11:42:53, Zoltar pisze:
A CO MA KUR** DO WIATRAKA ? Octavia 1.6 10 letnia łapie 215, i co ? 270 kkm ? Kolega ma to ogłosić całemu światowi ?


bo to cód jesli wersja 75 km(domyslam sie ze jednak 101)
  
 
Cytat:
2008-07-17 11:55:13, pawel12356 pisze:
bo to cód jesli wersja 75 km(domyslam sie ze jednak 101)



Cudem i debilizmem jest pisanie, że Espero 1.5 jedzie 200...

Zmień licznik chłopie
  
 
Cytat:
2008-07-17 12:00:15, Zoltar pisze:
Cudem i debilizmem jest pisanie, że Espero 1.5 jedzie 200... Zmień licznik chłopie


mam na filmie i na zdieciach ze jedzie 200
obrotomierz tez zmienic?
Ma on jakies połaczenie z predkosciomierzem?
  
 
Wszystko zmień, najlepiej auto i forum dyskusyjne

Na koniec sprawdź ile v-max deklaruje producent, poczytaj "rekordy" innych i możemy dalej się szarpać.


Ale skoro producent podaje 174 i prawie 13 do 100, to Twój musi mieć z 9, no i of coz 200 leci lekko

Zapraszam do Gdańska, bardzo chętnie pokaże Ci mój obity tyłek, myślę, że przez jakieś 30 sekund... Potem zostaną światła w oddali, aż do momentu, że schowam się za łukiem.

Odcinek 30 km do testu
  
 
hehe zoltar ostatnio to po 30 sekundach juz cie chyba nie widzialem... no ale ja mam espero 1,5 co nie jedzie 200km/h a jakies 170km/h i nie mam 9 sek do stu a jakies 14
  
 
Cytat:
2008-07-17 11:29:15, pawel12356 pisze:
deska rozdzielcza jak syberyjskie pokłady wegla a twarda niczym wieczna zmarzlina,



A co Ty śpisz na niej, że ma być miękka...?
Poza czyszczeniem deski od czasu do czasu raczej nie zdarza mi się jej dotykac...
  
 
Cytat:
2008-07-17 12:48:06, pyrekcb pisze:
A co Ty śpisz na niej, że ma być miękka...? Poza czyszczeniem deski od czasu do czasu raczej nie zdarza mi się jej dotykac...


Tak wole sie połozyc na miekkim-wygodnicki jestem-w zyciu róznie bywa...