Accent Turbo lub 2.0 ? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Do Azael: jak bys mogl to podjedz bo mi ta mila pani powiedzieli to samo co Spoonowi.
  
 
Jak wrócę z urlopu (za jakiś tydzień) to podjadę.
  
 
w sumie jak juz tam bedziesz to zapytaj się też co myślą o Ponym i jakie proponują zmiany
  
 
Problemu nie widzę - zapytam i o Ponego. A tak btw do swojego profilu dorzuciłem kilka fotek mojego autka (wnętrze), bo w końcu dorwałem cyfrówkę
  
 
Pozwole sobie odswierzyć ten zacny temat Czy sa jakieś nowe wiadomości dotyczace cen modyfikacji Hultaja np 1,3 12V Zawsze wydawało mi się, że DOBRZE zrobione uturbienie silnika jest ciekawą propozycją na poprawe osiągów i chyba łatwiej to zrobić niż znaleźć silnik do swapa ale taki, który byłby w _dobrym_ stanie. Czy tylko w Polsce uturbienie czegoś co nie jest spod VW to jest taki straszny problem? Nie mam na mysli nie wiadomo jakich osiągów ale np Soft turbo 0,3 bara...
  
 
Nie ma najmniejszego problemu z uturbianiem tylko trzeba liczyć się z dość dużymi kosztami. Zapraszam do mojego warsztatu.
http://www.fiestaklubpolska.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=54&Itemid=28
  
 
Cytat:
2006-10-04 07:25:26, doman1001 pisze:
Nie ma najmniejszego problemu z uturbianiem tylko trzeba liczyć się z dość dużymi kosztami. Zapraszam do mojego warsztatu. http://www.fiestaklubpolska.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=54&Itemid=28



ile ? poważnie pytam ;]
  
 
Cytat:
2006-10-07 19:02:43, kml pisze:
ile ? poważnie pytam ;]



Tak realnie rzecz ujmując to 7 tyś w górę bo to skomplikowana operacja (wbrew pozorom). Ale zrobić da się wszystko (no może prawie wszystko).
Pozdro
  
 
Cytat:
2006-10-07 19:52:03, doman1001 pisze:
Tak realnie rzecz ujmując to 7 tyś w górę bo to skomplikowana operacja (wbrew pozorom). Ale zrobić da się wszystko (no może prawie wszystko). Pozdro



Dobrze wiedzieć na czym się stoi Póki co to musze odczekać MINIUM pół roku żeby zobaczyć jak ten hultaj będzie jeździł na dłuższą mete, poobserwować silnik etc i jeżeli uznam że warto to może sobie takie soft turbo zapodam ale tylko wtedy kiedy uznam, że warto się na dłużej zaprzyjaźnić z accentem.
  
 
a gdy ktos mial graty z scoupe, to za ile, by to wyszło ?
tak z ciekawosci pytam?
  
 
Hmmm trudne pytanie. Ale to w dalszym ciągu nie takie proste. Weźmy np eletronike z sCoupe niby podobna do accentowskiej ale silnik sCoupe ma więcej czujników i już mina. Poza tym obróbka silnika i pewno wiele innych rzeczy które wyłażą zazwyczaj w trakcie. Także tak na szybko to nie mam pojęcia.
Pozdro
  
 
Do tych orientacyjnych 5-7 tys na turbo dolicz cene zawieszenia (dobrego zawieszenia nie ucinanie sprezyn ) hamulce, uszkodzenia elementow przeniesieniaa napedu. Podsumuwujac, to nie sa samochody do sportu
  
 
Oj kolega jest nazbyt pesymistycznie nastawiony. Więcej optymizmu i wiary w Hyundaia. Wszystko się da zrobić jeżeli robi się to z głową.
  
 
Staram sie byc realista. Mam juz drugi samochod tej marki. Taka jest moja opinia. Wedlug mnie rodzinny, japonski samochod ma wiecej sportu w sobie niz sportowy model hyundaia. Oprocz elementow ktore wymienilem jeszce jest skrzynia biegow, a w accencie jest wyjatkowo udana. Watpie ze wytrzyma agresywna, sportowa jazde. Nie chce zeby mnie ktos zrozumial zle. W koncu sam wybralem taki samochod, bo jest tani w zakupie, utrzymaniu stosunkowo malo awaryjny, przestronny, czesto dobrze wyposazony itd. ale do sportu to mu daleko. Oczywiscie z kazdego samochodu mozna zrobic potwora i 126p bo niektore zmodyfikowane (kompletnie) modele maja rewelacyjne czasy na cwiartke. W tym przypadku wydaje mi sie ze to przerost formy nad trescia, czy jakos tak
Swoja droga jestem bardzo ciekawy co wyszlo Mobiasowi Tylko pytanie ile on w to wszystko wlozyl kasy i jeszcze wlozy ? Gdzie za taka kwote mogby juz kupic super sportowy samochod w podobnym stanie, ale... bedzie mial samochod jedyny w swoim rodzaju i za to brawa i gratulacje

[ wiadomość edytowana przez: Vex dnia 2006-11-14 21:25:19 ]
  
 
Cytat:
2006-11-14 21:24:20, Vex pisze:
Swoja droga jestem bardzo ciekawy co wyszlo Mobiasowi Tylko pytanie ile on w to wszystko wlozyl kasy i jeszcze wlozy ? Gdzie za taka kwote mogby juz kupic super sportowy samochod w podobnym stanie, ale... bedzie mial samochod jedyny w swoim rodzaju i za to brawa i gratulacje [ wiadomość edytowana przez: Vex dnia 2006-11-14 21:25:19 ]



Noo z tego co mi wiadomo to autko czeka na Turbosprężarkę i jazda. A co do kosztów to prawdopodobnie w którymś momencie przestaje się liczyć (wiem z własnego doświadczenia). Są to spore kwoty ale rozłożone w czasie więc jakoś się pcha ten wózeczek hyhyhyhy. Ale jak sie raz zacznie to już jest Never Ending Story. ale tak to jest z tym Tuningiem.
Co do tego jakie auto mógłby kupić hmm. Myślę że ładne ale jeżdżące raczej średnio a tak będzie naprawdę szybki i tak jak mówisz jedyny w swoim rodzaju (na pewno będzie to najszybszy Hyundai Pony w Polsce a być może i w Europie).
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2006-11-14 21:41:16, doman1001 pisze:
Myślę że ładne ale jeżdżące raczej średnio a tak będzie naprawdę szybki i tak jak mówisz jedyny w swoim rodzaju (na pewno będzie to najszybszy Hyundai Pony w Polsce a być może i w Europie). Pozdrawiam



nie ma to jak pozytywne wibracje acent też nie jest cudem techniki ale powiem szczerze, ze gdyby dało sie dopasowac skrzynie inną, mocny slilnik 2.0 ew turbo to nie wiem czy bym sie nie zastanowił powaznie nad tym, ot taka zabaweczka
  
 
Cytat:
2007-01-11 12:32:48, kml pisze:
nie ma to jak pozytywne wibracje acent też nie jest cudem techniki ale powiem szczerze, ze gdyby dało sie dopasowac skrzynie inną, mocny slilnik 2.0 ew turbo to nie wiem czy bym sie nie zastanowił powaznie nad tym, ot taka zabaweczka


???????
wszystko sie da dopasowac, i juz zostao to dawno zrobione, moze nie w naszym kraju ale zostalo (usa np)
nie zapominajcie ze kilka lat temu byl accent wrc
  
 
Cytat:
zapominajcie ze kilka lat temu byl accent wrc



Ktory niestety zadko kiedy dojezdzal do mety Z seryjego to tam tylko buda zostala.

[ wiadomość edytowana przez: Vex dnia 2007-01-11 17:17:46 ]
  
 
Cytat:
2007-01-11 17:16:40, Vex pisze:
Ktory niestety zadko kiedy dojezdzal do mety Z seryjego to tam tylko buda zostala. [ wiadomość edytowana przez: Vex dnia 2007-01-11 17:17:46 ]


no tak..
to bylo troche na otuche, a dlaczego zostawala buda-------
bo byla ocynkowana
  
 
Z seryjnego to chyba tylko nazwa i jakieś detale zostały, bo buda to raczej też nie