Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2008-08-09 11:47:34 Wrzucam kilka schematów którymi kierowałem sie ja przy podłączaniu swojego motoru:
|
DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2008-08-09 11:50:56 Wniosek jest taki że jeśli wypniesz przekaźnik i na stykach 11, 8, 3 i 15 będziesz miał plusa stałego z aku to zarówno działanie zapłonu jak i pompy jest kwestią poprawnego podawania masy z ecu do przekaźnika.
Edit: szaro-czerwony to kontrolka wtrysku jest. [ wiadomość edytowana przez: DAWCY dnia 2008-08-09 11:53:02 ] |
mateuszc F&F MEMBER 126p / FaltDach / Bo ... k-ów | 2008-08-12 16:59:16 potwierdzam |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2008-08-12 17:07:43 No to sprawdz czy te przewody masz polaczone. |
mateuszc F&F MEMBER 126p / FaltDach / Bo ... k-ów | 2008-08-12 22:10:40 okej zagadal , ale powiedzcie mi czemu sikacz caly czas świeci ?
I drugie pytanie które podciśnienia mam pozaślepiać |
mateuszc F&F MEMBER 126p / FaltDach / Bo ... k-ów | 2008-08-12 22:32:09 wsumie zapomnialem map sensora podlączyć.czyli 5 wyjść mam zaślepić?
[ wiadomość edytowana przez: mateuszc dnia 2008-08-12 22:45:19 ] |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2008-08-12 23:49:59 Przerabialem to doslownie 3 tygodnie temu. Na CM masz odpowiedz.
A - w sumie napisze tez tutaj dla potomnych. Pod 1 i 7 zostawiasz luzem - to od jej podgrzewania, do 9 podlaczasz mapsensor, a 8 i to co jest za 9 zaslepiasz dokladnie, zeby powietrza tamtedy nie ciagnal. I bedzie dobrze. A ze swieci sikacz to na razie sie nie przejmuj. Jak silnik odpali i troch pochodzi, zrobi sobie samodiagnostyke, to sikacz powienien przestac swiecic. Standardowo tak sie dzieje, nie wiem czemu, ale tak jest. Nawet w moim 1.2 tak bylo. Chodzil nierowno, szarpal, ale jak mu sie dalo chwile porpacowac to sie uspokoil i zgasil sikacza. W pamieci pozostanie jednak blad - u ciebie zapewne tez - od przekaznika zbiornika oparow paliwa - komp probuje go uruchomic, a ze go nie ma to zglasza jego blad (blad nie majacy wplywu na prace silnika, wiec zapisany jedynie w pamieci i nie wyswietla go). Problem nalezy olac i o nim zapomniec. [ wiadomość edytowana przez: Zuraw dnia 2008-08-13 00:00:42 ] [ wiadomość edytowana przez: Zuraw dnia 2008-08-13 00:21:51 ] |
Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2008-11-14 21:47:30 Odgrzewam kotleta, bo mam podobny problem co matuszc:
Komp ponoć bez immobilizera (iskra jest, pompa chodzi tak jak powinna) motor po wtryśnięciu mu paliwa prosto w kolektor zagadał równo na 4 garnki. Zasilanie na wtrysk dochodzi, ale podłączając kontrolkę pod wtrysk, nie mrugała ona- a chiba powinna, więc tak sobie gdybam że nie ma sygnału ze styku 18 z kompa (odpowiedzialny za sterowanie wtryskiem) pomóźcie chłopaki bo ja już nie mam zielonego pojęcia co jest grane, wszystkie kable sprawdzone, nic nie poprzecierane, przekaźniki, wszystko działa.... |
mateuszc F&F MEMBER 126p / FaltDach / Bo ... k-ów | 2008-11-14 21:54:09 a wtrysk Ci dziala? zepnij na krótko i zobacz czy cyka |
Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2008-11-14 22:03:38 sprawdzone- działa |
mateuszc F&F MEMBER 126p / FaltDach / Bo ... k-ów | 2008-11-14 22:09:58 jak podlaczales kontrolke jednym kablem z tylu kompa tylko?? |
Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2008-11-14 22:13:33 tzn kontrolkę- lampkę która ponoć powinna mrygać tak w tym czasie gdy powinny iśc sygnały żeby podawać benzynę. wpiąłem ją przy samym wtrysku, a potem odłączyłem wtrysk i zamiast wtryską ją podpiąłem...
aha- jeden kabel do zasilania, drugi do styku nr 18 czyli do tych dwóch kabli które są podłączane do wtrysku [ wiadomość edytowana przez: Tybek dnia 2008-11-14 22:15:11 ] |
Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2008-11-14 22:20:51 cienki szary z kostki- podpięty jak na mój gust to coś się pieprzy z komputerem albo ma immobilizer... nie wiem |
mateuszc F&F MEMBER 126p / FaltDach / Bo ... k-ów | 2008-11-14 22:25:31 jakby mial imo to by pompa nie chodzila |
Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2008-11-14 22:42:34 No to kurde nie wiem cały czas czukam innego sejczenta co by kompa sobie podłączyć, bo nie wiem, ale wydaje mi się że komp jest jakiś lewy bo wychodziłoby na to że nie daje sygnału żeby tryskała wacha....
Aha, zapomniałem dodać- gdy kluczyk był wyłączony i po podpięciu miernika do obydwóch kabli od wtrysku wychodziło że obwód jest zamknięty (tak jakby było zwarcie) w momencie przekręcenia kluczyka, i podłączeniu miernika pod zasilanie i masę- napięcie dochodziło) ale gdy wyłączył się przekaźnik, pompa stanęła i napięcia brakło, wtedy po podłączeniu miernika pod oba kabelki od wtrysku nadal wychodziło że jest zwarcie... [ wiadomość edytowana przez: Tybek dnia 2008-11-14 23:01:24 ] |