[125p] German taxi - Strona 10

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wczoraj zmierzyłem sobie osiągi.
W sumie szału nie ma ale chyba lepiej niż seria, no i dzięki krótkim przełożeniom nawet korzystne wrażenie robi podczas jazdy, co nie zmienia faktu że jeszcze trzeba będzie to dłubnąć.


  
 
zamawiam przejażdżkę na Nowym Mieście
  
 
czas na 1/4 masz lepszy niż toledo 1.9 110km ; szacun
  
 
Ale gorszy niż octavia tdi 110
  
 
a momentu? Bo jak już mierzymy przyspieszenie, to po co te konie

Kylo, zajebiaszczy wynik jak na 1600, dojdzie wałek będzie bajka. Tak trzymaj!


[ wiadomość edytowana przez: pwr79 dnia 2011-07-26 11:11:17 ]
  
 
ale wolniejszy od mojego ciezkiego fso z 1.4 i brakiem momentu
Fajnie ze dlubiesz ohv, zaluje ze sam tego nie zrobilem w sumie

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2011-07-26 12:47:22 ]
  
 
Jakiego ciężkiego? Co ty worki z piaskiem w kufrze wozisz?
  
 
A pochwal się ile masz na tą ćwiarę i do setki Będę miał jakieś odniesienie.
  
 
Krzysiu, zamontowałeś już kubła ? Jak nie, to przejadę się z boku i zobaczymy ile mocy straci
  
 
Cytat:
Krzysiu, zamontowałeś już kubła ? Jak nie, to przejadę się z boku i zobaczymy ile mocy straci



Zapewne z 70%
  
 
70% to kilka lat temu
  
 
Jeszcze nie zamontowałem. Tylko zwracasz kasę jak urwiesz fotel itp.
  
 
Cytat:
2011-07-26 13:28:39, kylo125 pisze:
Jeszcze nie zamontowałem. Tylko zwracasz kasę jak urwiesz fotel itp.



Jak zwykle będzie dobre rozliczenie
  
 
Cytat:
2011-07-26 12:59:29, pwr79 pisze:
Jakiego ciężkiego? Co ty worki z piaskiem w kufrze wozisz?


Nie wiem dla czego ale wazy 1020kg z mala iloscia wachy w baku. i To po mimo lzejszego duzo silnika - wydawalo mi sie ze powinno byc mniej.
Programem typu racechrono mierzone miedzy 9.5-10 sek do setki jesli dobrze pamietam, nie przykladalem sie jakos strasznie bo trzymalem telefon w jednej rece. Most 4.1. Przewage mam o tyle, ze moge duzo wyzej go ciagnac czyli nie zmieniac tyle biegow.
  
 
No to wynik świetny nawet biorąc pod uwagę że fiat lżejszy niż polonez, bo przecież masz dłuższy most.
Ja mam nadzieję, że jak odżałuję w końcu na jakiś wałek to będę miał poniżej 10.
W ogóle ty masz ten silnik seryjny czy coś w nim dłubałeś?
Co do zmiany biegów to faktycznie masz pewnie mniej wajchowania. U mnie żeby dojść do 100 na małym kole muszę wrzucać czwórkę. Może sprawdzę kiedyś czy da się dociągnąć na trójce i czy to coś zmieni w czasie.
Ciekawi mnie czy mierzyłeś jeszcze czasy na 1/4, a najchętniej obejrzałbym wykresik z race chrono to miałbym jakiś pogląd czy tracę po całości czy może powinienem się nauczyć lepiej ruszać bo jak pamiętam w Kielcach w zeszłym roku to właśnie na starcie wystrzeliłeś.
  
 
No na starcie powinienes byc niby lepszy - masz wiekszy moment z dolu i dzieki rozmiarowi kol "krotsze" przelozenie. No ale jeszcze kwestia wieku opon i szerokosci - ja mam roczne 195/50 15. Duzo by porownywac.
Na 1/4 czasu nie pamietam, siedze teraz na mazurach, co prawda fiatem ale telefonu z gpsem nie mam ze soba. Jak wroce w weekend to moze dam rade sprawdzic przed wylotem we wtorek.
Silnik mam kompletnie seryjny teraz (no kanaly mam zgrane z kolektorami)

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2011-07-28 13:29:38 ]
  
 
W weekend zaliczony kolejny start. Mimo że to tylko karting i sporo byków zrobiłem to świetnie się bawiłem.
Samochód też fajnie się spisywał, tylko muszę sprawdzić czy olej mam w przekładni bo tak ciężko kiera chodzi że na pachołach nie wyrabiałem. No i standardowo skrzynia zaczyna się odzywać. Jak dotrwa do zimy to może ją rozbiorę, albo znów kupię kolejną.
Jak zwykle filmiki z przejazdów.
Próba 2 i 3.
  
 
Odświeżam.
Przyszło do mnie takie pudełko.

Ciekawy jestem jakie efekty wystąpią, jak włożę zawartość do silnika.
  
 
Szlifowany bez azotowania ?
  
 
musisz to pudełko pociąć, bo nawet do cylindra się nie zmieści