[125p] German taxi - Strona 11

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
a kiedy doślą wałek
  
 
Taka nutka tajemniczości
  
 
Cytat:
2012-04-02 14:22:14, kylo125 pisze:
... Ciekawy jestem jakie efekty wystąpią, jak włożę zawartość do silnika.


Cóż włożyłem zawartość w środek tak więc czas na opisanie efektów.
Generalnie rzecz ujmując żadne No może się ciut wyżej kręci, ale pewnie sobie wmawiam.
Trzeba było brać 290*.
  
 
efekt będzie taki że szybciej wyjdą panewki nic wiecej
  
 
Jak na razie po jednym sezonie panwy się trzymają, zobaczymy co powiedzą na kolejny.
A co do silnika to jeszcze powalczę żeby z niego coś wykrzesać. Wydaje mi się że zapłon jeszcze mam źle ustawiony, no i na gaźniczkach z małego motorku jest konkretnie przelany, przy niższych obrotach, ale zastanawiam się czy grzebanie w nich cokolwiek zmieni poza spalaniem bo przy pełnym bucie afr jest w miarę ok.
  
 
ludzie sie za głowy łapią, jak jedzie ta ohv

  
 
Wczoraj dzięki stalinowi była okazja skorzystania z hamowni.
Co prawda jeśli chodzi o moc liczyłem na 9 z przodu, ale biorąc pod uwagę z czego zrobiony jest ten motor i jak wystrojony to i tak jest nieźle.
Gorzej z momentem, ale skoro dohce 1,6 mają podobnie to widocznie tak ma być
Film z pomiaru
I jeszcze foto wykresu.
  
 
masz co do kunia jak fabryka przykazała, więc o co chodzi?
  
 
Ja tam widzę kunia więcej 88 to nie 87
  
 
power na silniku jest 87.0, a to wyżej to ja nie wiem.
  
 
W dodatku to są bhp więc kuni wychodzi chyba 89,6 czy jakoś tak . A tak w ogóle to pewnie fuldy się ślizgały i jak by nie one to by było ze sto habet

[ wiadomość edytowana przez: kylo125 dnia 2012-09-09 22:14:18 ]
  
 
Osoba która hamuje auta w tej hamowni tłumaczyła mi że wiarygodna mocą na silniku jest ta podana na samej górze.
  
 
tak bo to moc po korekcji ztcw

Tam jest jakiś nieseryjny wałek?

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2012-09-09 23:31:03 ]
  
 
Jak na 1,3 to całkiem nieźle
  
 
Cytat:
2012-09-09 22:37:46, jaqo pisze:
... Tam jest jakiś nieseryjny wałek? [ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2012-09-09 23:31:03 ]


Wałek jest 278 z rewaru.
  
 
Wszyscy poodświeżali tematy, to i ja nie będę gorszy.
Kielce.
Tym razem niestety los nie był dla mnie łaskawy.
Dwie schrzanione próby i było po temacie.
Na pocieszenie fakt, że jak udało mi się nie schrzanić to czasy nie najgorsze były.

Mam nadzieję że w przyszłym sezonie też pojadę choć dwie, trzy eliminacje CA, także teraz muszę tylko wymyślić co zrobić żeby motor miał 100 koni i zbierać forsę na lepsze kapcie. No jeszcze jakieś lepsze amory by się przydały z tyłu i dużo treningu.
  
 
Chłopy wrzucają filmy to i ja pokaże jak w strachu próbowałem zostać na czarnym.
FILM.
  
 
noo bardzo fajnie

w 8.54s słychać dlaczego ten kant jest taki szybki
  
 
Mi też sie podoba
Bardzo fajnie - szczególnie Ułęż.
Ile pompujesz koła w Ułężu ?
  
 
Cytat:
2013-06-12 23:24:22, mar125 pisze:
noo bardzo fajnie w 8.54s słychać dlaczego ten kant jest taki szybki


A co tam słychać takiego?

Koła jakieś 2,5 mniej więcej.