Instrukcja demontażu przełącznika zespolonego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco

filmik

http://www.youtube.com/watch?v=xZIwUUP_D4E

Krótki filmik pokazujący jak zdemontować przełącznik zespolony bez niszczenia tapicerki. Operacja wymaga klucza torx T20 do odkręcenia wkrętów osłon oraz wkrętaka krzyżowego PH0 do dokręcenia wkrętu trzymającego sam przełącznik. Jeśli samochód nie jest wyposażony w regulację kolumny kierownicy potrzebny będzie wkrętak krótszy niż na filmie.

Jeśli sądzicie, że jakoś to wygląda, to mogę zrobić kolejny, pokazujący jak pozbyć się natrętnych "długich" oraz obudzić odbijanie migaczy.


[ wiadomość edytowana przez: evol_umf dnia 2012-02-26 15:29:14 ]
  
 
Żeby zdemontować zespolony wcale nie trzeba odkręcać dolnej osłony kolumny kierownicy.

-----------------
2004-2007: FSO Polonez Caro Plus 1.6 GLI
2007-2010: Ford Escort Flair 1.8 16v (RKC) MK7 Turnier
2010-2016: Ford Escort CLX 2.0 16v (NGA) MK6 Hatchback 5d
2016-20xx: Ford Focus Ghia 2.0 16v MK1 FL Turnier
2019-20xx: Ford Escort XR3i (RQB) MK5 Cabrio
  
 
ACTA nie bedą szczęśliwe za podkład muzyczny ale filmik sie przyda :p komuś

-----------------
EscortDriver #893
Preto on Tour
www.youtube.pl/pretoontour
  
 
Cytat:
2012-02-26 16:11:54, Clipper_skce pisze:
Żeby zdemontować zespolony wcale nie trzeba odkręcać dolnej osłony kolumny kierownicy.


Ale łatwiej się wtyczki wypina.
  
 
tak jak kubusiek w komentach na YT u mnie sa same krzyzakowe
  
 
No z tymi krzyżakami też się spotkałem, ale myślałem że to inwencja twórcza poprzedniego właściciela. W każdym razie cieszę się, że komuś się to może przydać. Jak będę miał chwilę wolnego to nagram przebieg naprawy zespolonego i zuploaduję ze stałego łącza aby jakość była lepsza (nie wiem co to ma do rzeczy, ale "Z uwagi na parametry modemu podane przez dostawcę usługi prosimy o przesłanie pliku o mniejszej rozdzielczości lub w innym systemie zapisu".

A tak swoją drogą - Hex powiedz jak My to wtedy robiliśmy, że u Ciebie klakson pipczał a u mnie się ani razu nie odezwał? Chyba nie działaliśmy an włączonym zapłonie? No i jak się sprawuje Twój przęłącznik?
  
 
Na zapłonie na pewno nie, pamiętam jak mi dawałeś kluczyki żebym schował do kieszeni Przełącznik ma się dobrze, działa, a syscorp chciał go naprawiać Pierścień też nie szoruje.
  
 
Wybaczcie, ale czy naprawdę trzeba aż filmu, żeby odkręcić 5 śrubek, krzyżakiem czy torxem i wypiąć dwie wtyczki?
  
 
Cytat:
2012-02-27 08:43:46, surec pisze:
Wybaczcie, ale czy naprawdę trzeba aż filmu, żeby odkręcić 5 śrubek, krzyżakiem czy torxem i wypiąć dwie wtyczki?

dla Ciebie to pestka,dla laika dobra informacja aby zacząć samemu coś naprawić

Evol możesz zrobić fotorelację naprawy jeśli masz czas ?
  
 
Cytat:
2012-02-27 09:10:21, thomas77 pisze:
dla Ciebie to pestka,dla laika dobra informacja aby zacząć samemu coś naprawić Evol możesz zrobić fotorelację naprawy jeśli masz czas ?


Jak ma się ktoś nauczyć, jak ma podane na talerzu, jakie śruby, jakim śrubakiem...
A od czego są instrukcje?
  
 
Cytat:
2012-02-27 09:36:13, surec pisze:
Jak ma się ktoś nauczyć, jak ma podane na talerzu, jakie śruby, jakim śrubakiem... A od czego są instrukcje?



Maciek uwierz że są ludzi którzy dopiero co kupili essa jako pierwsze auto i nawet nie wiedzą co to takiego jak instrukcja ,bo nawet nie myślą o takich rzeczach i łopatologicznie trza pokazać gdzie jaka śrubka i czym peace
  
 
Cytat:
2012-02-27 09:40:26, thomas77 pisze:
Maciek uwierz że są ludzi którzy dopiero co kupili essa jako pierwsze auto i nawet nie wiedzą co to takiego jak instrukcja ,bo nawet nie myślą o takich rzeczach i łopatologicznie trza pokazać gdzie jaka śrubka i czym peace


ok, ale jestem zdania, żeby dawać ludziom wędkę, a nie wódkę, że tak zacytuję Nikosia Dyzmę.
I nie chciałem tu wywoływać dymu, więc peace niepotrzebne...
  
 
Cytat:
2012-02-27 09:36:13, surec pisze:
Jak ma się ktoś nauczyć, jak ma podane na talerzu, jakie śruby, jakim śrubakiem... A od czego są instrukcje?



No własnie tak się tego nauczy, nastepnym razem zrobi to bez filmu.


Widzę ze nie lubisz jak komuś jest za łatwo..

Sam uczyłem się nie raz coś łamiąc itp bo nikt mi nie pokazal jak dana rzecz sie robi ale nie przeszkadza mi że inni mają łatwiej..
  
 
Cytat:
2012-02-27 08:43:46, surec pisze:
Wybaczcie, ale czy naprawdę trzeba aż filmu, żeby odkręcić 5 śrubek, krzyżakiem czy torxem i wypiąć dwie wtyczki?



spytałem sąsiadke czy rozkręci zespolony bez pokazu filmowego...spytała co to jest zespolony.

-----------------
EscortDriver #893
Preto on Tour
www.youtube.pl/pretoontour
  
 
załóżcie z powrotem przycisk awarynych w zespolonym wraz z sprężynką.Wie ktoś?
  
 
Cytat:
2012-02-27 15:53:07, Kleszczak pisze:
załóżcie z powrotem przycisk awarynych w zespolonym wraz z sprężynką.Wie ktoś?






chaos.

odp. w tym samym stylu:

ktoś wie. założyć przycisk awaryjnych.
  
 
Założenie przycisku nie jest takie trudne. Dla porównania dodam, że u siebie długie naprawiałem doginając odpowiednio ośkę manetki. Po 3 godzinach działało wyśmienicie ... aż do momentu gdy pośliznąłem się wysiadając i zamiast za kierownicę złapałem za manetkę. Teraz długie czasem same mi się wyłączają i czeka mnie kolejna naprawa.

Pociesza mnie tylko fakt, że gdybym tak zrobił w najnowszym focusie to pewnie w ręce zostałaby mi manetka aż do skrzynki bezpieczników

Thomas - w najbliższym czasie będę się zajmował zespolonym i wtedy też coś wrzucę.

[ wiadomość edytowana przez: evol_umf dnia 2012-02-27 16:21:46 ]
  
 
Cytat:
2012-02-27 16:00:05, shadk-k pisze:
chaos. odp. w tym samym stylu: ktoś wie. założyć przycisk awaryjnych.


Kleszczowi chodzi zapewne o to, że nie ma filmiku z zakładania sprężynki...
  
 
Nie wiem jak mnie rozumieliście, nie ważne.
Powiedzcie mi czy wiecie jak założyć sprężynkę z pod przycisku awaryjnego w zespolonym jak wam wyskoczy?
Filmik nie musi być ale zdjęcie np. przydało by się bo nie jest to łatwe a z pytań występujących na forum oraz na privy wiem że nie jest to łatwe.
  
 
Tą sprężynkę od awaryjnych bez problemu udało mi się włożyć. Wkładasz sprężynkę, przycisk i musisz mieć jeszcze taki drucik w kształcie L. Jak włożysz sprężynkę i przycisk, to go wciskasz i wkładasz ten drucik. Przycisk musi zostać wciśnięty do momenty poskładania całej obudowy, bo na niej jest języczek, który ten drucik od dołu przytrzymuje.