Zmiany w regulaminie na sezon 2009

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Chciałbym sie dowiedzieć jakie są zmiany ( szczególnie w AZT ) na przyszły sezon - czy ktoś już coś wie oficjalnie?
  
 
Pierwsza zmiana dotyczy odmy. Tak jak teraz się prowadzi wężyk do zbiornika, od nowego roku musi być drugi powrotny, do filtra powietrza.
  
 
Filip skad masz takie info? Sa juz nowe regulaminy?
  
 
odnosnie parchów to slyszalem tyle:

klapy, maski, drzwi plastikowe nie przejdą.
Klata tylko wg załącznika
drzwi nie mogą być powycinane
zastanawiają sie jak z szybami z poliweglanu
Bredy zostają ( nie bedą mierzyć głośności w maluchach)
Ogólne przybliżenie przepisów jak do aut w pezetmocie
  
 
Ja słyszałem tak samo jak jeffrey tylko, że dodatkowo na sprinty obowiązkowa klatka chodź w to nie chce mi się wierzyć. Acha - jeszcze słyszałem o kierownicach - że niby nie moga być te z dziurami i muszą być z znaczkiem bezbieczeństwa ( B ).

[ wiadomość edytowana przez: Starzecc dnia 2008-12-05 17:33:04 ]
  
 
aa no włacha, o kierownicach tez, ze tylko te z homologacja mogą być albo seryjne
  
 
Dla mnie poraszka - nawet w PZM nie były homologowane i większość jeździła na tych z Allegro
  
 
Kiedys kierownice były w ppzm obiete przepisem ale chyba jak dobrze pamietam w 2002 roku zniesli ten przepis.
  
 
Po niedzielnym "zawinięciu" sie Lancka wokól drzewa klatki mogą byc obowiązkowe w sprintach...
  
 
Mam nadzieję, że tak się nie stanie. Uważam , że tor fiata wcale nie jest niebezpieczny. Jakoś seryjne auta fiata, które są tam testowane mogą zapierniczać z dużymi prędkościami.Oczywiście zdarzył się przykry wypadek ale więcej wypadków było powiedzmy na ulicy Piłsudskiego niż na torze fiata(wiem że ruch ta,m jest większy, ale prędkości wiele mniejsze). Zwróćmy również uwagę że pomimo groźnych wypadków (lancer, kiedyś sej za owalem-auta bez klatek), nikomu nic się nie stało. Wg mnie wprowadzenie klatek spowoduje
-dla wielu wzrost kosztów startu dla innych całkowitą z nich rezygnację
-znaczne zmniejszenie liczby startujących a co za tym idzie zwiększenie wpisowego bo AZT na swoje musi wyjść
-prawie całkowite zniknięcie najmocniejszych aut (bo prawie każdy lancer i impreza nie ma klatki)
-odcięcie wielu osobom możliwości szybszego pojeżdżenia na bezpiecznym terenie, którzy to co w najbardziej ekstremalnych warunkach przeniosą swoje zapędy na drogi itd
Walczymy o jakąś tanią 3 ligę a teraz w amatorkach mają być klatki - to jest paranoja. Jak wprowadzą klatki na sprintach ja chyba pierdole starty nawet w kjs-ach. To moje zdanie
  
 
A jak będzie, że w KJS nieobowiązkowe, a w sprintach/super oes'ach obowiazek klatek - też może to być realne... Chodź wątpie...
  
 
Ja chciałbym, żeby zawody na torze rozrosły się do 3 ligi i wtedy wprowadzić klatki
  
 
No i mamy nowy regulamin:
http://www.pzm.pl/userfiles/file/sport_samochodowy/rajdy/regulaminy_2009/KJS_2009.pdf
  
 
No i nie ma tragedii. Wprawdzie przeczytałem to tak pobieżnie ale jakieś tam najgorsze scenariusze się nie sprawdziły. Jeśli chodzi o wymagania techniczne to trochę tego nie kumam ale pewnie wszystko wyjdzie na pierwszym bk. zapewne jeśli chodzi o homologacje jakieś tam drogowe to właśnie pewnie zabronią plastikowych drzwi, klap , szyb itd.widzę również ze klatka ma być zgodna z załącznikiem ale nie wymagana. Największą niespodzianką będzie podział na klasy bo regulamin daje wolną rękę organizatorowi. Pewnie AZT zrobi tylko generalkę
  
 
Pożyjemy - zobaczymy.