[126p i Formuła Promot] Czyli wyśćigowe żółty i zółta - Strona 24

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Po pierwszym myciu chemią. 12 lat na dworze zrobiło swoje. Jednak jest lepiej niż w przypadku Promota.



























  
 
Ale bym to robił/jeździł (w sumie nie wiem co fajniejsze;P)
  
 
Cytat:
2013-04-16 13:00:48, jaqo pisze:
(w sumie nie wiem co fajniejsze;P)



takiego wyboru nie ma - ROBIŁJEŹDZIŁ
  
 
Poprawki w promocie po konsultacjach z inż. Tadlą przyniosły skutek. Auto w nawrotach nie miele wewnętrznym kołem. Jeszcze trochę zmian mnie czeka jak skrócenie 1 biegu czy poprawka przedniego zawieszenia, ale prowadzi się dobrze. Niestety ukryszyły się 3 zęby w kole talerzowym i wolałem się wycofać. 21 miejsce w sobotę. Na takiej trasie to sukces powyżej oczekiwań.

GSMP Załuż
  
 
fajnie jedzie

czy moje ślepe oko mnie myli czy pomimo uniboli koło zewn. na zakręcie staje do pionu ?
  
 
Rwie suty
Brawo Tomuś brawo...
  
 
Tomasz, ta Estonka to nie od Artura?
  
 
Cytat:
2013-05-24 13:37:39, 5Turbo pisze:
Poprawki w promocie po konsultacjach z inż. Tadlą przyniosły skutek. Auto w nawrotach nie miele wewnętrznym kołem. Jeszcze trochę zmian mnie czeka jak skrócenie 1 biegu czy poprawka przedniego zawieszenia, ale prowadzi się dobrze. Niestety ukryszyły się 3 zęby w kole talerzowym i wolałem się wycofać. 21 miejsce w sobotę. Na takiej trasie to sukces powyżej oczekiwań. GSMP Załuż



a masz jakis film gdzie widac jak wewnetrzne kolo miele?
  
 
4:34 koło miele

Estonia po Arturze Skwarzyńskim i Bohdanie Leśniaku. To nie koło Mar tylko opona się prostuje. Wewn. koło się moze prostować bo się odciąża i geometria się zmienia.
Tu widac, porownaj obie opony.


  
 
Tak mi się właśnie wydawało że widziałem ten wózek u niego, bo miał dwie. Niezły sprzęt, można tym trochę zamieszać w klasyfikacji Życzę powodzenia i mam nadzieję że współpraca z inż. Tadlą będzie owocna
  
 
Cytat:
2013-05-25 08:45:12, 5Turbo pisze:
4:34 koło miele



nie dziala link
  
 
http://www.youtube.com/watch?v=n4AOOJhr4ls
  
 
Filmik z Jahodnej. Nowe opony to rewelacja. Kleją niesamowicie. Z tego też powodu muszę stworzyć nową miskę olejową z alu z dodatkowymi przegrodami. Przerobiona seryjna się nie sprawdza. Do czasu jezdzenia na starych oponach się sprawdzała. Trochę problemów podczas weekendu jak za ciasna przesuwka w skrzyni powodująca pukanie, zgubiona spręzyna z powrotu gazu co poskutkowało rozregulowaniem się synchronizatora między gaźnikami. Ale czasy zadowalające bardzo.

GSMP Jahodna
  
 
Z cyklu utwardzamy zawias GSMP Limanowa



Filmik z przejazdów
  
 
Byłem w Limanowej w niedzielę, ale niestety nie było mi dane zobaczyć Twojego przejazdu na żywo. Ani Twojego ani Roberta Stecia. Cierpliwość też ma swoje granice. Od godziny 10:30 do 15:00 czekaliśmy na trasie, niestety to co odwalili organizatorzy przeszło wszelkie granice absurdu...

Mam nadzieję, że chociaż zawodnicy się dobrze bawili, bo kibice nieźle wieszali psy na ludziach odpowiedzialnych za organizację.

Też się na tym strasznie zawiodłem. Zrobiliśmy sobie tylko 200-kilometrową wycieczkę.

Ps: zdradzisz skład tej zaprawy do utwardzania zawiasu ?
  
 
Cytat:
2013-06-26 09:51:09, DAWCY pisze:
Ps: zdradzisz skład tej zaprawy do utwardzania zawiasu ?



Więc tak, jeden skoczek narciarski, jeden lancer, 3 lawety cementu, ok 12 straży wody.

Traumatyczne przeżycie po tej mazi jechać. U mnie 3 godziny z Karchera waliłem w zawias. Wszystko muszę teraz rozebrać, myć i smarować. W Lolach i Normie chłodnice są prostopadle do kierunku jazdy, jak tam zawaliło chłodnice to nie chce wiedzieć ile kosztuje ich wymiana.

[ wiadomość edytowana przez: 5Turbo dnia 2013-06-26 10:35:27 ]
  
 
No widzisz, parę kropli oleju komuś spadło na trasie i wielkie halo robili, sypali tym sorbentem, potem sami nie wiedzieli gdzie są hydranty by to spłukać...
Nie wierzę, że jazda po kilku kroplach oleju jest bardziej niebezpieczna niż po tej mazi, która została po wysypaniu tego cementu.

Mogła być na prawdę niezła impreza, ale nie potrafili jej potencjału wykorzystać organizatorzy.
  
 
Cytat:
2013-06-26 09:51:09, DAWCY pisze:
(...)Cierpliwość też ma swoje granice. Od godziny 10:30 do 15:00 czekaliśmy na trasie, niestety to co odwalili organizatorzy przeszło wszelkie granice absurdu... Mam nadzieję, że chociaż zawodnicy się dobrze bawili, bo kibice nieźle wieszali psy na ludziach odpowiedzialnych za organizację.



Wiele nie straciłeś, my siedzielismy na PO23, najpierw subaryna, potem sirocco ładowały w bandy, organizacja sciągania auta z trasy okrutnie mozolna, IMHO najgorzej zorganizowany wyscig, na jakim miałem okazje być.. do tego lipna pogoda, w efekcie byłem zmęczony jak po dniu pełnym roboty

[ wiadomość edytowana przez: -maly- dnia 2013-06-26 12:06:54 ]
  
 
2 filmy z Banovców. Najlepsza trasa, najlepsza jazda promotem w moim wykonaniu. 2 x 12 w generalce na 100 zawodników. Czasy na poziomie 2:05. Trzeba skrócic 1 bieg i poprawić sterowanie biegami. Szkoda, że filmy nie oddając prędkości.

Film z Banovców

Onboard z treningu
  
 
onboard oddaje trzesie się wszystko, zainwestuj w filtr polaryzacyjny do gopro na takie słoneczne dni

ty po trasie redukowales do jedynki? bo w kilku miejscach ( nawroty ) przy niskich prędkościach motor czkal a nie bardzo się napedzal