Kilka pytan o MK VII 1,8 TD(i)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
a mianowice najbardziej mnie irytuje jedna rzecz - pilot od centralnego - wyglada na oryginalny bo są znaczki forda na nim, wogole jest zintergrowany z kluczykiem, ale do rzeczy - na poczatku bardzo slabo dzialal, wymienilem baterie - dalej to samo!! ledwo pilot dzialal - dopiero jak stalem przy samochodzie i to w odpowiednich miejscach... czy to normalne?? a i dzisiaj dziada rozebralem zeby zobaczyc co tam w trawie piszczy, ale nic nie znalazlem oprucz kurzu...:/ zadnego strojenia nie ma - wiec przeczyscilem chusteczką i złożyłem - o zgrozo wogole przestał działac!!

jeszcze jedna denerwujaca rzecz- mrugajaca kontrolka air-bag'u!! 4 mrugniecia i przerwa - oczywiscie napinacz pasa. Wiec idąc poradami z forum posprawdzalem wtyczki, piny, polaczenia przy fotelach - wszystko jak nowka!! nic nie pomoglo - dalej mruga cholerstwo!! co moze jeszcze byc??!!

czy u was zeby otworzyc elektrycznie otwierana tylna klape tez trzeba wylaczyc zaplon??!! bo troche to irytujace....

a i czy lusterka w kazdym mkVII są takie dosyc luźne na składanie?? tzn. czasem mocnej trzasnąc i lusterka sie przestawiaja...

wspomaganie ogolnie ciezko chodzi w takim escorcie w porównaniu do innych samochodow czy tylko ten moj tak ma??

miał ktos u siebie Webasto?? jak to sie obsluguje ustrojstwo?? jak tak to dac znac i rozwine watek bo jak nie to nie ma sensu pisac:]

jak jeszcze cos sobie przypomne to dopisze




[ wiadomość edytowana przez: pytlar dnia 2009-02-24 07:58:15 ]
  
 
Cytat:

jeszcze jedna denerwujaca rzecz- mrugajaca kontrolka air-bag'u!! 4 mrugniecia i przerwa - oczywiscie napinacz pasa. Wiec idąc poradami z forum posprawdzalem wtyczki, piny, polaczenia przy fotelach - wszystko jak nowka!! nic nie pomoglo - dalej mruga cholerstwo!! co moze jeszcze byc??



moze wywalony napinacz?

Cytat:
!! czy u was zeby otworzyc elektrycznie otwierana tylna klape tez trzeba wylaczyc zaplon??!! bo troche to irytujace....



tak, zebys w czasie jazdy nie otworzyl
  
 
z tego wszystkiego to odpowiem tylko na dwa:
-lusterka- ja wyrzucilem kilka nie potrzebnych blaszek, plastikow i chodza tak delikatnie ze raz "schowalem" go do myjni i za chwile sam sie "otworzyl" bo czasnolem drzwiami
-wspomaganie- u mnie chodzi bardzo dobrze, lekko. chociaz przy nowych kapciach juz znacznie ciezej sie kreci ale wiadomo dlaczego
  
 
1.Kluczyk - jeśli to taki okrągły z trzema przyciskami, to u nas działał dobrze, bez wymiany baterii prawie 10 lat. Tylko bagażnik otwierał za drugim albo trzecim razem. Nie wiem czy po rozbiórce to czasem nie trzeba go zakodować na nowo z czerwonym oryginałem.
2.Nie napisałeś jakie masz lusterka - w moim kombi są ręczne i czasami mi się przestawią, w htb mieliśmy elektryczne i nic się nie działo,
3. IMO wspomaganie w escorcie chodzi ciężej niż w innych autach.
  
 
Odnośnie wspomagania możesz wymienić olej.
  
 
Cytat:
tak, zebys w czasie jazdy nie otworzyl

tak sie domyslilem, ale kurcze po zaciagnieciu np recznego powinno dac rade otworzyc dziady z forda nic nie pomysla

Cytat:
moze wywalony napinacz?

nic nie ma uszkodzen ani oznac zuzycia mechanicznego. Gosiu od ktorego kupywalem twierdzil ze jak fotel kiedys tam cofnął na maxa to zaczeło mrugac ale za cholere nic nie znalazlem!! oprócz moze 1groszówki, breloczka z makro i żetona:]

a lusterka recznie ustawiane :]

a kluczyk tak wyglada:

a i zapomnialem - jak pilot przestal dzialac to zaczeła mrugac ta czerwona dioda od czasu do czasu... chyba ze predzej tez mrugala ale nie zwrocilem uwagi... cholera wie
  
 
To inny kluczyk. A takie pytanie - auto odpala po tej rozbiórce z tego kluczyka?
  
 
Cytat:
2008-11-15 21:51:26, przemkowal pisze:
Odnośnie wspomagania możesz wymienić olej.


jak ja wymieniałem to chodził tak samo (ciężko ale idzie się przyzwyczaić)
  
 
Cytat:
2008-11-15 22:33:25, PawBur pisze:
To inny kluczyk. A takie pytanie - auto odpala po tej rozbiórce z tego kluczyka?



odpala bez problemu, imo wyciaga sie oddzielnie... i kurcze mimo iz dostalem 3 kluczyki tylko jeden jest kluczyko-pilot...


zauwazylem tendencje ze jak przytrzymam dluzej guziki na pilocie, albo powciskam kilka razy to wtedy pilot zaczyna mrugac własnie...:/ moze jakos to trzeba zestroic... tylko jak
  
 
Bo były trzy kluczyki oryginalnie, przynajmniej u nas, ale tylko jeden z guzikami. Czerwony - matka, czarny bez guzików taki standardowy z wyglądu jak do mk5 np. i okrągły z guzikami.

Pamiętam że coś było w instrukcji oryginalnej, tylko teraz nie wiem czy to chodziło o central czy o immo, a już jej nie mam, poszła do nowego właściciela. Mam tylko po niemiecku z mojego kombi ale to chyba nic nie da. Może ktoś ma jeszcze instrukcję PL i sprawdzi?
  
 
Jak wiesz, przy którym napinaczu jest problem to wywal wtyczki i zlutuj przewody - będziesz miał spokój.
  
 
zlutowanie przewodow nic nie da bo one caly czas sa na zwarciu we wtyczkach - taka blaszka tam w srodku jest cholera wie po co...
  
 
Cytat:
2008-11-16 14:18:56, pytlar pisze:
zlutowanie przewodow nic nie da bo one caly czas sa na zwarciu we wtyczkach - taka blaszka tam w srodku jest cholera wie po co...


Nie do końca rozumiem. Piszesz, że jest zwarcie na wtyczkach, ja proponuje Ci usunięcie wtyczek (czyt. usunięcie zwarcia) i uważasz, że to nic nie da?
  
 
nic nie da bo próbowałem bez tej blaszki i dalej to samo!! czyli poprostu wychodzi jakby przyczyna była gdzieś predzej... tylko gdzie cala tapicerke z podlogi sciagac??!!
  
 
po co cala?
przy nogach kierowcy i oslone skrzynki przy kolanach.
tam tez sa zlaczki.
  
 
U mnie problemem bł sam napinacz. Nie był odpalony, po prostu maił niewłaściwą oporność. Wymieniłem na inny i problemu nie było, ale wcześniej zlutowałem wszystkie wtyczki, żeby wykluczyć ich winę. Można prościej, montując na próbę zamiast napinacza opornik 2 Ohm'owy (taką oporność powinien mieć sprawny napinacz).
  
 
Cytat:
2008-11-15 21:39:55, pytlar pisze:
... czy u was zeby otworzyc elektrycznie otwierana tylna klape tez trzeba wylaczyc zaplon??!! bo troche to irytujace....


nie, nie trzeba, klapa otwiera się również przy zapalonym silniku, czyżby tylko u mnie?
  
 
Cytat:
2008-11-16 17:56:15, Suchii pisze:
nie, nie trzeba, klapa otwiera się również przy zapalonym silniku, czyżby tylko u mnie?



No chyba tak - ale żeby było jasne - masz otwieranie na tunelu środkowym przy guzikach od el. szyb - to jest elektryczne. Czy z lewej strony siedzenia kierowcy, przy progu - to jest mechaniczne i działa zawsze, oczywiście jeśli ktoś linki nie zerwie.
  
 
to wie ktos jak wystroic tego pilota??
  
 
wystroic to sie mozna na swieta.
Takiego pilota nie widzialem wczesniej i nie lacze go jakos z oryginalem. i nie stroi sie czestotliwosci "recznie". nie wycieraj plyki szmatkami bo zepsujesz.
zacznij od poprawienia stykow baterii, musi swiecic diodka jak wciskasz klawisze. a bagaznik zazwyczaj otwiera sie pilotem po 2 krotnym przycisnieciu guziczka.