Układ kierowniczy i hamulce w Nivie - jak zrobić ? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nie dodalem: to niemiecki uklad kierowniczy ze wspomaganiem robiony tylko do Nivek na zachod
Dzieki za odpowiedzi
  
 
Cytat:
2004-09-15 09:25:22, Leonek1 pisze:
Nie dodalem: to niemiecki uklad kierowniczy ze wspomaganiem robiony tylko do Nivek na zachod(...)





A no właśnie Aaaaaa !!! ja też taki chcę
  
 
Robiony do Nivek, czy przerobiony z mercedesa?
  
 
Cytat:
2004-09-15 19:43:14, mentorxxx pisze:
Robiony do Nivek, czy przerobiony z mercedesa?



Podobno robiony tylko do Nivek, dlatego mam taki klopot. Dowiedzialem sie, ze istnieje cos takiego jak zestaw naprawczy sprowadzany wlasnie z Niemiec, ale na razie oferuja go tylko w specjalistycznych firmach a to sporo kosztuje
  
 
To wspomaganie robi chyba jakas austryjacka firma o ile dobrze pamietam tylko nie jestem pewien. Ale moze przekladnie masz dobra tylko drazki albo przekladnia posrednia klekla.
  
 
Cytat:
2004-09-14 12:07:20, Leonek1 pisze:
Mi też niwa lata po drodze nawet przy 40 km/h. Może macie juź doświadczenie co z tym zrobić. Żazali mi wymienić cały układ kierowniczy, koszt 7000zł, tragedia!



1. Po pierwsze - sprawdz mocowanie przekladni kierowniczej do podluznicy - jezeli masz wspomaganie i szerokie opony to byc moze podluznica pekla lata cala przekladnia. Przy tym rozmiarze opon i tak radze ci wzmocnic to mocowanie naspawujac gruby kawal balchy - troche dluzej pojezdzisz.
2.Nastepnie sprawdz luzy na wasie przekladni i walku kierowniczym, pamietaj ze mozna je usawic.
3. Poza tym nowy komplet naprwczy kol zebatych kosztuje ok 350 zl - 6650 zostanie ci na robocizne i piwo!
4. Wspomaganie w Nivce to zbytek luksusu a plus szerokie opony gwarantuje czesta zabawe z przekladnia kierownicza (przez rok posypala mi sie dwa razy), polosiami i drazkami kierowniczymi.
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2004-09-20 12:09:35, boreg pisze:
1. Po pierwsze - sprawdz mocowanie przekladni kierowniczej do podluznicy - jezeli masz wspomaganie i szerokie opony to byc moze podluznica pekla lata cala przekladnia. Przy tym rozmiarze opon i tak radze ci wzmocnic to mocowanie naspawujac gruby kawal balchy - troche dluzej pojezdzisz. 2.Nastepnie sprawdz luzy na wasie przekladni i walku kierowniczym, pamietaj ze mozna je usawic. 3. Poza tym nowy komplet naprwczy kol zebatych kosztuje ok 350 zl - 6650 zostanie ci na robocizne i piwo! 4. Wspomaganie w Nivce to zbytek luksusu a plus szerokie opony gwarantuje czesta zabawe z przekladnia kierownicza (przez rok posypala mi sie dwa razy), polosiami i drazkami kierowniczymi. Pozdrawiam


Wszstko fajnie, ale gdzie kupic ten zestaw naprawczy, bo z tego co sie do tej pory dowiedzialem to oferuja go tylko te serwisy, które to naprawiaja (kolumna firmy ZE)
Pozdrawiam
  
 
Troche przez rok moglo sie pozmieniac, ale sprobuj skontaktowac sie z p. Inzynierem Czechem ->Autolada, powinien pomoc. Mozesz sprobowac w hurtowni w Plocku, o ile nadal dziala...
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2004-09-23 11:21:45, boreg pisze:
Troche przez rok moglo sie pozmieniac, ale sprobuj skontaktowac sie z p. Inzynierem Czechem ->Autolada, powinien pomoc. Mozesz sprobowac w hurtowni w Plocku, o ile nadal dziala... Pozdrawiam



Serdeczne dzieki! Bede probowal

Pozdrawiam
  
 
Też mam wspomaganie ZE - poszukaj w serwisach Mercedesa.