Licznik elektorniczny, inne kostki złącza - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
szczerze nie mam pojęcia, jeszcze starego nie zdjąłem tnij tak jak uważasz żeby było dobrze chyba im więcej tym lepiej, dam to elektrykowi żeby zrobił. Napisz na priv jaka cena z przesyłką i inne potrzebne rzeczy
  
 
10-15cm bez problemu wystarczy.

co do dawania elektrykowi, to zobacz na forum fcp do dzialu techniczne ABC, tam jest opisane, jak piny podlaczyc i powninienes to zrobic sam.
Opis nie zawsze sie sprawdza ale do wiekszosci 90% pinow jest ok.
  
 
Proszę edytować tytuł wątku na zgodny z regulaminem działu.
  
 
a i jeszcze jedno,
mam nadzieje, ze wiesz, ze trzeba wymienic czujnik paliwa, bo inaczej wskaznik bedzie pokazywal na odwrot?
  
 
czy zawsze trzeba wymieniac ten czujnik paliwa? troche zabawy.
Sam już nie wiem co się bardziej opłaca.
  
 
zawsze trzeba, zeby prawidlowo dzialal
  
 
jakie koszta mniej więcej, dużo roboty?
  
 
Moze nie do konca na temat ale jestesmy blisko.... koledzy ja potrzebuje wiedziec gdzie jest wiazka lub przewod od vss w escorcie 1.3 98rok.Chce zalaczyc opcje w radiu Ford 5000 aby mi aytomatycznie regulowal gloscosc.Wiecie cos na ten teamt
  
 
Cytat:
2009-07-24 16:34:39, radekbox pisze:
zawsze trzeba, zeby prawidlowo dzialal



ale bez wymiany tez dziala, tylko odwrotnie

Nie robcie z tego czegos niesamowitego, ja nie znam sie na elektryce i zrobilem to w 2h i dziala do dzis bez zarzutu. Troche laczenia kabli jest jedynie

Zegary maja ten plus ze posiadaja np wskaznik rezerwy i wskaznik poziomu plynu spryskiwaczy czego w mk7 juz nie bylo


Jak na Ford Club Polska nie znajdziesz to mam rozpiske gdzie mniej wiecej co podlaczyc na kompie
  
 
Cytat:
2009-07-24 16:56:18, tomekka pisze:
jakie koszta mniej więcej, dużo roboty?


ja robilem wszystko sam, razem ze sciaganiem baku.
takze kosztowalo mnie to 100zl kosz z pompa + chyba 120zl licznik z kostka.
a, ze potem sprzedalem stary licznik i pompe to cala przerobka kosztowala mnie ok 80zl

czy duzo roboty?
przy kabelkach to zabawa i wskazana cierpliwosc
przy baku to najlepiej kanal, 4 sruby, jak dobrze pamietam+podczepiac odpowietrzenia baku + rure wlewowa, a jest ona na wcisk+odpiac wtyczki od pompy i przewody paliwowe+w miejsce rury wlewowej wsadzic wezyk i spuscic paliwo(mi sie udalo przy okazji poczuc smak paliwa ) i tyle.
a jak dawno nie wymieniales filtra paliwa to mozna sobie wymienic, bo bardzo fajny jest dostep
  
 
rzeczywiście nie będę się bawił w te czujniki. Ale jak to jest, że jak zatankuje na maxa to będzie mi się świecić rezerwa ? bo to że na odwrót to akurat mi nie przeszkadza. Koniuxr3i to jak masz tą rozpiskę to prześlij
  
 
tak, wtedy bedzie sie swiecila rezerwa
  
 
Cytat:
załozenia :
C 3006 wtyczka biała od starych zegarów
C 3007 wtyczka niebieska od starych zegarów

C44 32-pinowa wtyczka od "nowych zegarów.
Opis dotyczy tej wtyczki

1 - zasilanie z przed stacyjki (np. pin 1 z 7-pinowej wtyczki od radia[pomarańczowo-czarny])
2 - pin 12 C3006 (zasilanie)
3
4
5
6
7 - pin 1 C3007 (kontrolka kierunku lewa)
8 - zasilanie (np. pin 4 z 7 pinowej wtyczki od radia[pomarańczowo-czarny, ale dwa razy cieńszy niz przy pinie 1])
9
10 - pin7 C3007 (ładowanie kontrolka)
11 - pin 10 C3007 (kontrolka oleju)
12 - pin 8 C3006 (kontrolka ręcznego)
13 - pin 9 C3006 (kontrolka ABS)
14
15
16 - pin 6 C3007 (kontrolka poduszek)
17 - pin 9 C3007 masa
18 - do czujnika VSS lub pin 4 ECU
19
20
21 - pin 8 C3007 (obrotomierz)
22 - zasilanie (np. pin 3 z 7 pinowej wtyczki od radia [zólto szary lub zólto zielony)
23 - masa
24 - pin 6 C3006 (czujnik poziomu paliwa)
25 - pin 7 C3006 (czujnik tempeartury silnika)
26 - masa
27 - masa
28 - masa
29 - pin 2 C3007 (kontrolka kierunku prawego)
30 - pin 11 C3006 (kontrolka długich)
31 - pin 3 C 3007 (kontrolka otwartych drzwi)
32 - kontrolka swiec zarowych



Zamieszczony opis pochodzi z Ford Club Polska i został stworzony przez kolegę Slawko obecnego rowniez na naszym forum. Mam nadzieje ze nikt nie ma mi za zle ze wklejam tu

W 99% wszystko sie zgadza chyba
  
 
czyli tez komputer w tym liczniku będzie pokazywał ze mam do przejechania na baku 0 km gdy jest pełny. Dzięki wielkie wszystkim
  
 
Cytat:
2009-07-25 12:46:51, tomekka pisze:
czyli tez komputer w tym liczniku będzie pokazywał ze mam do przejechania na baku 0 km gdy jest pełny. Dzięki wielkie wszystkim



??

To nie jest tak zaawansowany komputer jak w nowych samochodach ze pokaze kiedy masz zmiane oleju, i ile kilometrow zrobisz na paliwie w baku.

Tu chodzi o pokazanie ilosci paliwa na wskazniku.

O funkcjach wyswietlacza poszukaj sobie w necie, jest gdzies opis aktualnie nie pamietam gdzie.
Pokazuje rowniez ile masz paliwa w baku ale nie w sposob oczywisty
Znajdziesz opis bedziesz wiedzial o czym mowie
  
 
aha źle zrozumialem jak oglądałem film na youtubie z Pumy
  
 
Cytat:
2009-07-25 12:32:50, koniuXR3i pisze:
Zamieszczony opis pochodzi z Ford Club Polska i został stworzony przez kolegę Slawko obecnego rowniez na naszym forum. Mam nadzieje ze nikt nie ma mi za zle ze wklejam tu W 99% wszystko sie zgadza chyba

Nie nikt nie ma za złe w końcu słuzy to dobru ogółu

Dodam tylko, ze gdyby nie problem z czujnikiem paliwa, to wymiana jest banalnie prosta i oprócz kilku dodatkowych kabelków wszystko jest już w aucie, nie trzeba nic dokładać, montować itp.
Mało tego. W czasie rzeczywistym jest dodatkowo kontrola pracy czujnika VSS(zliczanie kilometrów i pokazywanie prędkości) który to prawie wszyscy nagminnie odłączają lub wymieniają jak im obroty skaczą do 3 tysiecy
  
 
potwierdzam
przy niewielkim nakładzie czasu i odrobinie chęci wszystko działa z tym że opis białej wtyczki jest odwrotny ( kolejność numeracji ), ale reszta jest ok.
  
 
proponuję połączyć pin 22 razem z pinem 2 bo podłączenie pinu 22 do radia skutkuje tym że przy przekręceniu stacyjki w pozycje "start" nastepuje "ponowny rozruch" licznika
  
 
Reasumując:
- nie powinno być większych problemów z adaptacją - licznik + kostka + odpowiednie połączenie pinów = działający licznik
- zamiana pompy paliwa na taką, która współpracuje z licznikiem i wskaźnikiem paliwa
- jeżeli nie wymieni się pompy to wskaźnik paliwa będzie pokazywał odwrotnie - ale działać będzie

Dobrze prawię? Czy na coś jeszcze trzeba zwrócić uwagę?