[125p] kurde

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Życie płata różne figle.



Stał przy ulicy z tabliczką sprzedam, wypatrzył go rejser z tego forum. Tak się złożyło, że poszukiwałem jakiegoś taniego samochodu na zimę - pojeździć, pobawić się i sprzedać, ew. zezłomować. Przyznam też że bardziej celowałem w jakieś fwd, ale wyszło jak wyszło. Docelowo samochodzik będzie podróżował po nawierzchniach nieutwardzonych i opadach atmosferyczny. Zaprojektowany by cieszyć

Auto jest z 1979 r., silnik 1,5 (40 tys km po remoncie), skrzynia 4-biegowa, most jugosłowiański, po remoncie i wzmocnieniu podłogi i progów.



(zdjęcia bez statywu, więc duże ziarno)

Samochód technicznie ideałem rzecz jasna nie jest - coś jest ze sprzęgłem (piszczy/jazgocze), nie ma hamulców, trzeba wyregulować silnik, coś nie tak z synchronizatorem II biegu itd.

Co się robi z takim fiatem żeby można się nim było pobawić?
  
 
n oakurat na tym forum jest napisane duzo co można zrobić z tym fiatem
  
 
szkoda, że z tego '79 to niewiele zostało. progi wyglądają na jakąś rzeźbę, tak samo to coś w bagażniku.
i wygląda na to, że masz błotniki przykręcane.

[ wiadomość edytowana przez: fiat_maniac dnia 2008-11-01 22:13:07 ]
  
 
aha, jeszcze filmik: premierowy
  
 
potnij go na złom a znajde Cie i zabije. Każdy tylko chce na zime fajnego fiata a później jak dres zezłomować...bmw se złomujcie i golfy ale nie fiaty

Ciekawy patent na koło i wlew paliwa,fajny fiacior
  
 
chcesz sie poscigac z moją ładą?? również seryjną i w stanie technicznym na minus odbiegającym od serii??

dobry zakup. ja też chciałem łade na chwile i sie kurde zakochałem i już tak zostanie w rodzinie
u Ciebie tez tak powinno byc

przyjemnego upalania


chcesz zimówki 145/80/13 2 szt mam jakbyś chciał
kontakt masz
  
 
Cytat:
2008-11-02 00:00:10, magda_trikolor pisze:
c chcesz zimówki 145/80/13 2 szt mam jakbyś chciał kontakt masz



koła od motoru
  
 
HEMIGTX, ale zobacz, że tego egzemplarza nie szkoda na upalanie i późniejszy złom.

nds, filmik jak zwykle klasa.
  
 
nds
obniz tyl, zaspawaj most, utwardz amory i mozna latac - troche.
  
 
dłygo się nie nacieszysz zaspawasz most i będzie fajnie , przez 3 dni bo potem obróci się panewka

na tył jakies koła z cieniasa i szperka 100% przez 2 lata upalałem na seryjnym tylnim zawiasie , dawał rade . Jeździ u nas poldorower w kręciolach w którym właściciel obniżał tym palnikiem podobno grzał resor , ten siadał i schładzał (na aucie !!), amory zalane jakims hipolem , tyle żeby była taniośc
  
 
Wie ktoś może co to jest?



Jak się tam coś wciśnie to wyświetla się 16,0 - czy to ładowanie akumulatora?

Poprzedni właściciel był jakimś inżynierem, na podwórzu miał rampę najazdową, 2 czy 3 szopy z narzędziami, maszynami do toczenia hamulców, prasami, itd. itd. Robiło to wrażenie. Przy aucie pracował sam, błotniki na śrubki rzeczywiście są zadziwiające, ale z drugiej strony rdzy tam nie widać.

Z ciekawostek: samochód ma hebel odcinający prąd i odcięcia paliwa.
O dziwo wszystko w nim działa, włącznie z lampkami w drzwiach i wnętrzu

Mówicie że to nie jest stan oryginalny z 79 r. i nie ma wartości kolekcjonerskiej? Bo zaczyna mi być go szkoda im dłużej w nim siedzę...
  
 
no balchy to on chyba dobrej nie ma
  
 
nds, cały przód masz wymieniony, błotniki, pas, kierunkowskazy, pewnie atrapa też, wnętrze masz od późnego mr-a, silnik od poloneza, porzeźbioną blachę...

sam sobie odpowiedz.
  
 
dowód rejestracyjny pewnie tez już nowy.....
  
 
Cytat:
2008-11-02 12:00:22, fiat_maniac pisze:
nds, cały przód masz wymieniony, błotniki, pas, kierunkowskazy, pewnie atrapa też, wnętrze masz od późnego mr-a, silnik od poloneza, porzeźbioną blachę... sam sobie odpowiedz.


po czym wnosisz że przód wymieniony?? rozumiem błotniki (te śrubki) ale reszta?? wnętrze wygląda na orginalne...może poza kierownicą (pewien nie jestem) a silnik hmm ??
  
 
błotniki, pas przedni. kierunkowskazy z postojówkami, wnętrze jak pisałem od mr-a po modrenizacji w '83, kierownica jest dobra, od '78 takie były. co do silnika to zobacz gdzie jest obudowa termostatu i jak wygląda kolektor wydechowy, o wiatraku elektrycznym na chłodnicy nie wspominając.
  
 
nds nie rozczulaj się nad nim

trzeba krzesać iskry i ciąć metal - spawaj most, jakiś kubeł w środek i fura do upalania jak marzenie
  
 
Cytat:
2008-11-02 19:25:00, fiat_maniac pisze:
błotniki, pas przedni. kierunkowskazy z postojówkami, wnętrze jak pisałem od mr-a po modrenizacji w '83, kierownica jest dobra, od '78 takie były. co do silnika to zobacz gdzie jest obudowa termostatu i jak wygląda kolektor wydechowy, o wiatraku elektrycznym na chłodnicy nie wspominając.



a wnetrze mra przed modernizacją czym się różni?


a, i to ze silnik z poloneza to akurat na duzy plus
  
 
Cytat:
obry zakup. ja też chciałem łade na chwile


eee sorry magda czemu ty zawsze mowisz czy piszesz w osobie meskiej?

A fiacior jak fiacior, juz sie nad nim nie spuszczajcie, zwykly wol roboczy a nie maszyna do ratowania, pojezdzi, nacieszy sie, sprzeda za 3 wina i zal nie bedzie.
  
 
Cytat:
2008-11-02 20:49:14, Poramancza pisze:
a wnetrze mra przed modernizacją czym się różni? a, i to ze silnik z poloneza to akurat na duzy plus

inne przeszycia na tapicerce, mniejsze zagłówki, 'chromowane' listewki na boczkach drzwiowych, do '78 kieszenie w drzwiach kierowcy i pasażera, inne korbki i klamki wew., szeroka popielniczka, licznik ze srebrną ramką, inna zaślepka radia i pewnie coś jeszcze o czym zapomniałem.