[Kleszczak] CabrioRS 69% - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2009-10-20 09:12:47, chencek pisze:
to o tym nawijałeś na koncercie Gratki Kolego

a ty mnie tak słuchałeś? byłem podekscytowany.
Dziś wymieniłem świece, jeździ równiutko. nic nie pyrcha i nie strzela. Stare świece z 1.6 popalone, były w silniku dwa dni.
Jeden problem który nie znikną po zmianie świec. Wcześniej też był.

Jadę sobie normalnie, i w sekundzie zmienia się praca silnika, zaczyna drgać ale tak drobniej niż przy braku iskry na garze, siły nie ma ani przyśpieszenia, pojade tak chwile albo czasami dłużej i znika samo jak przyszło. Jadę i w sekundzie odzyskuje moc.

czasami znika po zgaszeniu. Myślałem że paliwo ale spuściłem wszystko i nic, dalej ten sam objaw, obroty spadają na wolnych.

Inna sprawa- silnik normalnie przyspiesza ale w pewnym momęcie czuje jeszcze dodatkowy(gwałtowny) przypływ mocy taki lekki,co może być przyczyną.
stary filtr powietrza miał pod spodem dzióry nawiercone, nie wiem czy to orginalne czy jak.


[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2009-10-20 15:14:27 ]
  
 
Cytat:
2009-10-20 15:07:48, Kleszczak pisze:
Inna sprawa- silnik normalnie przyspiesza ale w pewnym momęcie czuje jeszcze dodatkowy(gwałtowny) przypływ mocy taki lekki,co może być przyczyną. [ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2009-10-20 15:14:27 ]



Ja odczuwam w swoim 2 takie momenty - jedzie ale ze wzrostem obrotow dostaje 2 taie lekkie kopy - nie jest to super jakies wyrywanie,sadze,ze pasazer nawet tego nie jest w stanie odczuc jedynie ja to czuje siedzac za kolkiem - nie wiem co to Ale jedyne co przychodzi mi do glowy to cos z zasilaniem w paliwo - albo regulator albo pompa. Poprostu cisnienie nie jest na stalym poziomie.
  
 
widzę że się rozumiemy. ale co z tym gwałtownym brakiem mocy?


[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2009-10-20 19:35:28 ]
  
 
Cytat:
2009-10-20 15:07:48, Kleszczak pisze:
a ty mnie tak słuchałeś? byłem podekscytowany.



za dużo informacji na raz
  
 
podobne objawy mialem w swoim 1.8, wyczyscilem przeplywomierz i smiga az milo
  
 
Cytat:
2009-10-21 00:14:14, vek1986 pisze:
podobne objawy mialem w swoim 1.8, wyczyscilem przeplywomierz i smiga az milo



Problem w tym ze RS nie ma przepływomierza
  
 
Ja miałem podobnie, potrafił też nierówno ciągnąć z dołu. Wymiana cewek załatwiła sprawę teraz śmiga idealnie, a męczyłem się z tym jakieś 3miesiące. Wrazie czego możesz do mnie podjechać na podmiankę kilku elementów w celu ich sprawdzenia, bardzo daleko nie masz jedyne 260km

[ wiadomość edytowana przez: orioninblue dnia 2009-10-21 10:09:14 ]
  
 
jak co to mam nowe cewki po przyzwoitej cenie (bosch)

ale tak jak kolega pod spodem pisze, podmienić i sprawdzić, bo cewka 5zł nie kosztuje.


[ wiadomość edytowana przez: Asior dnia 2009-10-21 10:11:40 ]
  
 
Klesczu, w razie co jak wszystko dobrze wyjdzie to ja tez sie do Mańka wybiore - wtedy mozemy podmieniac
  
 
Cytat:
2009-10-20 16:49:13, Seba pisze:
Ja odczuwam w swoim 2 takie momenty - jedzie ale ze wzrostem obrotow dostaje 2 taie lekkie kopy - nie jest to super jakies wyrywanie,sadze,ze pasazer nawet tego nie jest w stanie odczuc jedynie ja to czuje siedzac za kolkiem - nie wiem co to


ja tez tak mam ale przy 4000obr/min łapie wyższy moment i targa ale różnica mało odczuwalna.. na gazie tego nie odczuwam tylko na PB
  
 
Cytat:
2009-10-21 12:06:43, zenq pisze:
Klesczu, w razie co jak wszystko dobrze wyjdzie to ja tez sie do Mańka wybiore - wtedy mozemy podmieniac

narazie tego nie ruszam, chcę się odbić a jak do Mańka pojadę to itak się spotkamy bo mam beż i wtedy pozamieniamy.
  
 
W końcu udało mi się dojechać do domu na awaryjnym silniku. Sprawdzam i napięcie jest na kostce idącej do cewki, sama cewka nie podaje iskry. Czyli cewka do wymiany? czy może coś macie do zaproponowania?
  
 
Cytat:
2009-10-21 10:11:27, Asior pisze:
jak co to mam nowe cewki po przyzwoitej cenie (bosch) ale tak jak kolega pod spodem pisze, podmienić i sprawdzić, bo cewka 5zł nie kosztuje. [ wiadomość edytowana przez: Asior dnia 2009-10-21 10:11:40 ]

jak to te z allegro to za ile dla klubowicza?
  
 
-> Kleszczak - to ze znalazles +12V po stronie pierwotnej to nawet nie jest pol sukcesu.
zamieniales "miejscami" cewki?
  
 
Cytat:
2009-10-24 16:34:40, Kleszczak pisze:
jak to te z allegro to za ile dla klubowicza?



215zł poza alledrogo, oryginał bosch
  
 
Cytat:
2009-10-24 16:59:17, CKsrv pisze:
-> Kleszczak - to ze znalazles +12V po stronie pierwotnej to nawet nie jest pol sukcesu. zamieniales "miejscami" cewki?

jeszcze tego nie robiłem z braku czasu i zasady że w weekend"pie...le nie robię" ale podmienić to nie problem.
Na szybko kostki wszystkie popryskałem WD40 i jedna główna 12 pinowa była mokra(albo wd popryskana) w środku i dodatkowo jakaś nitka cała mokra tam była. Popryskałem i piny podociskałem i na razie spokój ale na ile to nie wiadomo, cewka w poniedziałek rano jedzie priorytetem pożyczona na razie zobaczyć czy będzie git.
  
 
tak czy inaczej zycze powodzenia w walce, choc przyznam ze wd40 czy jak mu bylo na imie to nie jest trafiony pomysl.
sucho, pewny styk i wazelina jako "uszczelniacz" jest wlasciwym rozwiazaniem.
  
 
W ogóle instalacja zostanie cała przeczyszczona i niepotrzebne kostki zabezpieczone takie jak np z absu bo nie podłączałem po przekładce ale wszystko się przedłuża z braku czasu. licznik jeździ ze mną tydzień czasu bo nie mam kiedy szybki zmienić.
Dziś niedziela a w niedzielę nic się nie robi poza nic nie robieniem. Biorę psa i idę przed siebie.
  
 
Witam, nie pisałem bo co ty pisać jak jeździ
Takie pytanko, wiem że w RSach ciężej chodzą biegi, u mnie też tak jest ale może są jakieś sposoby na poprawę wrzucania biegów?
Taki sam problem z sprzęgłem i jego wciskaniem, ciężej niż w 1.6 norma czy sprzęgło się kończy?
  
 
Poczyściłem instalacje alternatora i jest o wiele lepiej, zara jeszcze doczepie drugi kabel od masy do silnika i będzie git.