Licznik elektorniczny, inne kostki złącza

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Zauważyłem że dopiero co zakupiony licznik elektroniczny ma tylko jedno wejście na kostkę...innych rozmiarów, stary licznik ma wejscie na dwie kostki większych rozmiarów, co mam zrobić, ma ktoś do sprzedania kostke do el. licznika ????
  
 
a liczniki jest z takiego samego autka? Oba są elektroniczne?
  
 
z escorta, stary mialem nawet bez obrotomierza z 'mechanicznym' przebiegiem

[ wiadomość edytowana przez: tomekka dnia 2009-07-24 09:25:42 ]
  
 
widze, ze nie doczytales na forum.
licznik musisz miec z kostka, a potem dopasowac piny.
  
 
jak zmieniasz ze zwykłago na elektroniczny, to trzeba trochę poracować nad podłączeniem kabelków (są zupełnie inne liczniki), bo sama kostka Ci nic nie da...
  
 
Nie mówiąc o tym, że trzeba zamontować impulsator czy tam enkoder w skrzyni biegów, pociągnąć przewody. Któryś z kolegów (z takim zielonym MK7) przerabiał to i nawet mu się udało.
  
 
Cytat:
2009-07-24 10:47:09, kcprski pisze:
Nie mówiąc o tym, że trzeba zamontować impulsator czy tam enkoder w skrzyni biegów, pociągnąć przewody. Któryś z kolegów (z takim zielonym MK7) przerabiał to i nawet mu się udało.


KoniuXR3i
  
 
to ja chyba dam sobie spokoj i wymienie na zwykłe białe tym bardziej, że musiałbym czekać długo na kostkę od tych zegarów
  
 
kostkę można sobie dorobić, albo przelutować piny i zrobić przejściówkę...to nie problem.
Problemem są inne podłączenia kabli...
  
 
Cytat:
2009-07-24 11:31:29, surec pisze:
... Problemem są inne podłączenia kabli...



np ? Chodzi mi o to żeby chodziły najważniejsze rzeczy: obrotek, predkościomierz światła i te inne pierdółki, airbaga nie mam więc mi nie potrzebne... więc jak ?
  
 
Cytat:
2009-07-24 11:54:02, tomekka pisze:
np ? Chodzi mi o to żeby chodziły najważniejsze rzeczy: obrotek, predkościomierz światła i te inne pierdółki, airbaga nie mam więc mi nie potrzebne... więc jak ?


no cała elektronika prędkościomierza (jak koledzy pisali potrzebujesz impulsator-zamiast VSS, albo jakoś podobnie), pokukanie, które piny sa od czego...
a kostki np u mnie wyglądają tak po drobnych przejściach , więc się da:
  
 
Cytat:
2009-07-24 11:27:28, tomekka pisze:
to ja chyba dam sobie spokoj i wymienie na zwykłe białe tym bardziej, że musiałbym czekać długo na kostkę od tych zegarów


Jak dla mnie gra niewarta świeczki.
Jeździłem Escortem z elektronicznym licznikiem i nie widzę żadnych korzyści z tego tytułu - wręcz przeciwnie, czytelność takiego licznika jest wg. mnie niższa (szczególnie dla osób przyzwyczajonych do starego typu).
  
 
Cytat:
2009-07-24 10:47:09, kcprski pisze:
Nie mówiąc o tym, że trzeba zamontować impulsator czy tam enkoder w skrzyni biegów, pociągnąć przewody. Któryś z kolegów (z takim zielonym MK7) przerabiał to i nawet mu się udało.


nic takiego nie trzeba robic i forumowicz z takim zielonym escortem tez tego nie robil
  
 
poza tym co wy ludzie piszecie

jakie dodatkowe impulsatory??
wystarczy wpiac sie w jeden kabel z VSS i finito.

tomekka tez ma mk7 i nie widze problemu

[ wiadomość edytowana przez: radekbox dnia 2009-07-24 13:07:13 ]
  
 
Poważnie??
Mogłem przysiąc, że jest osobny czujnik.

Czuję się oszukany
Sprawdzę to sobie dziś wieczorem w.. no, wiecie, papierach.
  
 
sam chyba ze 2lata temu to robilem wiec wiem
  
 
Skoro tak mówisz, to coś w tym musi być
  
 
Jacyś chętni na kostki ??

Dwie lub trzy uda mi sie wygrzebać.

[ wiadomość edytowana przez: DarasBB dnia 2009-07-24 14:32:27 ]
  
 
w takim razie pozostaje przy elektronicznym liczniku. DarasBB chętnie kupie od ciebie tą kostkę? tylko jedna jest potrzebna?
  
 
Cytat:
2009-07-24 14:48:06, tomekka pisze:
w takim razie pozostaje przy elektronicznym liczniku. DarasBB chętnie kupie od ciebie tą kostkę? tylko jedna jest potrzebna?



Jedna, przychodzi ona "od góry". na jaką długość ciąć kable? 10-15cm wystarczy ?