Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
rallyfilip (M) współzałożyciel TGR Fiat CCS x 2 Tychy | 2009-11-22 15:26:46 Rajdówka ze szperą na co dzień słabo się nadaje, przełożenie wyje bardzo głośno, a z kołami to koleś przeadził. Auto za pewno gorzej się prowadzi niż na 13, bo jak by to było dobre rozwiązanie to ludzie by jeździli na 15, a nawet na 14 nikt nie staruje. Na takich dużych kołach traci się również sporo na przyspieszeniu jak wiadomo.
Sej z ogłoszenia jest dosyć ciekawy, tylko wiadomo jak jest z używanymi rajdówkami. Ludzie wypisuja czasem totalne bzdety, a najwiecej śmiechu jest jeśli chodzi o moce silnika hehe. Pomijając to, jeśli faktycznie ma mieć to auto pod 90 km z silnika 1,1 to musi byc mocno nagrzebane co jazdy na co dzień nie bedzie ułatwiało no i spalanie od 10l w góre. Jeśli ma skrzynie Kałuży 13x64 to na co dzień też srednio chyba ze tylko na miasto. Przłozenie jest bardzo krótkie (v-max na poziomie 160 km/h) przy 120 km/h masz ok 4500 obr./min. Polecałbym skrzynie 6 biegowa. A pogodzić rajdówke i auto na co dzień się da, najlepszym rozwiażaniem jest CC/SC z silnikiem 1,2 16v, który seryjnie ma wystarczająco mocy (ok 85 km) aby sie poscigać. |
ziober (S) klubowicz TGR kombi :) Tychy | 2009-11-22 21:19:50 Zolty jest budowany na podzespolach z bialego. Buda z cienkiego zostaje na jakis ciekawy projekt |