Klapa przednia w wersji specjalnej EVO, przeznaczona do FIATA 126, pasująca do wszystkich wersji z wyjątkiem ostatnich- el/elx (ze względu na inne, bardziej łagodne krawędzie)
Klapa przeznaczona jest głównie do 126 swap z chłodnicą zamontowaną w bagażniku w miejscu koła zapasowego (tuż za pasem przednim).
Standard:
klapa z wylotami przygotowana do lakierowania (wygładzona) ale bez podkładu/lakieru. Dostosowana do montażu na 4 zapinkach, bez zawiasów (1 sposób zamykania)
Opcje:
- lakier podkładowy czarny lub szary
- lakier podkładowy + lakier finalny (pod kolor samochodu, w którym ma być używana)
- 2 sposób zamykania- zawiasy seryjne + zapinki przy podszybiu
- 3 sposób zamykania- zatrzaski wsuwane w rynienkę przy podszybiu + zapinki w części przedniej
- siatka ALU w otworach wylotów powietrza
Wlot powetrza dachowy dedykowany do 126. Przeznczony do kazdego auta, montowany w celu poprawy wentylacji kokpitu, zwłaszczapolecany do aut z zamontowanymi na stałe szybami z poliweglanu/plexi w drzwiach, na wzór samochodów WRC/ S-1600/ S-2000
Standard:
wlot jako odlew wyrównany pod lakier
Opcjonalnie:
- wlot może być wykonany z carbonu (na zdjęciach)
- lakier podkładowy szary/ czarny
- lakier podkładowy + lakier finalny pod kolor auta w którym bedzie montowany
- 1 sposób montażu- zalane szpilki umożliwiające przykręcenie wlotu od wewnatrz auta do dachu
- można wlot zamontować także na stałe- np za pomoca kleju do wklejania szyb samochodowych (wtedy nie są montwane ww. szpilki)
W planach jest także wewnętrzna część wlotu, z tzw mieszalnikiem z regulowanym kierunkiem nawiewu.