Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
stasiu F&F MEMBER 125p 73' Łódź | 2010-02-03 12:39:47
no nie taki tani, bo przerobka i sama szpera troche kosztuja, ale tak jest to jakas alternatywa, ew most manta/ascona. |
Walezy Fiat 131, Subaru Imp ... Czyżowice | 2010-02-03 20:42:21 Jak potniesz tunel to wszystko wejdzie. ja w miraiorce musialem dosc ostro dumac. |
Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2010-02-03 20:57:37
Nom niby tak, moc podobna a rzeźby sporo. Ale jeśli już miałbym cokolwiek z kantem dłubać to wolałbym to niż DOHC fiata. Wiem- oldschool, plug and play itp itd, silnik ze stajni fiata.... ale według mnie to jak kundlić fiata to albo rover albo motor z opla- części w brud i tanie jak barszcz, no albo jak już rzeźbić to po całości i wstawić taką wiertarkę jak Ty wsadzasz nie wiem jak tam jest z silnikami benzynowymi citroena,(czy podejdzie skrzynia z polda diesla pod silnik z citroena benzynowego...) ale i tak ja tam zawsze byłem za Oplem, więc jestem bardzo ciekaw efektu końcowego Twoich prac |
Piotrek42gv 125p/126p Nałęczów k/Lublina | 2010-02-03 21:49:52 Co do tulejki to pewnie pod wałek sprzęgłowy. |
Slawo Polonez 2000 Gdańsk | 2010-02-05 19:34:15 3.2 bara daje pompa, 3 bary są w układzie |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2010-02-05 21:09:30 Pompa z poldka z silnikiem GSi chyba daje 3bary a GLI na boshu 2,5bara. |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2010-02-06 10:44:09 coś tam było o moście z Forda Capri,
to niech cię ręka boska broni... Ostatnio tzn rok temu temat przerabiany w Capri. Mosty słabe jak bibuła, brak krótkich przełożeń itp tid. jednym słowem Kupa. O szperze zapomnij, droga jak pies i nie wytrzymują półosie. Jeżeli chodzi o sprzęgło ( do tego silnika)to polecam od Calibry Turbo, włącznie z kołem zamachowym. Jedna sprawa to trzeba delikatnie odelżyć i przekołkować, ale to małe miki. Przerabiałem ten temat w swojej rajdówce, po Czarku Fuchsie, i nie tylko, Lanos A-grupa Astra GSI. Brak problemów z ukręcającym się wałkiem sprzęgłowym. Temat sprawdzony w extremalnych warunkach. Jest nie do zarżnięcia, dwa sezony katowania i nic. Jak by co to Valeo kosztuje (kompletne) około 400 zł plus łożysko. [ wiadomość edytowana przez: gregor125 dnia 2010-02-06 10:46:05 ] |
andrzej131 fiat 131s BMN | 2010-02-06 11:50:43 witam kuras
gdzies juz widzialem ten projekt.... trzymam kciuki bedziesz wybebeszal fiata? a jakie heble beda? pozdro KTK |
flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2010-02-06 13:48:34
widzialem kilkakrotnie lamiace sie polosie w kaprikach przy dosc delikatnym kontakcie z kraweznikiem |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2010-02-06 19:43:42 hample-alfa romeo 156-tarcza wentylowana 284mm lub fiat coupe ten sam wymiar.Wtedy kółka minimum 15' |
Rino125p F&F Sympatyk Kraków | 2010-02-06 22:54:19
wchodzi na stary typ zwrotnic czy na lucasa? |
mar125 (M) Furious Moderator 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2010-02-06 23:02:47
koło na 5 śrub |
Rino125p F&F Sympatyk Kraków | 2010-02-06 23:06:42
5 śrub ? piasta zostaje chyba 4X98... zmienia się tarcza kotwiczna, zacisk i sama tarcza... chyba że inaczej kombinują chłopaki |
mac1us Radziszów Kraków | 2010-02-06 23:09:29 Alfa 156 ma 5x98, ale zestaw 284 mm ma jeszcze sporo aut. Dedra Intergale, Dedra 2,0 16v, Delta 2,0 16v, Marea 20v, Bravo 20v, Fiat Coupe, Alfa 155, 145, 146 i może jeszcze coś także wybór jest duży. |