Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
endok Warszwa | 2013-02-17 15:53:14 Stara ale prawdziwa prawa powiada, że wszystko zależy. Zależy od tego co chcesz mieć i na co Cię stać. Różnice między trójką a czwórką są czysto kosmetyczne. Nowsza ponoć nieco lepsza elektronika. Nieco inne zawieszenie.
Słowem jest postęp a rewolucji natomiast brak. Konstruktorzy tego pojazdu po prostu je nieco odświeżyli, poprawili zauważane problemy oraz błędy a także dołożyli kilka nowych, których nie da się wyeliminować przy projektowaniu czegokolwiek. Jak jesteś z Warszawy lub okolic to zerknij na tę stronę http://www.jlrcentrum.pl/land-rover/kontakt/ Możesz się umówić na jazdę testową i samemu zobaczyć jak auto się sprawdzi. Wypytaj też konsultanta o wszystko co Cię interesuje. Także o różnice między trójką a czwórką. Zauważ jednak, ze nie jest to auto typowo terenowe. Jest to auto pseudo terenowe przystosowane do jazdy po mieście. O wyprawie w jakieś większe góry czy jeździe po bezdrożach po prostu zapomnij. Utopisz się i zniszczysz drogi lakier. O ekonomicznej jeździe też jako tako zapomnij. Te auta bez względu na to jak mają daleko posuniętą ekonomie dzięki zaawansowanej technologii to po prostu smoki. Jak chcesz kupić auto używane a masz trochę więcej kapuchy niż wynosi jego cena rynkowa to popytaj o to w salonach. Nie raz salony odkupują od właściciela poprzedni model gdy ten bierze nowy. W Polsce to dopiero raczkująca praktyka ale powoli staje się faktem. Takie auto przechodzi bardzo szczegółowy przegląd, masz w nim wymienione oleje i inne płyny oraz standardowe rzeczy takie jak świece, gumy na wahaczach itp itd. Cena jest zwykle wyższa od rynkowej no ale masz przynajmniej gwarancję, ze auto nie klęknie za skrzyżowaniem. Po co terenowe auto w mieście? No nie powiem szpan jest ale ja ze względów praktycznych bym raczej sobie wziął jakiegoś wana. Dużo lepiej się spisuje w miejskich jak i pozamiejskich warunkach. Na trasie tez się spisuje bardzo dobrze. Niezastąpione auto rodzinne. |