NOWY FORD MONDEO - KLIMATYZACJA

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
PO 16 TYS. PRZEBIEGU WYSTĄPIŁ PROBLEM Z ZAPACHEM JAKI SIĘ WYDOBYWA Z KLIMATYZACJI. PO WIZYCIE W SERWISIE I WYMIANIE FILTRÓW ORAZ DEZYNFEKCJI ŚMIERDZI DALEJ. CZY KTOŚ WIE CZY TO NORMALNE U FORDA CZY NIE ops:
 
 
Quote:

On 2001-11-28 21:07, Anonymous pisze:
PO 16 TYS. PRZEBIEGU WYSTĄPIŁ PROBLEM Z ZAPACHEM JAKI SIĘ WYDOBYWA Z KLIMATYZACJI. PO WIZYCIE W SERWISIE I WYMIANIE FILTRÓW ORAZ DEZYNFEKCJI ŚMIERDZI DALEJ. CZY KTOŚ WIE CZY TO NORMALNE U FORDA CZY NIE ops:

normalne.mam to w focusie po ok 20 tys.
 
 
normalne,mam to w focusie po ok 20 tys
 
 
Sądzę że przyczyną jest niesprawny filtr p-pyłkowy.W handlu dostepne są dwa rodzaje filtrów, jeden tradycyjny przeciwpyłkowy oraz z węglem aktywnym. Cena obu jest jednakowa i wynosi ok.83,-. Najprawdopodobniej zamontowano filtr zwykły i z tego powodu pojawiają się "zapachy". Trwałość filtra z węglem aktywnym wynosi jeden rok lub 20,000km.Filtr p-pyłkowy odpowiednio : dwa lata/ 30tyś.km.Filtr zwęglem aktywnym nowy ma odcień szary, jakby przenikał na wierzch węgiel, natomist zwykły jest biały jak papier. Pragnę jeszcze dodać że w przypadku jazdy bez filtra, zanieczyszczenie wnętrza jest 6-krotnie większe niz na poboczu drogi!!! Samochód jedzie w tunelu spalin za innymi uzytkownikami.Moja rada: zawsze montować filtr z węglem aktywnym mimo że jego trwałość jest nieco niższa.Jeszcze jedna rada: w przypadku parowania szyb również trzeba wymienić filtr ,mimo że może jeszcze nie nadeszła pora na wymianę.