Szarpie toyota carina e

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam mam od jakiegoś czasu problem z samochodem.posiadam toyota carina e 1.8 learn burn rok 1996 zagazowana brc seqent 24.problem polega na tym ze z rana jak zapale samochod i zacznie pracowac na ssaniu to obroty skacza od 15 do 23tys ok.jak sie nagrzeje to spada na nominalne obroty ok 700 ale one tez pływaja ale nie duzo ok 600-900.no i od jakiegos czasu nie mam takiej mocy jak kiedys,wciskam gaz a on czasem idzie jakby dobrze a czsem jakby sie dławił.na gazie to szarpie na benzynie jest to mniej wyczuwalne ,prawie wogole. zależy mi co na ten temat myśli perzan bo widze ze sporo wiesz na temat toyoty
  
 
Jeżeli mogę zabrać głos to wyczyścił bym zawór isc, który odpowiada za wolne obroty (na forum znajdziesz opis jak to zrobić), a co do szarpania to proponuje pojeździć na odpiętej sondzie i zobaczyć czy nadal szarpie
  
 
Jaki przebieg mają świece i instalacja lpg?? Jak rozumiem szarpać zaczęło niedawno czyli jakiś czas na gazie było ok??
  
 
Cytat:
2010-09-13 00:53:09, junior_ek pisze:
Jeżeli mogę zabrać głos to wyczyścił bym zawór isc, który odpowiada za wolne obroty (na forum znajdziesz opis jak to zrobić), a co do szarpania to proponuje pojeździć na odpiętej sondzie i zobaczyć czy nadal szarpie


przepustnica była czyszczona a sonde odpiołem i nadal to samo jakby sie lekko dławil a pozniej jakby sie cos pzrepchalo i idzie w miare dobrze.to co zauwazylem to jak jest zimny to jest lepiej a jak sie nagrzeje to gorzej no i jak zrzucam z biegu to przygasa
  
 
Cytat:
2010-09-13 21:08:00, Egiptos pisze:
Jaki przebieg mają świece i instalacja lpg?? Jak rozumiem szarpać zaczęło niedawno czyli jakiś czas na gazie było ok??


ok 10 tys ale to nie to bo juz dawno tak mam i swiece byly zmieniane i dalej szarpał, a instalacja ma ze 160 tys ale podmieniane bylo wszystko wtryski itp, a parownik mam nowy kazali wstawic bo po 150 nie trzymal cisnienia jak odniesiesz sie do tego ze ssanie podnosi do 23 i opada do 15 mi sie wydaje ze tu lezy problem.a jesli chodzi o gaz to wczesniej bylo super.nowe kable, swiece, kopułka, palec .jesli moge cos podpowiedziec to zaczelo sie to po remoncie glowicy i zaworow gosc ustawial na plytkach itp.i od tej pory zaczol mi dymic na niebiesko i brac olej a wczesniej nie bral i nie dymil.podejrzewam ze sa zle uszczelniacze zaworowe bo mi policzyl za nie 3 zl i pewnie nie sa oryginalne tylko dobierane do rozmiaru i pewnie pospadaly bo byly za luzne ale tym zajme sie do tygodnia i ciekawi mnie rozrzad czy dobrze poskladany
  
 
Cytat:
2010-09-13 22:35:04, kanio24 pisze:
ok 10 tys ale to nie to bo juz dawno tak mam i swiece byly zmieniane i dalej szarpał, a instalacja ma ze 160 tys ale podmieniane bylo wszystko wtryski itp, a parownik mam nowy kazali wstawic bo po 150 nie trzymal cisnienia jak odniesiesz sie do tego ze ssanie podnosi do 23 i opada do 15 mi sie wydaje ze tu lezy problem.a jesli chodzi o gaz to wczesniej bylo super.nowe kable, swiece, kopułka, palec .jesli moge cos podpowiedziec to zaczelo sie to po remoncie glowicy i zaworow gosc ustawial na plytkach itp.i od tej pory zaczol mi dymic na niebiesko i brac olej a wczesniej nie bral i nie dymil.podejrzewam ze sa zle uszczelniacze zaworowe bo mi policzyl za nie 3 zl i pewnie nie sa oryginalne tylko dobierane do rozmiaru i pewnie pospadaly bo byly za luzne ale tym zajme sie do tygodnia i ciekawi mnie rozrzad czy dobrze poskladany


Sprawdz rozrzad i szczelnosc kolektora ssacego zatykajac kanal do ISC palcem silnik musi zgasnac.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2010-09-14 16:06:12, Bigelektron pisze:
Sprawdz rozrzad i szczelnosc kolektora ssacego zatykajac kanal do ISC palcem silnik musi zgasnac.



3S-FE nie gaśnie

Kanio24:
trzeba było od razu tak zacząć, że to po grzebaniu w głowicy. Jednocześnie sam sobie odpowiedziałeś gdzie należy szukać przyczyny.
I nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym ssaniem że podnosi do 23 i opada do 15
Pozdro.
  
 
5S-FE gaśnie
  
 
Cytat:
2010-09-14 21:50:46, Perzan pisze:
3S-FE nie gaśnie Kanio24: trzeba było od razu tak zacząć, że to po grzebaniu w głowicy. Jednocześnie sam sobie odpowiedziałeś gdzie należy szukać przyczyny. I nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym ssaniem że podnosi do 23 i opada do 15 Pozdro.


zaplam z rana samochod ,to właczało sie ssanie ok 25 tys obrotow i miarowo z czasem nagrzania malało az gdy bylo 90 stopni spadalo na 650-700 obrotow a teraz skacze z rana do 25tys i nagle opada jak by nie mial paliwa do 15 i znowu sie podnosi do 25 i znowu opada i tak wkółko az sie nie nagrzeje jak bym mu gazu dawał i przestawał
  
 
Cytat:
2010-09-14 16:06:12, Bigelektron pisze:
Sprawdz rozrzad i szczelnosc kolektora ssacego zatykajac kanal do ISC palcem silnik musi zgasnac.


sprawdze to jak bede u mechanika a ten kanal jest pod przepustnica tak?w sumie w gazie to kompa nie podmienialem moze to jest zepsute dlatego szarpie .a na benzyne przełanczam i jest ok z moca i juz nie czuje tego szarpania ale mechanik mi mowil ze jak na benzynie jest cos nie tak nawet nie wyczuwalne to na gazie to jest podniesione do kwadratu to jego słowa.mowil o układzie benzynowym i zapłonowym i wspominał o 3 wtrysku wadliwym bo mowilem mu ze jak raz jechalem to na chwile pracowal jak by na trzech garach i po chwili przeszlo i jest do dzis ok
  
 
no to ty nie nażekaj bo masz silnik dzwon , w F1 nie kręcą im się tak wysoko jak tobie tylko oni nie jeżdżą na gazie to może dlatego
  
 
Cytat:
2010-09-14 21:50:46, Perzan pisze:
3S-FE nie gaśnie Kanio24: trzeba było od razu tak zacząć, że to po grzebaniu w głowicy. Jednocześnie sam sobie odpowiedziałeś gdzie należy szukać przyczyny. I nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym ssaniem że podnosi do 23 i opada do 15 Pozdro.


W niektorych modelach sa jeszcze oprucz ISC takie dodatkowe zaworki np ze wspomagania to trzeba je zaslepic do testu.Trzeba zawsze poogladac ktoredy to powietrze moze naplywac skoro nie gasnie...
Np jak zatkasz cala gardziel to ciagnie z odmy i nie zgasnie,ale zalezy w jakim modelu gdzie doprowadzona jest odma do korpusu przepustnicy czy do rury gumowej przed.Nie znam wszystkich rozwiazan na pamiec,zwlaszcza ze te stare modele z rzadka widuje,glownie sa to moi forumowicze

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer