Odpowietrzenie hamulców

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich. Czy można odpowietrzyć układ hamulcowy przód gdy jest urwany odpowietrznik. Kiedyś jakiś spec złota rączka urwał go zaspawał i powiedział że da się odpowietrzyć przez sztywną rurkę łączącą cylinderki (Lada 2107). Według mnie to raczej niemożliwe ale ????

Pozdrawiam Papec
  
 
kiedyś u kolegi w Wartburgu miałem podobną sytuacje Możesz próbować odpowietrzyć strone gdzie nie ma odpowietrznika poprzez przewód hamulcowy przy cylinderku (odkręcajac do i popuszczajac powietrze) ale zazwyczaj jak przewód jest stary konczy sie to ukręceniem go. Polecił bym wymiane cylinderka i masz spokój , no i od razu przewód.
Pozdrawiam NEO
 
 
Cytat:
2003-09-11 09:05:34, Anonymous pisze:
kiedyś u kolegi w Wartburgu miałem podobną sytuacje Możesz próbować odpowietrzyć strone gdzie nie ma odpowietrznika poprzez przewód hamulcowy przy cylinderku (odkręcajac do i popuszczajac powietrze) ale zazwyczaj jak przewód jest stary konczy sie to ukręceniem go. Polecił bym wymiane cylinderka i masz spokój , no i od razu przewód.
Pozdrawiam NEO



Oki może to głupie pytanie ale jak popuszczając powietrze??? wciskając pedał hamulca.?
  
 
Cytat:
2003-09-11 08:32:46, Papec pisze:
[...]
Kiedyś jakiś spec złota rączka urwał go zaspawał i powiedział że da się odpowietrzyć przez sztywną rurkę łączącą cylinderki (Lada 2107). Według mnie to raczej niemożliwe ale ????



Takie złote rączki trzeba wieszać na środku rynku w każdym mieście z dopiskiem "Bo byłem fachowcem"
Nigdy dokładnie nie odpowietrzysz przez przewód, niezależnie z której strony zacisku będziesz go odkręcać. Odpowietrznik jest w najwyższym punkcie zacisku i tam zawsze zostanie trochę powietrza. Przewód wchodzi poniżej odpowietrznika. Niestety, albo postaraj się jakoś rozwiercić stary odpowietrznik, albo wymień zacisk. Inaczej nigdy nie pozbędziesz się całego powietrza z układu
Pozdro.
  
 
zmien na nowy,szczegolnie ze koszt cylinderka jest ogolnie rzecz biorac smieszny...jakies 25 zl lepiej zmienic na nowy i miec z glowy
  
 
Rozmawiałem z mechanikiem z Gdyni facet jest z krwi i kości rosjaninem i dość długo zajmuje się naprawą Lad powiedział że muszę wymienić cylinderki i on mi to zrobi ale nie wiem jak wtedy odpowietrzy??
  
 
na gorze cylinderkow jest odpowietrtznik na jednym,a na drugim bodajze wejscie na przewod laczacy cylinderki w kole da sie to samemu zrobic,tak ze 2 godzinki spooookojnej roboty
  
 
U mnie koszt jednego cylinderka to 45 zł ale i tak musze to zrobić bo hamulce są dość potrzebne. Facet wymieni mi tarcze, przewody elastyczne z przodu ( poprzednie wytrzymały rok i dwa miesiące ), które w chwili obecnej są w opłakanym stanie, no i te cylinderki za jakieś 200 zł + części - czyli cos w granicach 310 zł za całość a zajmie mu to godzinkę przyjamniej tak twierdzi.
  
 
a czym mozna przetrzec spieczone cylinderki ?? jakim papierem sciernym?
  
 
zaczniesz przecierać, to zmniejszych ich skuteczność i tyle - przetrzeć możesz jakimś delikatnym papierem ściernym, ale albo się do tego nie doprowadza, albo kupuje nowe - bo hamulce to życie
  
 
Cytat:
2005-05-08 13:30:56, adam_p1 pisze:
a czym mozna przetrzec spieczone cylinderki ?? jakim papierem sciernym?



Papier wodny 1000
  
 
Jaka jest kolejność odpowietrzania? Najpierw przód czy tył? W książce jest napisane że tył, a w instrukcji że przód.
  
 
Lewy tył, prawy tył, prawy przód, lewy przód.
  
 
Najlepiej odpowietrzać wszystkie 4 jednocześnie.


Ale mam inne pytanie : hamulce odpowietrzone, regulator sprawny, pompa tłoczy jak trzeba, a mimo to po włączeniu silnika pedał hamulca nie idzie w podłogę. Jadąc autem hamulce pracują tylko siłą nacisku nogą na pedał. Czyli auto hamuje albo dość ospale.

Komuś się zdarzyło, że padło serwo ?
A jesli padło, to od czego zacząc diagnozę ?

[ wiadomość edytowana przez: peter2107 dnia 2014-05-10 14:06:45 ]
  
 
Proste. Od serwa. Odłącz wąż od serwa.