Dodatkowy pilot do zamka centralnego - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zdaję sobie sprawę, że opis wkodowania to trochę pisania - więc mam pytanie - czy metodą poniżej uda się wkodować dodatkowego pilota (dla D4D 1.4 rocznik 2005):

Drzwi kierowcy otwarte
Kroki 1,2 należy wykonać w ciągu 5 sekund.
1. Włożyc kluczyk następnie wyjąć.
2. Włożyc kluczyk następnie wyjąć.
Kroki 3,4,5 należy wykonać wciągu 40 sekund
3. Zamknąć drzwi następnie otworzyć.
4. Zamknąć drzwi następnie otworzyć.
5. Włożyc kluczyk następnie wyjąć.
Kroki 6,7,8,9,10 należy wykonać wciągu 40 sekund
6. Zamknąć drzwi następnie otworzyć.
7. Zamknąć drzwi następnie otworzyć.
8. Włożyc kluczyk do stacyjki (nie wyjmować).
9. Zamknąć drzwi.
10. Włączyć kluczykiem zapłon (nie uruchamiać samochodu) następnie wyłączyć zapłon i wyjąć kluczyk.
Komputer ( w przeciągu 3 sekund) powinien potwierdzić wejście w tryb programowania blokując i odblokowywując centralny zamek.
Kroki 11,12 należy wykonać wciągu 40 sekund
11. Naciskać przez 1,5 sekundy na pilocie jednocześnie LOCK oraz UNLOCK i bezpośrednio po tym kolejno LOCK i UNLOCK.
Następnie naciśnąć i przytrzymać przez 2 sekundy przycisk LOCK. W ciągu 3 sekund drzwi powinny się zablokować i odblokować potwierdzając poprawność programowania.
12. Otworzć drzwi kierowcy.


Proszę o odpowiedź i pozdrawiam paclaw

[ wiadomość edytowana przez: paclaw dnia 2010-12-11 16:24:30 ]
  
 
Cytat:
2010-12-11 16:23:10, paclaw pisze:
Zdaję sobie sprawę, że opis wkodowania to trochę pisania - więc mam pytanie - czy metodą poniżej uda się wkodować dodatkowego pilota (dla D4D 1.4 rocznik 2005): Drzwi kierowcy otwarte Kroki 1,2 należy wykonać w ciągu 5 sekund. 1. Włożyc kluczyk następnie wyjąć. 2. Włożyc kluczyk następnie wyjąć. Kroki 3,4,5 należy wykonać wciągu 40 sekund 3. Zamknąć drzwi następnie otworzyć. 4. Zamknąć drzwi następnie otworzyć. 5. Włożyc kluczyk następnie wyjąć. Kroki 6,7,8,9,10 należy wykonać wciągu 40 sekund 6. Zamknąć drzwi następnie otworzyć. 7. Zamknąć drzwi następnie otworzyć. 8. Włożyc kluczyk do stacyjki (nie wyjmować). 9. Zamknąć drzwi. 10. Włączyć kluczykiem zapłon (nie uruchamiać samochodu) następnie wyłączyć zapłon i wyjąć kluczyk. Komputer ( w przeciągu 3 sekund) powinien potwierdzić wejście w tryb programowania blokując i odblokowywując centralny zamek. Kroki 11,12 należy wykonać wciągu 40 sekund 11. Naciskać przez 1,5 sekundy na pilocie jednocześnie LOCK oraz UNLOCK i bezpośrednio po tym kolejno LOCK i UNLOCK. Następnie naciśnąć i przytrzymać przez 2 sekundy przycisk LOCK. W ciągu 3 sekund drzwi powinny się zablokować i odblokować potwierdzając poprawność programowania. 12. Otworzć drzwi kierowcy. Proszę o odpowiedź i pozdrawiam paclaw [ wiadomość edytowana przez: paclaw dnia 2010-12-11 16:24:30 ]


Wyslalem ci obydwie procedury ,jedna do kodowania immo a druga do pilota klucza,tyle tylko ze uzylem jakies 40 % slow z tej epopeji i chyba jest bardziej zrozumiala.
I nie patrz na te interwaly w sekundach, bo trzeba to robic niesamowicie szybko i bez zastanowienia bo inaczej wywali cie z procedury.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
"Epopeję" znalazłem w internecie i przekopiowałem jeszcze zanim dostałem procedury.
Dzięki za zainteresowanie moim problemem i pozdrawiam
paclaw.
  
 
Witam Was serdecznie

Poszukuję informacji na temat widniejący w tytule, dlatego też pozwoliłem sobie na odświeżenie tego, leciwego już wątku.

Kupiłem niedawno Toyotę Avensis T22 przed-liftową, acz z końcówki (jesieni) 2010 roku. Samochód dostałem z dwoma kluczykami - obydwa czarne, bez przycisków/pilota. Auto posiada centralny zamek, którym steruje czarna skrzyneczka, oznaczona TOYOTA 89741-05030, z dopiskiem na dole 433,92 MHz.

Ponad to samochód reaguje pozytywnie, na procedurę kodowania nowego kluczyka/pilota, po czym wnioskuję, że da się zakodować do mojej Toyoty oryginalny kluczyk z pilotem.

Pytanie do Was - czy mogę kupić na allegro używany i po prostu go zakodować standardową procedurą u siebie? Jeżeli tak, to jakie są kryteria wyboru tegoż kluczyka, aby chciał się dogadać z samochodem? Chodzi o starszy lub nowszy. Czy one obydwa będą współpracowały z moim sterownikiem?

Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam serdecznie,
michał
  
 
Cytat:
2014-04-12 13:04:12, mbe pisze:
Witam Was serdecznie Poszukuję informacji na temat widniejący w tytule, dlatego też pozwoliłem sobie na odświeżenie tego, leciwego już wątku. Kupiłem niedawno Toyotę Avensis T22 przed-liftową, acz z końcówki (jesieni) 2010 roku. Samochód dostałem z dwoma kluczykami - obydwa czarne, bez przycisków/pilota. Auto posiada centralny zamek, którym steruje czarna skrzyneczka, oznaczona TOYOTA 89741-05030, z dopiskiem na dole 433,92 MHz. Ponad to samochód reaguje pozytywnie, na procedurę kodowania nowego kluczyka/pilota, po czym wnioskuję, że da się zakodować do mojej Toyoty oryginalny kluczyk z pilotem. Pytanie do Was - czy mogę kupić na allegro używany i po prostu go zakodować standardową procedurą u siebie? Jeżeli tak, to jakie są kryteria wyboru tegoż kluczyka, aby chciał się dogadać z samochodem? Chodzi o starszy lub nowszy. Czy one obydwa będą współpracowały z moim sterownikiem? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam serdecznie, michał


w ave przed liftem klucz jest taki wielki grubaśny a po lifcie taki jak w Corolli i późniejszych Avensisach.Starszy z nowszym i nowszy ze starszym nie zakodujesz.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Dzięki za trop DużyElektronie.

Mam przez to rozumieć, że do sterownika który posiadam, będzie pasował kluczyk wielki, grubaśny... i taki właśnie mam nabyć?

[ wiadomość edytowana przez: mbe dnia 2014-04-13 12:26:32 ]