Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2011-02-21 15:38:39
1. jak zostawiasz seryjny zawias - do normalnej jazdy jak najbardziej - to 30mm do srodka auta wiercisz otwory, najlepiej tam dospawac troche miesa bo to jest na granicy wzmocnienia. zrobilem tak juz chyba 60kkm i jest git nic nie peka. 2,3 - bierz zbiornik i przewody paliwowe od poloneza. W zbiorniku wystarczy skrocic rure wlewowa bo i pasuje - nic nie trzeba spawac. Po skroceniu rura jest jak w 125p. Do zbiornika doprowadzasz plus z wiazki silnika - tam masz sterowanie pompa przez komputer - nie chodzi bez silnika dluzej jak 3 sek etc. Przewod paliwowy zasilajacy wez z poldorovera bo ma zakute koncowki i jest pewny. Jesli sztywny jest pordzewialy to wez miedziany i zaloz mu koncowki ze stalowego. jako powrot wykorzystaj seryjny sztywny ze 125p 4. nie wiem nie jest potrzebna miska nie jest nisko. 5. pod cewke jak we fiacie, wykorzystujesz seryjny kabel. Z elektryka nie kombinuj, podlaczaj wszystko jak w poldzie - to kwestia dorobienia 2 kostek i wykorzystania seryjnych przewodow, pare trzeba przedluzyc. |
Piatka F&F MEMBER PF 125p in progress :) Kraków | 2011-02-22 21:10:12 dzięki Jaqo za pomoc.
Jeszcze takie pytanie - jako przewody paliwowe wydadzą rurki Cu z LPG 8mm i 6mm na powrót ? |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2011-02-22 22:47:50
Dokładnie ja mam przełożone te z polda bo były w bardzo dobrym stanie. |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2011-02-23 02:25:37 nie wiem ale jesli to srednica zewnetrzna to tak wydzadza takie sa seryjnie w polonezie i mozesz na nich zarobic fabryczne koncowki na zasilaniu. Tam sa 3 bary i skrecane przewody beda pewniejsze. |
Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2011-02-24 21:51:08 Dołączam do tematu
1. Co to jest urządzenie mikroprocesorowe w polonezie ? (dokładnie chodzi o to że, gdy odłączyłem wszystkie czujniki, przełączniki od drzwi, centralkę od alarmu, zdemontowałem cały alarm, licznik, przełączniki itp.... chciałem odpalić auto (poloneza) w celu zwolnienia garażu i co? Kaszanka- to urządzonko pstrykało (tak jak przekaźnik i mrugały awaryjne- tak jak gdyby był załączony autoalarm- do tego była odcięta pompa paliwa) Z jakiej racji to odcięło pompę, no i co mam zrobić żeby móc odpalić auto? Dodam że alarm to fabryczny montowany w FSO. Mam co prawda schemat przed sobą, ale może ktoś wie co zewrzeć żeby zgasły kierunki i działała pompa To tak na wstępie do swapa hihi. |
fiolek FIAT 131 i Poldek ra ... Poznań | 2011-02-24 21:56:04 spróbuj przekaźnik od pompy paliwa na krótko. a jak tylko chcesz wyjechac z garażu to na krótko pompę podepnij |
Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2011-02-24 22:20:35 No mam taki plan- ale zdezorientowało mnie trochę to że pomimo odpiętej centralki od alarmu mrygały awaryjne i odcięło pompę... Mam nadzieję że tego gównianego alarmu nie będę musiał mieć we fiacie i że da się samą wiążkę silnika jakoś podłączyć bez tych dziwnych zabezpieczeń.... |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2011-02-24 22:39:00 tak da sie. Wiazka silnika jest "autonomiczna" wyciagasz ja z komory i potem podlaczasz do niej pare (ze 6?) kabelkow jak pompa, stacyjka, plus na stale, ladowanie etc. A jak bys mial jakas mega porabana wiazke to daj znac cos sie znajdzie w zapasie. |
Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2011-02-24 22:57:13 Oki, dzięki Aczkolwiek na 99,9% będę pytał jak się podłącza wiązkę roverową w wiązkę 125p ale to wszystko w swoim czasie. |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2011-02-24 22:59:24 Tak jak pisze jaqo-wiązka rovera jest prosta i naprawde nie trzeba tam niczego się bać No chyba,że schemat wiążki w kancie nie odpowiada temu,który jest w książce Morawskiego co przerabiałem Wtedy tylko jest więcej roboty bo trzeba dojść samemu gdzie jest ładowanie i kilka innych pierdółek. |
Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2011-03-10 08:06:18 Nowe zagadnienie Kolumna kierownicza (ta regulowana) z poloneza podejdzie do fiata? Wspornik od pedałów z poloneza w całości pasuje też do fiata ? Pytam, bo nie wiem czy się na rzeźbę nastawiać |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2011-03-10 09:18:50 wszysko podejdzie jak dobrze pospawasz;p Bolt on chyba nie ale to zaslyszane info, sam nie sprawdzalem |
Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2011-03-10 10:59:32 Tzn i jedno i drugie nie pasuje? Dopiero w sobotę będę rozbierał przedni zawias/kolumny kierownicy/pedały. Aha, gdzieś mi się obiło o uszy, że stabilizator roverowy trzeba dogiąć żeby pasował, prawda to je, czyt o trzeba doginać go tylko przy wąskim zawieszeniu ? |
pwr79 F&F MEMBER 125p Warszawa | 2011-03-10 11:14:42
Na wąskim zawieszeniu nic nie doginałem. Były odrobinę rozepchane łączniki... przy szerokim zawieszeniu nic nie będziesz doginał. [ wiadomość edytowana przez: pwr79 dnia 2011-03-10 11:14:59 ] |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2011-03-10 11:44:42 nic nie doginasz, laczniki beda pod katem co pewnie im nie pomaga ale staba nie gniesz nawet na waskim. Nie czytaj co ludzie w necie pisza bo 90% to bzdury. |
Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2011-03-10 11:49:21 To chyba mówił Stalin |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2011-03-10 12:20:52
no w sumie zrobił dużo swopów .... gołymi ręcyma bez kluczy |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2011-03-10 12:58:48 Hehe, nie wazne kto pisał, jak ja patrze co tworzyłem pare lat temu.... [ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2011-03-10 12:59:13 ] |
Piotrek42gv 125p/126p Nałęczów k/Lublina | 2011-03-10 16:58:22
taa... nie słuchaj tego człowieka |