[125] swap 125p na rovera - know how - Strona 6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2011-11-18 18:18:38, Tybek pisze:
Fak of


A to Tyyyy - dobrze, że przypomniałeś, właśnie nie mogłem sobie przypomnieć kto to
  
 
A mój wczoraj wydał z siebie metaliczne trrrrrr i przestał jechać :/ Tym samym miniony weekend zakończyłem z wynikiem 2 wykończonych silników :/
  
 
Cytat:
2011-11-21 19:08:41, pavlus pisze:
A mój wczoraj wydał z siebie metaliczne trrrrrr i przestał jechać :/ Tym samym miniony weekend zakończyłem z wynikiem 2 wykończonych silników :/



Ajaj A drugi gdzie spsules?
  
 
W busie, oko saurona zapaliło się na obrotach, dość dziwnie z resztą bo na wolnych gasło :/
  
 
Witam, jako, że już prawie nabyłem Poldorovera na swapa do mojego Fiaciora to chciałbym żebyście mi poleciili jakąś literaturę, książka sam naprawiam Poloneza wystarczy czy szukać jakiejś od rovera?
  
 
Spokojnie Ci wystarczy ta od poloneza, autostwa Morawskiego Gdzieś na forum poniewierała się też jej wersja elektroniczna.
  
 
Potwierdzam, wystarczy
  
 
Jak się uprzesz to i książki nie potrzebujesz.
Ja miałem tylko schemat elektryki wiszący gdzieś na necie.

Wszystko jest na forum, jak coś będziesz potrzebował to pytaj
  
 
roverki.pl
  
 
Mam możliwość wytargania 1,8 z Freelandera - niestety jest walnięta jedna tuleja i tłok.
Ile może kosztować tuleja+tłok (pewnie pasowało by wymienić 4 garczki) ? I jak sprawa wygląda z wklejaniem tego w blok?

Druga sprawa - wyciągać całość z wtryskami, kolektorami, komputerem, immo ?

Czy pakować to na elektronice z 1,4 + większe wtryski?
  
 
wyciagaj bez osprzetu.
Tuleje wyjmujesz sam ręką Po wsadzeniu warto oddać blok do obróbki żeby go splanować i ustawić odpowiednia wysokość tulei względem bloku.
  
 
a jak z dostępnością takich tulei i tłoków koszty?
  
 
195 funciaków na ebay.

  
 
Cytat:
2012-04-05 22:23:46, Piatka pisze:
195 funciaków na ebay.


a w polszy cz raczej ciężkie do dostania bo u nas zmienia się cały silnik...
  
 
270pln/komplet tuleja+tłok, na alledrogo.

[ wiadomość edytowana przez: Piatka dnia 2012-04-05 23:01:59 ]
  
 
raczej bedzie trudno

edit: odszczekuje, jakis czas temu patrzylem za tlokami to nigdzie nie bylo

[ wiadomość edytowana przez: flapjck1 dnia 2012-04-05 23:02:18 ]
  
 
to nie jest tak źle
  
 
Cytat:
2012-04-05 22:37:47, CEHU pisze:
a w polszy cz raczej ciężkie do dostania bo u nas zmienia się cały silnik...


eee jak są dostepne na ebay.uk to sa dostępne u nas.

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2012-04-05 23:27:38 ]
  
 
czołem

Mam taka mała zagwózdkę

mam do borewicza wsadzony roverowy silnik,w którym własnie walczę z elektryką.

nie mogę rozkminic do czego jest (po lewej stronie silnika,obok złacza diagnostycznego) mała wtyczka do której biega 2 cienkie kabelki brazowo-rózowy i czarno-biały

na schemacie nie mogę tego skumać bo tez nie mam legendy z oznaczeń kolorów

pytanie 2

czy z tej kostki (wiązka silnika rovera która jest do rozdysponowania) jakies kabelki zostają bez pary?? do kostki dochodzi u mnie 8 kabli i mam zgodnie ze schematem rozpoznane 5 a te pozostałe 3 to zostają luzem??

pytanie 3

regulator napięcia (w polonezie na błotniku po lewej stronie) ma zostać??? zapewne roverowy alternator ma juz takowy wbudowany wieć co z polonezowym regulatorem zrobić, i gdzie kabelki powpinać??

z góry dzieki za pomoc.
  
 
pokaz jak ta wtyczka wyglada