Prośba o pomoc - ankieta

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Drodzy Klubowicze,

Część z Was mnie zna, część zapewne nie, dlatego się przedstawię. Mam na imię Małgorzata, studiuję Socjologię na SGGW i obecnie prowadzę badania do mojej pracy magisterskiej. Właśnie w związku z ową pracą chciałabym Was prosić o pomoc, a konkretnie o wypełnienie ankiety.
Ankieta ta dotyczy netykiety, jest ona oczywiście anonimowa, a dane, które zbiorę za jej pomocą, posłużą mi do napisania, wspomnianej powyżej, pracy. Czas wypełnienia ankiety nie jest długi, gdyż wynosi około 5 minut. Na pytania zawarte w ankiecie proszę odpowiadać na podstawie doświadczeń związanych z tym forum.

Ankieta znajduje się pod adresem:

Ankieta

Z góry dziękuję wszystkim osobom, które poświęcą swój czas na wypełnienie ankiety.
  
 
Poszło bez bólu - choć pewnie moje odpowiedzi nie przydadzą się nadmiernie, cóż zawsze mówię nie gdy regulamin krepuje życie, spontaniczność zachowań, odbiega od zwyczajnych zasad - przecież forum to element życia, a już mnie krew zalewa, gdy moderatorom władza odbija, lub "łańcuch uderza do głowy" na szczęście to nie u nas.
  
 
Poszło
  
 
Prosz...
  
 
Poszło.
  
 
Poiszło
  
 
poszło
  
 
poszło
  
 
i ode mnie
  
 
Poszło
  
 
także wysłałem.
  
 
i ja ! i ja!





  
 
Wszyscy mają Mambę! mam i ja!
Zrobione


[ wiadomość edytowana przez: archive15 dnia 2011-04-17 11:20:45 ]
  
 
ja też ja też mam
  
 
Dziękuję wszystkim tym, którzy wypełnili już ankietę i oczywiście zachęcam do wypełnienia ankiety tych, którzy tego jeszcze nie uczynili.
  
 
Cytat:
2011-04-18 21:24:38, Gosia48 pisze:
Dziękuję wszystkim tym, którzy wypełnili już ankietę i oczywiście zachęcam do wypełnienia ankiety tych, którzy tego jeszcze nie uczynili.


Wypełniać, wypełniać !!!
  
 
Cytat:
2011-04-18 22:04:29, mifinka pisze:
Wypełniać, wypełniać !!!

Wypełniona
  
 
Poszło
  
 
Swoim pomóc trzeba